Mijn KNHS vernieuwt

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 13:36

risky schreef:
ik lees dat ik niet alleen ben, een kleine troost.

inloggen doet ie niet, optie WW opvragen- dan kent ie mijn mail adres niet, wil ik me opnieuw aanmelden dan heb ik al een acount op mijn persnr :(
om gek van te worden

Ik heb precies hetzelfde. Ik hoop dat ik weer snel een mailtje van de knhs binnen krijg. Word er zo wel een beetje moe van wat een gedoe.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 14:22

Nibbit schreef:
De site voor verenigingen is echt superhandig, kan nu startkaarten voor de leden aanvragen met persoonsnummer en chipnummer. Geen gedoe met kopietjes en lange formulieren +:)+

Heb jij daar nog geen foutmeldingen mee gehad dan? Als je het chipnummer invult dan staan er soms (inmiddels) onjuiste gegevens vermeld en dan moet je nog steeds een formulier invullen omdat je die gegevens niet aan kan passen (zoals hoogte of geslacht). Ook afwijkende wedstrijdnamen pakt ie niet altijd.

Appieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 14:24

Ze kunnen zich beter eerst eens bezig gaan houden met het actualiseren van de standen i.p.v. de hele website om te gooien.
Bij mij staat er nog steeds B+12 terwijl ik inmiddels al op L1+7 zit :Z

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 14:26

ik d8 net van log even in natuurlijk w8 en gebruikersnaam vergeten dus geklikt op wachtwoord/gebruikersnaam vergeten en e-mail adres ingevoerd geeft die aan dat die mijn e-mail adres niet kent terwijl ik me allang geregistreet heb. zou me er later wel eventjes in verdiepen, je word er toch zo moe van... :(

sunny44

Re: Mijn KNHS vernieuwt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 14:31

Bij mij lopen de standen een maandje achter.. Valt toch best mee is welles veel erger geweest... Startcoupons bestellen enzo gaat ook veel sneller dan 2 jaar geleden.

Heb mijn zusje gister opnieuw proberen aan te melden. maar haar persoonsnummer heeft al een account maar email adres word niet herkend. Vanavond nog maar eens proberen en anders ook maar mailen...

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:30

Anoeska27 schreef:
Nibbit schreef:
De site voor verenigingen is echt superhandig, kan nu startkaarten voor de leden aanvragen met persoonsnummer en chipnummer. Geen gedoe met kopietjes en lange formulieren +:)+

Heb jij daar nog geen foutmeldingen mee gehad dan? Als je het chipnummer invult dan staan er soms (inmiddels) onjuiste gegevens vermeld en dan moet je nog steeds een formulier invullen omdat je die gegevens niet aan kan passen (zoals hoogte of geslacht). Ook afwijkende wedstrijdnamen pakt ie niet altijd.

Bij 1 stond de stokmaat er niet op, dus die wou niet lukken, maar na een mailtje hebben ze dat daar aangepast.
Overige 4 die ik heb aangevraagd zijn wel goed gegaan

Mellanii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 23:30

Heb al 2 mails gestuurd binnen 2 weken over dat ik me niet opnieuw kan aanmelden..
Maar krijg geen gehoor..
Jullie wel?

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 23:36

Het duurt even voordat je iets terug krijg.

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 23:43

Ik kan niks meer vinden op de site. Waar vind je nu hoever ze zijn met de verwerking van de standen. Eerder stond er links een banner. Veel handiger. Ben nu aan het zoeken en kan het niet vinden :(

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 00:55

Ik moest ook even zoeken, maar er staat nu rechts in het scherm een link/banner Caroline.

