Welke BH trek jij aan als je gaat rijden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 23:01

Judith_H schreef:
Jaja, ik heb sinds 2 weken een sportbh...
Bij de hunkemoller gehaald, de zwaarste variant die ze hadden..
Hij sluit achteraan en dan gaat er nog een extra kruis over je hoofd naar je rug en dan pak je de twee uiteinden naar voren en die sluit je dan daar met klittenband..
Wou er heel lang niet aan, maar ben er nu zo gelukkig mee! Niks beweegt, niks zakt af.. heerlijk!
deze dus:
http://www.hunkemoller.nl/Shop/ProductV ... 8754253e26

Wat voor maat heb je? wil je er nog een paar, ik heb er 3 (zwart) liggen maar ik vind ze 3x niks.
als iemand interesse heeft mag die ze overnemen

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 23:39

Ik ben nog steeds op zoek naar een echt fijne en stevige sportBH. Degene die ik tot nu toe geprobeerd hebben houden alles toch niet helemaal op zn plek. Rij nu vaak met een gewone BH van de Hunkenmöller, met zachte cups en bandjes :)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 23:45

ik heb 2 bh's van hunkemöller, zijn goede en stevige, maar geen speciale sportbh's ofzo :=
bij andere gaat het namelijk fout :+

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 09:35

Wat voor maat heb je? wil je er nog een paar, ik heb er 3 (zwart) liggen maar ik vind ze 3x niks.
als iemand interesse heeft mag die ze overnemen[/quote]

hangt van de maat af :D

tamaramt

Re: Welke BH trek jij aan als je gaat rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 09:44

ik heb nogal een grote cupmaat(80H) en rijd altijd met stevige sportbhs; meestal van freya (heb er ook enkele van kiesdejuistesportbh.nl maar dike zijn kwalitatief een stuk slechter)
in de winter draag ik over mijn bh ook nog een stevige korte sporttop

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 10:38

@ Evelyne79: Ik heb volgens mij nu een 80C genomen terwijl ik van gewone bh's meestal 75c/d heb ( ligt erg aan de vorm van de bh)!
Dus wel een totaal andere maat inderdaad!

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 10:41

http://www.hunkemoller.nl/Shop/ProductV ... 8754253e26
[/quote]
Ik vind dan altijd dat je dat zo ziet door je shirtje heen.. dat er echt zo'n heel gevalte daar zit. Of valt dat wel mee met deze?[/quote]

Ik dacht ook dat je dat heel erg zal zien, maar heb een top met brede banden en een vierkante halslijn aan met rijden nu en je ziet er niks van!
En met een gewoon shirtje weet ik eigenlijk niet, maar denk dat het wel mee zal vallen. Hij snijdt nergens in me huid, dus dan denk ik dat je het niet zo gauw ziet!

mOamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 19:00

Ik zweer bij Marlies dekkers bh's met rijden. Van mijn anderen zakken altijd de bandjes af of gaat het pijn doen.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 19:01

ik draag meestal me bh die ik die dag draag (heb dan ook niet echt veel 75A/70B) met dan wel nog een strakker hempje er over heen, heb ook nooit ergens last van. ook zakken me bandjes eigenlijk nooit af
maar misschien toch is kijken naar een goede sport bh..

maariejellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 19:03

Ik draag gewoon normale BH's, ik heb nergens echt last van :D

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 19:03

Ik heb met rijden meestal 2 BH's aan. Iedereen verklaart me voor gek, maar ik vind het alleen zo maar fijn rijden, anders hobbelt het echt.. Heb dan altijd een voorgevormde BH aan en daaroverheen een SportBH van Hunkemoller.

Vassilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 22:15

Ik draag mn bh's die ik gewoon ook draag.. nu heb ik cup a, zelfs zonder bh gaat prima met rijden.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 10:59

Op dit moment past alleen mijn meegroeibeha nog (ben zwanger) dus draag ik die zolang ik nog rijd. Draag het liefst een sportbeha maar die zijn in mijn normale maat lastig te vinden.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 11:16

Hilda79 schreef:
Zelfs met de "beste" sportbeha stap ik dus niet op het paard. Eén doffe ellende, gestuiter en zakkende bandjes alom. Nee doe mij maar een Marlies Dekkers.

