Dat zijn bij mij de enige caps die leuk staan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marsyl schreef:Oh Annelinnie wat een prachtige set.. Ik heb ook (bijna) alles bruin.. Ben er heel trots op..
Mag ik vragen welk merk zadel je erop hebt liggen? Ik mis nog een bruin zadel hihi
ambre schreef:Rink:[ [url=m/Bed6UF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ManMMC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aaN9tz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/j6zGLn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/s0ybKd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hne7fP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1o9sn7.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dan heb ik nog een knalrode Horka met zwart kraagje en een grijze,merk weet ik ff niet.
Had ook nog een leuke Kentucky met ruit maar dat was een verbouwde lengtemaat en die stond steeds open bij de knopen.
Die heb ik maar weggegeven.
De wat glimmende CH wil ik ook nog wat in laten nemen,die vind ik net wat te ruim.
Heb er wel iets teveel dus.Rijd de laatste tijd ook alleen maar in de espresso krijtstreep.
Veulen84 schreef:Wie helpt mij? Ik zoek een mooie witte rijbroek met een beetje bling en/of een ander mooi detail. Liefst iets dat niet compleet wegvalt onder m'n wedstrijdjasje.
Geen kunstleren zit of sticky but of onmogelijk hoge prijzen.
Cardy schreef:Veulen84 schreef:Wie helpt mij? Ik zoek een mooie witte rijbroek met een beetje bling en/of een ander mooi detail. Liefst iets dat niet compleet wegvalt onder m'n wedstrijdjasje.
Je kan bij Montar kijken? Die hebben mooie broeken met een nette prijs.
Veulen84 schreef:Wie helpt mij? Ik zoek een mooie witte rijbroek met een beetje bling en/of een ander mooi detail. Liefst iets dat niet compleet wegvalt onder m'n wedstrijdjasje.