Succubi schreef:Bandida schreef:Ok kleedje over het paard en dan ga ik als Lady Godiva
Eeeh, nog hulp nodig??
@Bandida: ok. Ligt ook nog wel een mooie nepwolvendingus.
@Succubi: jep. We hebben een open vacature voor een bijrijdster+
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
fojoe schreef:ik ben (jammer genoeg?) opgevoed met het idee dat (rij)kleding alleen praktisch en comfortabel moet zijn.
fojoe schreef:mijn cap ga ik wél als stijlvol beschouwen, want het is dezelfde als die van je zoontje
fojoe schreef:dan wel foto's plaatsen van deze wat aparte stijl
Bandida schreef:Ik denk dat je definitief als een soort griezelige goeroe uit de bergen zou geklasseerd worden.
![]()
Een cameratas is trouwens geen gezicht op zo'n outfit!
Hé ging het niet over wel-kleding?!
)

)
. fojoe schreef:leuke cap trouwens, mag je daarmee ook op concours uitkomen?

Succubi schreef:Ik denk dat veel mensen niet het budget hebben om zoiets te kopen (is ook best duur).
Huertecilla schreef:Ondertussen >2500 hits op een handvol bijdragers![]()
Interessant dat er zoveel belangstelling is voor wat blijkbaar zo weinig gedáán wordt.
Ir111 schreef:Ik ben alleen niet voldoende stijl-geinteresseerd om de moeite er voor te doen (en om er geld aan uit te geven).
.
Hiermee tot de conclusie komend dat ik te lui ben om werkelijk aandacht te besteden aan hoe ik er bij de paarden uitzie. Wat niet wegneemt dat ik er plezier in heb anderen wel in stijl rond te zien rijden.

Succubi schreef:@HC: En dat is het hem nou juist, je moet er meer moeite voor doen dan een simpele rijbroek kopen en een trui van je vriend inpikken.
Malenkaaáááááá!
.
)