Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ellen_xx schreef:het is tog onzin om die stang en trens erin te hangen.
Ik heb rij me paardje nu in de Z en ze loopt prima op dr trensje..
Mensen denken gelijk dat ze beter zijn als ze met zo een haaofdstel rijden terwijl ze er vaak zelf nieteens mee om kunnen gaan dat vind ik alleen maar zielig voor het paard
Frannik schreef:ellen_xx schreef:het is tog onzin om die stang en trens erin te hangen.
Ik heb rij me paardje nu in de Z en ze loopt prima op dr trensje..
Mensen denken gelijk dat ze beter zijn als ze met zo een haaofdstel rijden terwijl ze er vaak zelf nieteens mee om kunnen gaan dat vind ik alleen maar zielig voor het paard
Ik vind dit een persoonlijke mening.
Die van mij zou het op trens ook doen, ik rijd hem thuis ook op trens en daar loopt hij werkelijk heerlijk op, maar mijn paard heeft nou eenmaal een heerlijk smoeltje.
Met de stang en trens (waar ik inderdaad veel mee oefen onder begeleiding) wil hij net ietsjes fijner doorkomen, ondanks dat ik de stang niet oppak,(wel vast natuurlijk, maar niet strak) die hangt lekker los. Maar hij laat zich net ietsjes fijner buigen en wil net iets sneller dingen aannemen, waardoor ik nog preciezer kan worden en waardoor het resultaat mooier wordt.
Op trens zou ik hem zeker rond kunnen sturen in het Z, maar snap je mijn principe ook?