Ik heb er drie, een beige uit de decathlon (ze blijven fijn:) ), een geruite, en nog een zwarte ! Ik draag ze altijd, ik draag bij de paarden nooit eens spijkerbroek of iets anders .
roosxrhan
Geplaatst: 19-12-12 16:20
heb er 3 en dan nog een voor wedstrijden
Naomi91
Geplaatst: 20-12-12 12:43
Ik heb drie rijbroeken voor training. En twee goede nette rijbroeken voor de wedstrijd. Ben al wel weer aan het kijken naar nieuwen.
3 1 super fijne van euroriding ( alleen wel aan de dunne kant nu ) 1 uit de uitverkoop zit ook lekker alleen van die stof bij de rijvlakken die snel zweet 1 van Harry horse alleen dat is de enige met nog klitteband bij je enkels die andere 2 hebben dat niet en vind ik echt super fijn. Wil zelf geen andere broeken meer. Alleen die broeken zijn vaak wel stuk duurder.
Ik heb er maar 1 en dat komt goed uit want ik rij 9 van de 10 keer in spijkerbroek. Alleen als ik bijvoorbeeld les krijg of ik er gewoon eens zin in heb doe ik m'n rijbroek aan.
4 2 van de decathlon die ik echt vreselijk vind zitten, vreselijke stof gewoon . En dan nog 2 echt goede, die blijf ik ook dragen tot ze stinken en vol mest en zand hangen , dan gaat de ene in de was en draag ik de andere haha.
Noetje14
Geplaatst: 27-12-12 20:10
1 zwarte (zit wat strak) 1 groen met bruine 1 roze 1 spijker 1 witte de groen, roze en spijker wissel ik af. de zwarte draag ik bijna nooit en de witte natuurlijk op wedstrijd met de groene en roze doe ik ook nog wel een de stallen als ik hem toevallig aan heb maar de spijker vind ik daar te mooi voor. na school en in het weekend zit ik de hele dag in mijn rijbroek. ik ben niet de hele dag bij de paarden maar anders moet ik heel vaak omkleden