Pikeur, ze zitten erg fijn en gaan lang mee. De nieuwe Eurostar broeken vind ik trouwens ook erg fijn!
Anoniem
Geplaatst: 12-07-09 22:38
Merken maakt me eigenlijk niet zo uit, maar ik ga wel echt voor een lage band en steekzakken en absoluut geen ribbeltje'sstof. Hoge band en ribbeltjesstofbroeken zakken bij mij altijd af! Daarbij zit een hoge band absoluut niet fijn bij mn navelpiercing.
Die van mij zit superlekker, ik zal ff kijken wel merk het is... Horka
Evito_06
Geplaatst: 13-07-09 12:31
Kentucky & HH Check
Oakland1990
Geplaatst: 13-07-09 13:18
Jantine_ schreef:
Eurostar Klara. Gewoon een fijne broek, lange broekspijpen & niet te dun maar ook niet te dik. Zit echt heel lekker
Mee eens, liefst wel nog met leder zitvlak.
ImkeTarek
Geplaatst: 15-07-09 10:59
Ik ben helemaal weg van mijn Eurostar rijbroek, jaren geleden gekregen van een vriendin bij wie hij eigenlijk te strak zat. Nu (denk wel zo'n 4jaar later) issie nog steeds super! Hij is niet zo zwart meer als ie geweest is, begint iets te pluizen in het kruis, maar zit nog heerlijk (en dat terwijl ik in die 4jaar tijd toch ook wel wat kilootjes ben aangekomen..) en kan er geen afscheid van nemen !
Ik heb laatst een Mondoni rijbroek gekocht (was lekker goed afgeprijsd!), maar ben er nog niet helemaal uit wat ik er nou van vind met rijden.. Hij zit wel super lekker, gewoon zo.. Maar er zit geen stretch is het nepleren zitvlak en zo langs de binnekant van je benen heen, waardoor het niet lekker meerekt als ik op mn paard zit (of op de fiets..)
Verder vind ik Horka ook fijne rijbroeken!
friesiszwart
Geplaatst: 15-07-09 19:38
Voor mij zijn dat toch de eurostar ribbroeken.
__Nienke
Geplaatst: 15-07-09 19:39
Ik heb er van Nedhorse. Ik vind ze echt heerlijk zitten!
Golden Dress zijn super fijn maar kan ze niet zo veel vinden... Heb daarom laatst een Pikeur Judy gekocht met leren zitvlak, super fijne broek, goede stevige dunne stof zitvlak zit top en leuke zakjes op je kont