Of ik er een aan zal schaffen. Uitproberen van iemand is inderdaad ook nog een idee.. En ik kan hem natuurlijk altijd weer verkopen mocht het niets worden.
Moet je echt rekening houden met je gewicht als je een hoelahoep aanschaft? Ik weeg namelijk nog geen 55 kilo en ik lees bij sommige verkooppunten "geschikt voor mensen van .. tot .. kg". Ik was zelf van plan eentje van 1.5 kg aan te schaffen omdat ik geen zin heb om binnen de kortste keren weer een nieuwe aan te schaffen.
Oke.... Massagehoepel raakt mn probleemzones in ieder geval goed! Allemaal blauwe plekjes!! Ziet er stom uit!! Maar goed, over een paar weken weten we hoe effectief het is! Ik prefereer dus duidelijk een soft hoop!
Ik heb nu enkele maanden die massage hoepel (de magnetic) en in het begin is het even doorbijten inderdaad, maar nu ben ik er zo aan gewend! ben nu opzoek naar een level 2 of 3, maar wil stiekem wel een magnetic..
Bij mij is de pijn in mijn buik erg meegevallen. Heb wrl blauwe plekken en de eerste keer kon ik tijdens het hoepelen amper ademhalen. Heb wel blauwe enkels en gebroken nagels van het vallen en proberen op te vangen. Ik ben er nu beter in dan ik als kind ooit ben geweest, toen hield ik hem nog geen 10 seconden hoog.
Ik word zo vrolijk van dat ding! Vriendlief vind het ook nog eens vermakelijk om naar te kijken..... Win win situatie haha
Fanniehh
Geplaatst: 02-03-13 00:28
_Kiki_ schreef:
Ik vind het zeker werkn. Met paardrijden merkte ik vooral verschil in schouderbinnenwaarts/travers! Ging veel beter!
Sta nu te hoepelen
Kreeg visioenen van een hoepelend paard Heb ook zo´n ding, geen soft maar wel beginnerslevel. En vreselijke blauwe plekken!! Heb het paar dagen gedaan, nu staat ie "op rust" (en dan bedoel ik de hoepel ) Misschien dat ik binnenkort weer eens n poging ga wagen..
puppy1128
Geplaatst: 02-03-13 01:39
Nou eerder andersom bij mij, vroeger voor het paardrijden, kon ik totaal niet hoelahoepen, 5 jaar later, zonder te hoelahoepen, kon ik opeens iets van 20 seconde hoelahoepen (langste keer dan xD)... Nou alle vorrige keren niet eens 1 draai en was al beneden xD
Ik wil ook gaan beginnen maar twijfel omdat ik twee keer aan mijn buik geopereerd ben en er een groot litteken aan overgehouden heb . Iemand ervaring met hoelahoepen met een ritssluiting in je buik?
Sportbay geeft 3 levels. Die levels vind ik op hoopholland.nl niet terug.