Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Eleonora_

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 20:56

Vreemd want ik heb 3 paar staan en nergens problemen mee.. :n
Mijn oudste paar is wel ingezakt maar die zijn ookal 4/5 jaar oud.
Misschien is de harde uitvoering meer iets voor jou? De lak versie is wel erg stevig, komt overeen met de harde uitvoering.

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 20:57

Horsea_nl schreef:
Afbeelding

schijnt dat de veter steeds losgaat als je de laars openmaakt met de rits

Hele gave laarzen!! :oo

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 22:30

ik heb daar ook geen last van. ik heb ze nu 3,5 jaar, maar ze zitten nog perfect.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 23:03

vind de laarzen snel slap ja. maar in vergelijking met petrie, derby lipica etc blijven ze wel vele malen beter. na 2 jaar zijn de laarzen nog steeds prima. terwijl ik ze van lipica kon weggooien

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 23:21

maja dat is nu eenmaal zo met dat dunne mooie leer.... iedereen wil dunner/mooier/zachter/meer gevoel met paard... maar die laarzen zijn wel prijzig en gaan eigenlijk in verhouding minder lang mee dan die stugge laarzen!

we hadden ook allemaal weer rubberen laarsjes kunnen kopen :D

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 23:36

als je ze aanhebt vind ik ze er niet slap of wat dan ook uitzien :)

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 23:41

nee dat vind ik ook wel meevallen idd :)

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 18:53

Kaitlin schreef:
Goede avond! Leuk topic!

Ik heb al 4 jaar een standaard paar zwarte ottoviano's (zie profiel)

Maar ik heb nu hele unieke besteld!! :D
Afbeelding

Deze in het zwart, met alles wat oranje is in het lak zwart! En de onderste sluiting ook lak! Met dezelfde hak! Voor op wedstrijd met mijn nieuwe paard, ben erg benieuwd, heb ze besteld zonder voorbeeld haha!

Hoe heet dit model dan, of deze uitvoering? En wat kost het ongeveer als je deze dan dus neemt met zwartlak ipv dat cognac? De gewone standaard veter+rits is 400 toch? En geheel in lak dan dus 500 ?
Ik moet nieuwe wedstrijdlaarzen maar wil dan liever iets apparts, duur zijn ze dan sowieso toch al..

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 19:01

Ik zie dat ik ook niet in het maattabel val maar ik hoorde dat je een cm af mag wijken? Zo nee, weet iemand wat maatmerk kost (kleinste kuitmaat is 33,5 ik heb 32 a 32,5) ?

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 19:02

Superlise, die uitvoering is 505 euro.

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 19:06

Oke bedankt, dat maakt qua prijs dus weinig uit, helemaal lak of dit idee.. Wordt nog een moeilijke keus, die is wel mooi iets bijzonders. Is helemaal lak eigenlijk inclusief voet, want dat heb ik nog nooit gezien, ik zie altijd alleen de schacht in lak en evt de neus?

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 19:08

Slecht.. Ik heb er ipv 13 16 weken op zitten wachten. Nu belde ze op... Zijn ze nog in de verkeerde kleur geleverd ook. :(

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 19:11

Oeh dat is wel erg baalen zeg! Wat heb jij besteld?

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 19:22

superlise helemaal lak bestaat ook :)
Heb er (1 jaar geleden) 499 voor betaald dus weet niet of de gehele lak (met voet) misschien meer kost?
Je hebt nu tegenwoordig ook bij Deniro suède stof. Is ook heel apart en erg mooi!!

Toen ik ze bestelde had je bij Deniro alleen van boven tot onder lak en de voet niet. Heb de neus wel lak gepakt:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Eleonora_ op 15-11-11 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 19:33

superlise schreef:

Kastanje bruin met zwart gevlamd. Nu belde ze dat ze er in het kastanje zijn. Zonder het zwart gevlamde... Daar kreeg ik opzich ook al wurgings verschijnselen van... + dat ze op 1 dag na een maand te laat zijn... Heb geen eens zin om ze nog op te gaan halen eigenlijk.

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 19:40

Pff dat is balen zeg!
Nou sturen ze ze terug dan? Snap dat je zoiets hebt van laat maar zitten maar je hebt ook aanbetaald toch? Hoelang gaat het duren?

Hoorde welleens vaker dat de kleuren niet helemaal kloppen.
Daarom hebben ze nu ook alleen nog maar qua bruin tinten congac, roodbruin en donkerbruin terwijl ze eerst veel meer bruin tinten hadden maar doordat de kleur van de laarzen
vaak niet klopte met de bestelling hebben ze die kleuren eruit gehaald.

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 19:49

Ja en terecht! ja dat heeft dus geen zin.. De laarzen die ik nu heb zijn echt rotter dan rot echt stuk en versleten zool laat los enz enz. en ga absoluut niet nog een keer op zo'n grapje wachten. Ik ga ze volgende week wel een keer halen. en dikke korting eisen. ( wat ik dan ook krijg) aangezien niemand mijn maat heeft :')

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 19:52

Dan kunnen ze ze toch niet kwijt waarschijnlijk :')
Nu heb je niet wat je wilt dan? Dat is wel balen. Was erg benieuwd naar het gevlamde, heb het nog nooit gezien hier in het topic.

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 19:55

Klopt, ja het was ook het aller van het aller nieuwste.. Dus eindelijk is iets wat nog NIEMAND heeft want ik was ook de EERSTE die die laars besteld had.. Er was nog niet eens een ''promotie'' laars van!

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 19:59

EN dan mislukt de bestelling -:(-

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 20:00

Precies! ik ik ga echt niet nog 16 weken me voeten weg laten vriezen! werd er vandaag al bloed chagrijnig van :=

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 21:22

Superlise: Die uitvoering is 505 ja, maar met mijn aanpassingen word hij rond de 600
Ik weet de prijs nog niet, maar ze komen deze week binnen en zal het dan doorgeven! En heb de neus niet in lak, alleen het streepje! de rest van het oranje wel in lak + de onderste sluiting!

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 23:12

WhySoWhite schreef:
superlise schreef:

Kastanje bruin met zwart gevlamd. Nu belde ze dat ze er in het kastanje zijn. Zonder het zwart gevlamde... Daar kreeg ik opzich ook al wurgings verschijnselen van... + dat ze op 1 dag na een maand te laat zijn... Heb geen eens zin om ze nog op te gaan halen eigenlijk.

Haha dat had ik ook. Heb 16 weken gewacht ipv de beloofde 4-6 weken (en wacht inmiddels al 3,5 week op de onderhoudscreme die ik nog nageleverd zou krijgen. Heb inmiddels een punthoofd van het antwoord: nee, ik heb het nog niet binnen gekregen) voordat ze eigenlijk binnen waren. Toen had ik net de laatste wedstrijd gehad en had ik helemaal geen zin meer om ze op te halen. Uiteindelijk 3 weken later (ook door omstandigheden) gedaan. Wel ontzettend balen dat het niet de juiste kleur is. Had men daar nog een verklaring voor?

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 23:39

Hier nog 1.. laarzen zijn nu een goede maand te laat (na 11 weken wachten ivm 'zomervakantie bij DeNiro') en deze week zouden ze er zijn maar nog steeds niks gehoord.. ga morgen of donderdag bellen want het is niet leuk meer!

En wat vervelend van die verkeerde kleur.. ben zelf ook bang dat door alle aanpassingen er vást iets fout is gegaan.

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 11:29

Needje schreef:
Superlise, die uitvoering is 505 euro.

Poeh wat een hoop geld.... maar wel super mooie laars met die aparte afgewerkte kap.... toch maar blijven sparen :)