Mijn ervaringen met Petrie zijn op zijn zachts gezegd ook niet super.
Destijds bij het inlopen ontzettend veel last gehad. Knieholtes open, blaren en eigenlijk ook nooit echt goed gezeten. Waarbij ik moet zeggen dat het opmeten van laarzen bij Divoza ook super slecht is en ik daar ook nooit meer mijn laarzen heb gehaald. Na een half jaar werden mijn Petrie's groen aan de buitenkant. Dit terwijl ik ze echt goed onderhield. Niet met lederolie e.d. maar met speciaalonderhoud voor leren rijlaarzen en later het spul van petrie zelf. Complete discussie gehad met Divoza over de groene laarzen, vervolgens waren ze het wel met mij eens, teruggestuurd naar Petrie, kreeg ik ze terug waren ze gewoon zwart geverfd. Na een half jaar weer groen, weer heen, weer opgestuurd, kreeg ik ze terug en wat bleek hadden ze maar 1 laars gedaan, dus had ik 1 groen en 1 zwarte
.Wederom de discussie met Divoza aangegeaan en Divoza met Petrie. Uiteindelijk door Divoza goed opgelost door het aanbieden van een paar nieuwe laarzen voor de helft van de prijs, welke ik aangeschaft heb op het moment dat de laarzen voor 40% korting waren
. Gelijk weer overgestapt op de cavallo's. Inmiddels heb ik net een maand of 2 de Cavallo Passage Plus, dat is de laars met de rits binnen voor. En tuurlijk heb je met het inlopen wel een beetje last maar bij de 2 x opstappen al geen probleem meer gehad, de eerste week even van de blaarpleister in je knieholtes doen ( dat werkt echt hoor) en nergens meer last, ze lopen heerlijk en dit is voor mij wel weer een bevestiging dat ik destijds nooit had moeten overstappen naar Petrie en gewoon bij Cavallo's had moeten blijven. Wat ik voortaan dan ook wel doe
Voor de wedstrijden heb ik een paar Könings zelfde soort als de Cavallo's ja die zijn moeilijker met inlopen maar je ziet de kwaliteit er ook wel aan af.