Ik kreeg uiteindelijk reactie op m'n mail dat ik maar moest bellen. Gedaan en ik kan d'r weer in, maar ik kan nog steeds m'n wachtwoord niet wijzigen .... daar heb ik nog geen reactie weer op gehad :=

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 10:52

Ik wacht nog wel even voordat ik weer eens ga inloggen.. Heb alle coupons met WP bewaard, dus weet mijn eigen stand :)

Anieke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:40

Heeft er hier ook iemand problemen met het bestellen van startcoupons? Ik kan voor het paard wat afgemeld is wel coupons bestellen, maar voor het paard wat ik blijf starten niet? :+
Heb de KNHS een week geleden gemaild, maar nog niks terug. Bel ik op wordt er gewoon tot 3 keer toe niet opgenomen :\

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 17:55

Anieke89 schreef:
Heeft er hier ook iemand problemen met het bestellen van startcoupons? Ik kan voor het paard wat afgemeld is wel coupons bestellen, maar voor het paard wat ik blijf starten niet? :+
Heb de KNHS een week geleden gemaild, maar nog niks terug. Bel ik op wordt er gewoon tot 3 keer toe niet opgenomen :\

Ben je over gegaan naar een andere vereniging? Ik heb namelijk dat ik voor leden die nu een startkaart hebben bij een andere vereniging en die per 1/1 naar ons toe komen hetzelfde probleem. Daarvoor kan ik ook niet via MijnKNHS startcoupons aanvragen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 20:57

Anieke89 schreef:

Hier ook, kan ook niks bestellen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 20:58

Anoeska27 schreef:
Anieke89 schreef:

Ben je over gegaan naar een andere vereniging? Ik heb namelijk dat ik voor leden die nu een startkaart hebben bij een andere vereniging en die per 1/1 naar ons toe komen hetzelfde probleem. Daarvoor kan ik ook niet via MijnKNHS startcoupons aanvragen.

Ik ben niet over naar een andere vereniging :n

Anieke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 01:04

Ik ben ook niet over naar een andere vereniging. Heb nu alleen geen coupons meer :=

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 20:34

Ik heb de banner gevonden. Ik geloof het niet wat daar staat. De standen zouden bijgewerkt zijn tot 4-12. Ik sta nog op L2+15 terwijl ik er 21 heb en zelfs al M1 ben gestart. Ook mis ik wp bij het springen. Ik had liever gehad dat de standen waren bijgewerkt ipv een nieuwe site. Ook het vinkje onthouden doet het bij mij niet. Moet gewoon steeds opnieuw de codes intypen..

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 20:43

Oh, hebben ze de standen bijgewerkt ... eerder deze week was dress/spr nog maar tot 6 nov.
Ff spieken of het nog klopt :)

edit:
@ caroline ... je leest verkeerd :P Per 4 dec. zijn de standen tot 6 november bijgewerkt.

_Pasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 23:35

Djaleesa schreef:
risky schreef:
ik lees dat ik niet alleen ben, een kleine troost.

inloggen doet ie niet, optie WW opvragen- dan kent ie mijn mail adres niet, wil ik me opnieuw aanmelden dan heb ik al een acount op mijn persnr :(
om gek van te worden

Ik heb precies hetzelfde. Ik hoop dat ik weer snel een mailtje van de knhs binnen krijg. Word er zo wel een beetje moe van wat een gedoe.

Ik ook, erg irritant!

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 23:56

dan nog had ik op die datum 21 wp

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 20:34

waar moet die banner staan, want ik kijk er echt ernstig overheen

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 20:36

rechts vlak onder de kalender. ik moest ook 3x kijken :(

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 20:37

gevonden, wat onduidelijk zeg

eefje189

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:20

ik moest mij opnieuw aanmelden voor mijn knhs, stond er geef uw email-adres en persoon nummer, geen wachtwoord en nou staat er.

Beste KNHS lid,

Welkom bij Mijn KNHS. Je hebt nu je eigen account waar je allerlei administratieve zaken omtrent je KNHS lidmaatschap kunt regelen.

Je gebruikersnaam is: evalentferink

Ga snel naar Mijn KNHS en ontdek alle mogelijkheden!

Met vriendelijke groet,

KNHS Servicedesk

Postbus 3040
3850 CA Ermelo

T: 0577 408300
F: 0577 401725
E: servicedesk@knhs.nl

NOU WEET IK NIET WAT MIJN WACHTWOORD IS!!! en ik heb er een mail achteraangestuurd en nog steeds geen mail terug!!!

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-09 16:27

Jeetje dat is raar. Lekker poedersuiker dus :(