Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
WenK schreef:Ik kan me wel voorstellen dat je soms verzoekjes indient. Bij indoor wedstrijden geef ik vaak aan dat ik bij voorkeur als 1e of als laatste start zodat ik mijn paard thuis kan brengen of ze maar een paar minuten op de trailer hoeft te staan (breekt de boel af als het te lang duurt).
Daarnaast komt het wel eens voor dat ik op dezelfde wedstrijd/dag start als een vriendin, zij gebruikt ook altijd mijn trailer en dan stuur ik een verzoekje mee of er genoeg tijd tussen ons mag zitten zodat ik het ene paard thuis kan brengen en het andere kan halen. Degene die als 1e start is dan meestal niet bij de prijsuitreiking (wordt dan ook keurig gemeld) maar kan de coupons later ophalen. Tot noch toe heb ik nooit meegemaakt dat het een probleem was. Overigens zeur ik zelf ook niet hoor. Heb wel meegemaakt dat het secretariaat van een out-doorwedstrijd mij vroeg (ik stond als een na laatste) of iemand vanuit het midden van de startlijst op mijn plekje mocht en dat ik dan op haar plekje zou starten. Geen probleem....
Hoe ik het als secretariaat ga ervaren merk ik deze zomer wel...

lientjeds schreef:Waarom moeten ze dan 3 paarden zetten op 16!!! minuten van elkaar?!

lientjeds schreef:Ingeschreven en betaald voor 31/03, alle 4 de paarden samen!
Dit zijn starturen voor nu zondag, 19 april 2009.
En dit is niet moeilijk, maar onmogelijk, want je 2e parcours is op F terrein.
_Kiki_ schreef:Ik start zowel dressuur als springen, in het buitenseizoen regelmatig op een dag. Dan doe ik er wel een briefje bij, dat ik het fijn zou vinden als het springparcour en de dressuur proeven een beetje bij elkaar geplaatst zouden kunnen worden. En dan baal ik ook flink als ik in de springgroep van 9 uur zit, en dan als een van de eerste moet starten. Dan kijk ik vervolgens bij de ochtend M1 groep, en zie dat ik daar niet bij sta, nee, mijn dressuur kon pas in de middag M1 proef om 16.30. Heel fijn

Je hebt ook van die tegendraadse mensen zoals ik die het liefst vroeg starten; dan ben je ervan af.
Maar laat op de avond vind ik ook geen probleem. Heb me ook weleens 12 uur voor aanvang van de wedstrijd bij laten schrijven omdat ik zag dat er een startplaats vrij was en ik toch met een vriendin mee zou om te lezen. Gewoon niet te moeilijk doen en eerlijk blijven en soms nee accepteren, dan kan iedereen aan z'n trekken komen. 

)