Dan ben je voor jou nog niet de juiste sportbh tegen gekomen. geloof me, een goede en goed passende sportbh is altijd beter dan een gewone bh en geeft altijd meer steun dan een gewone bh.

Ik rijd zelf dus met een sportbh. Ik zweer bij de schockabsorber van Berlei, impactlevel 4. Deze volgens mij, alleen heb ik dan nog de oude uitvoering dus op de rug op twee plaatsen vastgemaakt moet worden:
http://www.shockabsorber.nl/b4490.html

De triumph tri action is ook erg goed, maar die vind ik persoonlijk minder fijn vanwege de klittenband om de bandjes te verstellen (gaat schuren), maar de bandjes blijven daardoor juist wel goed zitten waardoor hij eigenlijk nog beter is dan de schockabsorber.

beantsje schreef:
Ik draag altijd dure bh's maar gewone bh's geven echt te weinig steun bij het sporten.
Deze draag ik dus:
http://www.bravissimo.com/images/produc ... rda_mp.jpg
http://www.bravissimo.com/images/produc ... rdb_mp.jpg

eindelijk een goeie, stevige sportbh in mijn maat (80G). Geen afzakkende schouderbandjes en door de rode kleur schijnt hij niet door!
Ik heb er ook nog zoeentje in mintgroen met grijs.

Die heb ik dus ook. Het is inderdaad even worstelen om uit te vinden hoe je hem het makkelijkste aan krijgt, maar als je dat eenmaal door hebt valt dat reuze mee. Ik doe altijd al mijn bh's op de rug vasthaken dus bij deze ook. Alle vier de haakjes vastmaken, naar boven hijsen en mijn arm door de schouderbandjes steken en daarbij zo dicht mogelijk bij mijn lichaam blijven (meer ruimte heb je niet :+)

miss_simone

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 13:24

een gewonedie ik op dat moment aanheb.

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 19:02

mooney1 schreef:
Citaat:
als iemand interesse heeft mag die ze overnemen

hangt van de maat af :D

85E

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 21:14

hangt van de maat af :D[/quote]

85E[/quote]

helaas te groot dan
heb 80d

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 21:20

Die ik normaal ook altijd draag :+ Dus gewoon Hunkemöller en H&M enzo

Mariskatw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 22:18

nou ik heb wel een shock absorber, impactlevel 4, duur kreng, maar zat altijd heel fijn. Sinds kort alleen steeds last van afzakkende bandjes. Heel irritant! Dus nu heb ik een mega oud sportbhtje uit de kast getrokken, is wel minder stevig, maar door het kruis op de rug blijft hij wel goed zitten.
Moet nog even bedenken wat ik met die andere kan doen dat het fijner blijft zitten.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 08:26

Zitten de schuifjes van je shockabsorber nog wel op dezelfde maat? Die kregen schuiven bij mij altijd langer en dat is echt een wereld van verschil of die goed zitten of niet. Gelukkig hebben ze tegenwoordig in mijn maat ook shochabsorbers met een gekruiste rug (sort of).

jadeb

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 10:33

Ik draag een sportbh voor zware sporten, gewoon van de Hema, hij doet het prima :p Het geeft me een gevoel van balans als ik op n paard zit..

Mariskatw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 16:02

Falona schreef:
Zitten de schuifjes van je shockabsorber nog wel op dezelfde maat? Die kregen schuiven bij mij altijd langer en dat is echt een wereld van verschil of die goed zitten of niet. Gelukkig hebben ze tegenwoordig in mijn maat ook shochabsorbers met een gekruiste rug (sort of).

ja ik zal de boel nog weer eens een keer vastsjorren ;) kijken of dat werkt. Maar zoals het nu is, is echt heel irritant. Dat andere bhtje is ook 2 maten te klein eigenlijk, maarja je moet wat ! Beter dan met een gewone bh.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 16:31

als dat werkt kan je de schuifjes ook vastnaaien om te voorkomen dat ze weer afzakken. Doe ik ook altijd met mijn bh's ;)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 17:31

Ik heb een tijdje geleden een sportbeha van Adidas gekocht, zit heeeerlijk! Wat een wereld van verschil. Ik wil nooit meer met een gewone beha, wat een drama :=

mercurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 17:33

ik draag altijd een goede sport beha.zo een die je voor bv fitness ook kunt gebruiken.maar het licht er maar net aan hoeveel ondersteuning je borsten nodig hebben.