& wat ik al zei ik start nog bij de pony's (bijna L1 ) & niet bij de paarden, dan vind ik het een ander verhaal en dit nog wel kunnen.
& ik ben niet alleen een dressuurprikker ik spring ook nog. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
& ik ben niet alleen een dressuurprikker ik spring ook nog. love_fire schreef:wie zegt dat ik dat stoer vind?
maradhja schreef:STOER! i love it (A)
love_fire schreef:Nu heb ik een mailtje gekregen dat het geen reclame uiting was. Dus heb ik mijn antwoord.
love_fire schreef:wat ik al zei ik start nog bij de pony''s & niet bij de paarden, dan vind ik het een ander verhaal en dit nog wel kunnen.
En het is nog B, als ik M had gereden okee...

TeeGee schreef:Ik ben benieuwd! Mn zusje gaat namelijk zaterdag dressuren en haar paardje heeft ongeveer 50 sterren op zn kont.
TeeGee schreef:Ik ben benieuwd! Mn zusje gaat namelijk zaterdag dressuren en haar paardje heeft ongeveer 50 sterren op zn kont.
Knap hoor, als je dat zo kunt maken!
Citaat:Ja... maar volgens mij worden wij oud. Want ik zag, geloof het of niet, dus kindjes van een jaar of 4 in zo'n shirtje lopen onlangs.
Dus een KIND in een shirtje met het PLAYBOY logo....
Tja, daar zakt je de broek wel vanaf.
maar ik ben al wel wat ouder als 4
heel goed gelukt ook 

81Puck schreef:Lijkt me niet.. komt me nu niet echt proffesioneel over...
Dat terzijde.. snap niet dat eigenaars hun paarden en/of pony's het aandoen...
KellyZ schreef:Aandoen? Het paard/of pony merkt er zelf niks van... en proffesioneel vind ik het juist. Erg knap gedaan hoor!