Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Twiggy2008 schreef:Ik rij met bruine cap. Bij mijn paard vind ik zwart sowieso helemaal niet mooi. Staat veel te hard bij zijn warme kleurtje.![]()
Zijn tuig is ook bruin en/of gekleurd (ik rij voornamelijk met touwhalster). Heb een prachtige MyBarefoot zadel in mooie bruintinten ontworpen. Zwart vind ik zo gewoontjes, dat heeft iedereen al.
Carolinef schreef:ik heb even gespiekt in jouw profiel, wat een leuk paardje en wat goed dat je zo met touwhalster rijdt, petje af!! bruin petje dan he
(dat bruine petje
)
!!! Wat een beauties, vooral Haakon met zijn jonge koppie, wat een schat!!!
, maar met samenwerking en een goede band is het echt te doen, hoor....
Geef mij maar gewoon een zwarte
.
.
. Moet er niet aan denken dat hij zwart tuig en een zwart zadel moet hebben, omdat dat als enige in de winkel aangeboden wordt. Is gewoon niet mooi bij mijn paard.
r

en dan nog sparen voor mooi bruin tuig..
) maar ik wil zo veel! haha

marianna schreef:Ik heb ook een bruine, een 2-kleur. Een aantal jaar geleden gekocht op Equitana.
Heb je een beetje een idee van de kleur.
superlise schreef:Ik vind ze ook gaaf! Maar als ik een bruine cap koop wil ik ook persee bruine laarzen erbij dus dat wordt eerst weer eventjes sparen.
En aangezien ik al een zwarte en een grijze cap heb is een 3e cap niet echt heel erg nodig