Heb hier al een tijdje mee gelezen, overweeg al een poosje om eens leren rijlaarzen uit te proberen (altijd met chaps gereden) en nu met de korting bij Divoza eens wezen kijken en passen, en heb sinds vandaag dan de Mondoni Fields
Ik wil nieuwe laarzen Heeft iemand toevallig laarzen te koop met een smalle kuit?
yasmin1
Geplaatst: 16-02-13 12:58
Ik heb trouwens Divoza gebeld voor de kuitmaat van de Mondoni Cardiff rijlaars, en voor een voet 39 is de kuit 36cm (regular) en 38cm (wide). Heb ik natuurlijk net weer een 37cm...
_Lorette_
Geplaatst: 16-02-13 13:20
Neem je toch de maat 40? Desnoods leg je er een zooltje in of dikkere sok. Ik heb vaak een maat 40 met voetmaat 39, zodat ik er meerdere paar sokken in aan kan. Liever te ruim dan te krap. En ik loop toch geen vierdaagse op mijn laarzen.
Ik heb maat 30/31 Dat zou toch kleiner uitvallen als ik maat 38 neem?
EvaLucky
Geplaatst: 16-02-13 17:40
ik heb nu net de Mondoni Bath, naar een o zo lange zoektoch, eerst bij de ej alle mogelijke laarzen aangepast maar niets wat goed zat toen maar aan de arriat schoentjes en chaps gegaan ( wat overigen ook een rib uit mijn lijf was). toen kwam ik zo'n maand geleden bij de divoza aangezien mijn startpas was aangevraagd en ik natuurlijk een wedstrijdoutfit moest hebben. ik had inmiddels alles tot mijn moeder vanuit de koopjeshoek riep dat ik even moest komen kijken. ik daar heen stonden daar een paar prachtige bruine rijlaarzen, afgeprijsd naar 125 euro. m'n moeder zei voor de grap dat ik ze even moest aanpassen : ik rijbroek aangedaan, en ze gepast. ik was zo verbaasd! de rits ging in een keer dicht met alle gemak! ze waren een keer niet te hoog of te laag, en zaten als gegoten! die heb ik natuurlijk meegenomen, maar mijn outfit moest wel aangepast worden hihi, nu nog een bruine cap! maar o wat ben ik blij met die laarzen!, vind het trouwens wel erg jammer dat ze zo erg zakken.. en erg snel vies worden! maar goed dan haal ik me dan wel gewoon nieuwe op als deze af zijn
Volgens mij is 34 het kleinst Nayomie en dat is dan bij maat 36/37 plus dat die waarschijnlijk te kort zijn als je ook lange benen hebt. Maar het beste is denk ik om gewoon even te gaan passen
EvaLucky, klinkt mooi alles in t bruin! zou ik ook wel willen inclusief tuig maar heb helaas geen eigen paard
Ben zo blij met mijn fieldjes vandaag voor het eerst mee gereden. Mijn leraar zei( is een week naar zweden geweest) ' van wie heb Jij les gehad, je benen liggen hartstikke stil!'
MuSLi
Geplaatst: 16-02-13 22:58
Voor iemand die interesse heeft, ik heb nog een paar nieuwe (2x gebruikt) Mondoni Icelands (zwart). Thermo rijlaarzen. Maat 38, hoogte 41, kuit 36. Ze zijn mij eigenlijk net te strak. Daarom heb ik ze niet aan en vind ik het zonde om ze hier te laten staan.
Oh oke. (Gut wat is het lastig om goede laarzen te vinden )
Ja erg he.. Ik was allang blij dat de schacht hoogte 51 cm bestond bij die laarzen
hafke
Geplaatst: 19-02-13 17:36
Heey ik heb ze ook voor het trainen ze zijn erg fijn. Ik vind alleen dat de veters na een tijdje erg lelijk worden.
vaxie
Geplaatst: 21-02-13 23:01
Ik had trouwens helemaal niet gelet op de veters, maar die zijn van mij van elastiek en kunnen er niet uit
FlameHorse
Geplaatst: 23-02-13 11:42
Ik heb sinds 31 december synthetische rijlaarzen maat 36 van Mondoni rij 3 keer per week en banjer er na het rijden mee rond en donderdag ontdek ik dat er bij een laars aan beide kanten waar het stuk voor de tenen begint scheuren zitten zal ik bij Divoza mijn geld terug eisen of het recht om nieuwe uittezoeken vragen?
Ben ook zeker van plan als ik 60 euro terug krijg de leren te nemen maar in kindermaat en er is krokuskorting dus dan zou ik 64 euro betalen voor leren
We hebben helaas de bon niet meer me vader heeft gezegd dat hij het wel wil proberen nog maar het word al veel lastiger zo en anders wil hij binnenkort de leren voor me halen