Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
aerdenhout1 schreef:Ja hoor...jij kan makkelijk dressuurwedstrijden gaan rijden.
DE onderdelen waar je de galop moet rijden ga je verschrikkelijk hard draven en met een beetje geluk krijgt de jury dan toch nog galop te zien. Maar nog een optie is je voorlezer een longeerzweep te laten meenemen en voor de galop onderdelen jou even te helpen aangezien hij het met longeren wel goed doet/kan.
Een flinke zak geld om de jury om te kopen helpt misschien ook nog wel?
Ik geloof dus echt geen hout van dit hele verhaal van TS, maar ik vind hem wel erg leuk gevonden!
Rianne_ schreef:JustaLive, 'ook al ben jij 12' maakt hier niet uit.Suleilitha bedoelt gewoon dat de ts met haar 24jaar en 13jaar ervaring met paarden toch wel beter moet weten. Dat heeft verder niets met jou te maken..
Dus het heeft geen zin om dat steeds te noemen in je posts.
Maar goed, noem je dit ruzie zoeken? Er klopt gewoon teveel niet aan dit topic, de ts geeft ook geen reactie meer. Verder verspillen we hier ook geen tijd meer hoor, dat deden we wel.. Toen we nog dachten dat dit serieus was.
Ik dacht zelf ook aan een jonger iemand die dit topic geopend had. 24 met 13 jaar ervaring in de paardenwereld? Nee, dat zeker niet.
De jury zal dat ook zeker wel tijdverdrijf vinden (en ook ik vraag me af in hoeverre de rest van de gangen en figuren bevestigd zal zijn
)
Maar dat vraagt TS niet dus moeten we eigenlik allemaal maar antwoorden dat 'het ken'