mag ik op wetstrijd als mijn paard alleen de stap en draf ke

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

aerdenhout1

Re: mag ik op wetstrijd als mijn paard alleen de stap en draf ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:44

Ja hoor...jij kan makkelijk dressuurwedstrijden gaan rijden.
DE onderdelen waar je de galop moet rijden ga je verschrikkelijk hard draven en met een beetje geluk krijgt de jury dan toch nog galop te zien. Maar nog een optie is je voorlezer een longeerzweep te laten meenemen en voor de galop onderdelen jou even te helpen aangezien hij het met longeren wel goed doet/kan.
Een flinke zak geld om de jury om te kopen helpt misschien ook nog wel?
Ik geloof dus echt geen hout van dit hele verhaal van TS, maar ik vind hem wel erg leuk gevonden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:45

Hihihi, ik vind jouw oplossing ook errug creatief, Aerdenhout!!!

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:46

aerdenhout1 schreef:
Ja hoor...jij kan makkelijk dressuurwedstrijden gaan rijden.
DE onderdelen waar je de galop moet rijden ga je verschrikkelijk hard draven en met een beetje geluk krijgt de jury dan toch nog galop te zien. Maar nog een optie is je voorlezer een longeerzweep te laten meenemen en voor de galop onderdelen jou even te helpen aangezien hij het met longeren wel goed doet/kan.
Een flinke zak geld om de jury om te kopen helpt misschien ook nog wel?
Ik geloof dus echt geen hout van dit hele verhaal van TS, maar ik vind hem wel erg leuk gevonden!

Dat is natuurlijk ook nog een optie. Ja

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:59

Rianne_ schreef:
JustaLive, 'ook al ben jij 12' maakt hier niet uit. Knipoog Suleilitha bedoelt gewoon dat de ts met haar 24jaar en 13jaar ervaring met paarden toch wel beter moet weten. Dat heeft verder niets met jou te maken.. Lachen Dus het heeft geen zin om dat steeds te noemen in je posts.

Maar goed, noem je dit ruzie zoeken? Er klopt gewoon teveel niet aan dit topic, de ts geeft ook geen reactie meer. Verder verspillen we hier ook geen tijd meer hoor, dat deden we wel.. Toen we nog dachten dat dit serieus was.

Jij snapt mij niet.
Ik leg het nog een keer uit.
Ik had het niet over JULLIE toen ik typte " ik vind het sonde dat jullie ruzie gaan zoeken " Ofzoiets.
Ik bedoel de mensen die hier berichten plaatsen zoals" Haha "
Of, heeft die geen beter leven?
Of banketstaaf dingen gaan zeggen.
Ik reageer hier trouwends ook niet meer op.
Zij zou toch beter moeten weten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:01

Uhm.... zie jij de humor er dan niet van in, Justalive? Eerlijk gezegd heb ik er wel om gelachen. Ik dacht eerst met een meisje van tien te maken te hebben en niet met iemand die zich uitgeeft als 24-jarige met een loopbaan van 13 jaar in de paardenwereld.... Knipoog

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:04

JustaLive...een geintje op z'n tijd maakt het juist zo verschrikkelijk leuk om op bokt te zitten...en deze is best wel leuk. ( als het niet serieus bedoeld is natuurlijk) En niemand maakt toch ruzie???

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:09

Ik zie hier de humor ook nog wel van in. Huilen van het lachen Ik dacht zelf ook aan een jonger iemand die dit topic geopend had. 24 met 13 jaar ervaring in de paardenwereld? Nee, dat zeker niet.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:13

Kom op TS!! Laat het ons even weten!!!!Wij willen wel weten of je buikpijn hebt, van het lachen dan he!!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:23

Ach ja, er is een verschil tussen wat mag en wat verstandig is. Officieel zullen ze je wel niet de proef uit sturen als je gewoonweg blijft draven tijdens de galop. Maar echt zinnig is het sowieso niet., maar het ken wel natuurlijk Clown De jury zal dat ook zeker wel tijdverdrijf vinden (en ook ik vraag me af in hoeverre de rest van de gangen en figuren bevestigd zal zijn Knipoog )

Het mag wel degelijk, als je de nul punten voor de onderdelen maar voor lief neemt. Of het ook zinvol is, beslist niet Knipoog Maar dat vraagt TS niet dus moeten we eigenlik allemaal maar antwoorden dat 'het ken' Knipoog

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:27

Okee dan...het ken! Haha!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:38

Oneliners mogen niet, ik weet het..

Maar jij snapt hem! Haha!