Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
simodi schreef:Kortere zijn niet speciaal voor dikke(re) kuiten hoor! Ik heb slanke kuiten , maar ook geen hoge laarzen!
Fleurtje100 schreef:Kildare is niet speciaal voor dikke kuiten, dat is gewoon de korte versie. Omdat hij wat korter is valt hij vaak net onder het dikste gedeelte van de kuit waardoor hij wel geschikt is voor mensen met dikke kuiten en of korte onderbenen. De tipperary is met een bredere schacht en de clare is geschikt voor paardrijden en heeft juist een smallere schacht.
. We hebben alleen de brown mahogany en de walnut van de kildare. De galway is trouwens ook echt best hoog, en vaak gewoon niet fijn voor kleinere mensen, dan valt ie half over je knie heen. HenrietteM schreef:arrrghhh zie ik net dat het Swarte Schaep de Huntsman nog verkoopt voor €255. Dat model had ik hiervoor. Die is nu uit de collectie dus in de winkel waar ik was niet meer te koop. Maar bij het Swarte Schaep dus nog wel en ook nog een heel eind goedkoper.........

. Kan ze dan vast ook goed gebruiken, als dierenarts.

HenrietteM schreef:Die zijn toch wel erg leuk Simodi, 't dat ik net nieuwe Dubs heb anders ging ik nog twijfelen. Zitten ze lekker?
OoappeloO schreef:En leuk! Weer een foto erbij! Zijn leuke laarzen Antheman!
Citaat:knippen jullie trouwens die labeltjes aan de buitenkant eraf. Met de maat en Gore Tex.
.... een topic van al 6 pagina's over onze laarzen!!!!! 
Vanuit t kantoo in A'dam werd er ookal gevraagd of ze lekker liepen, heel t kantoor weet nu dat ik Dubarry laarzen heb 
simodi schreef:Ha ha .... geweldig.... een topic van al 6 pagina's over onze laarzen!!!!!
minkie schreef:simodi schreef:Ha ha .... geweldig.... een topic van al 6 pagina's over onze laarzen!!!!!
heb je het UGG topic nog niet gezien!!![]()
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=34&t=989327
minkie schreef:simodi schreef:Ha ha .... geweldig.... een topic van al 6 pagina's over onze laarzen!!!!!
heb je het UGG topic nog niet gezien!!![]()
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=34&t=989327