Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Blueeye schreef:Hallo,
Ik vind de B dressuur ook best wel erg streng geworden. De juryleden willen de paarden al helemaal aan de teugel zien lopen, terwijl je dat van erg jonge en onervaren paarden niet kan verwachten.
Jester_ schreef:Blueeye schreef:Hallo,
Ik vind de B dressuur ook best wel erg streng geworden. De juryleden willen de paarden al helemaal aan de teugel zien lopen, terwijl je dat van erg jonge en onervaren paarden niet kan verwachten.
niet waar. Maar je paard moet niet sterren kijken. Als die gewoon in aanleuning blijft, dus 1 hoogte, zal je ook best wp's rijden. 200 zal je niet krijgen nee.
En als je dat weet, dan wacht je toch nog even met je wedstrijden?
StephanieHC schreef:Hmm laatste wedstrid had k toch echt een 4 op mn papiertje staan omdat paard NIET aan de teugel liep met aangalloperen.. ze kroop alleen iets omhoog maar gooide niet dr hoofd de lucht in dus op dat punt vond ik ze anders tamelijk streng..

)
ik heb er notabene 3 fotos van een bijna stofzuigend paard!!FriesWytske schreef:Hier moet je echt netjes rijden wil je aan dat soort punten komen. Dus paard moet al aan de teugel zijn. Je moet de oefeningen netjes doen. Er mag niet geslingerd worden en meer van dat soort dingen.