Benadeeld bij de paarden met een D of E pony? [Hellúp]

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pebblesther

Re: Benadeeld bij de paarden met een D of E pony? [Hellúp]

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 13:12

Gewoon even uitproberen. Ik had een E-pony en die toonde al wat meer als een paard (wat ruimer lopen enzo) en dat ging wel aardig tussen de paarden.
Honey Hill, dat is een dekhengst, een D-pony, die loopt in het Z1 met een meisje en dat gaat ook goed.
Mijn zusje had weer een E-pony die echt als een pony toont en dat hebben we maar niet uitgeprobeert tussen de paarden.

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 19:14

wendyke schreef:
Emeraldo schreef:
Haha ik zal mijn best doen. Zal vandaag even een mailtje sturen naar Nicole.

Hey ik zat binnen in de kantine en inderdaad op naar de eerste plaats he Haha! je hebt een leuk beestje

Dankje! Ik ben er ook heel erg blij mee, hij gaat nooit meer weg. Hij is ook al ruim 20 jaar!

Eleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 10:48

Ik rijd zelf ook met een D-pony tussen de paarden. Benadeeld word ik niet, alleen staat er af en toe (2x gebeurt) ruiter word wat groot voor pony. Dan denk ik, je doet hem toch niet weg omdat je te groot bent, het is niet zoals kleding Verward

Xantaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 10:53

Kim Gewoon voor de pony gaan, wat heb je eraan als je een paard hebt, geaccepteerd wordt maar geen klik hebt? (heeft trouwens een heel lief hoofdje)

Het lijkt me toch fijner om je lieverd bij je te hebben, gaan starten en ze een poepie te laten ruiken Haha!
Zie hier vaak genoeg pony's tussen de paarden lopen en worden gewoon eerste of tweede, dus denk dat het best mee vakt, en als jij netjes rijdt kunnen ze daar niet om heen hoor Clown

Meis de liefde voor je pony is meerdere malen belangrijker dan het winnen, want winnen zonder liefde wordt je beestje niet gelukkiger van

kiimmiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 11:21

Andante

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 13:03

Ik denk dat je moet doen waar je je zelf goed bij voelt Lachen .
Heb je het idee dat dit gewoon geweldig klikt, of voel je je minder goed bij paarden?
Dan zou ik er gewoon voor gaan. Misschien zullen mensen wat raar kijken, maar als je echt goed rijdt met je pony, dan kan een jury ook niet om je heen.
Misschien niet iedere keer eerste, maar de winstpunten kunnen makkelijk komen als je echt netjes rijdt.
Of je pony nou pony- of paardengangen heeft.

Ik ben bijna 17, ik heb dus nog maar even de tijd om bij de pony's te rijden met mijn New Forester.
Dat is een hele smalle (totaal geen voorhand) D-pony van 1.46 meter, ik ben 1.67 meter. Ik vind dat het kan, ik steek er niet gigantisch onder- of bovenuit. In mijn profiel staan nog wel foto's met mij erop Lachen.
Ze heeft gigantische ponygangen, totaal geen schwung. Waarom ik toch wil starten dan?
Simpel, ik wil het gewoon proberen. En waar je in tekort schiet, daar probeer je het aan te vullen!
Ze heeft geen spettergangen, maar ze kan haar achterbenen heel mooi onder de massa zetten, en haar zijgangen zijn ontzettend sterk.
Ik hoef niet in de prijzen te rijden... Maar ik vind het een uitdaging om te kijken hoever je kan komen met een pony tussen de reuzen!

Bij jou is het misschien niet het ideaalste plaatje, maar ik vind het niet storen. Bovendien kan het qua gewicht makkelijk, en moet de pony ook nog spieren krijgen. En vind je het gewoon leuk? Dan zou ik me helemaal nergens iets van aantrekken, elke keer dat je op wedstrijd gaat gewoon lekker met iemand gaan waarmee je gezellig kan kletsen en die je niet veroordeelt omdat je een pony hebt.
Bovendien moet ik zeggen dat er ook behoorlijk wat mensen zijn die respect hebben voor je als je je pony heel goed aan het lopen hebt tussen de paarden... Eikels heb je altijd, maar zonder eikels zou een Eik geen Eik zijn, toch? Haha!

Ik wens je succes, en laat je niet door iedereen in een hoek drijven... Doen wat je doen moet, de pony of het paard is tenslotte voor jou hoor! Haha!

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 18:10

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 18:52, in het totaal 1 keer bewerkt

kiimmiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 07:57

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 09:33

Leuk hoor! En gewoon doen natuurlijk!
Ik ga 2009 ook bij de paarden starten met m'n pony.
Je zal vast wel eens een opmerking krijgen maar dat boeit me niet.
Voor mij alleen maar motivatie om te trainen en die grote paarden er uit te rijden..
Ik ben 1.75 ongeveer en mijn pony 1.52

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 08:49

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 18:48, in het totaal 1 keer bewerkt

marjolein88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 09:08

Ik start ook met mijn ponyhengst Djamai du Bois tussen de paarden.
Hij is 5 jaar oud en goedgekeurd als dekhengst bij het NRPS. Hij is 1.49 en ik ben 1.77
Vorige week zijn we M1 gestart !!

Afbeelding

kiimmiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 10:09

@ Marjolein88..

Hij is echt zo gaaf hé!!

marjolein88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 10:56

kiimmiie schreef:
@ Marjolein88..

Hij is echt zo gaaf hé!!

thnx Bloos en hijs ook zoooo lief ! Lovers

tiffclaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 18:35

Ik start Izzy du bois ook na februari tussen de paarden, kan ze vast wennen voor dochterlief in 2010 Knipoog

marjolein88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 08:48

pebbels75 schreef:
Ik start Izzy du bois ook na februari tussen de paarden, kan ze vast wennen voor dochterlief in 2010 Knipoog

Wat leuk Tiffany !! Hou je ons een beetje op de hoogte??

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 10:53

Hier nog een ponyfan die haar pony's tussen de paarden start!
Ik heb er nooir problemen mee gehad dat ik benadeeld werd, je moet gewoon zo goed rijden dat ze niet om je heen kunnen.
Ik werd zelfs afgelopen zomer reservekampioen op de Regio met mijn pony tussen ruim 30 paarden, lachen toch?

tiffclaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 11:59

Izzy du bois doet t super, ze heeft nog een beetje moeite met de gallop met de balans, ik ik zelf ook nog Knipoog Ik heb altijd paarden gereden dus die kleine ponygallop moet ik nog leren aanvoelen.

Stap, draf en overgangen gaan al prima! Over een paar maanden kan dochterlief erop!