Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lies21 schreef:Hey Nadia, had je de maten van je laarzen al opgemeten?
Heb zelf ook de FF laarzen, bevallen mij heel goed, maar zou toch voor wedstrijden wat mooiere elegantere laarzen willen.
Iemand iedeen voor kleding grote maten voor een black and gold party? Al in het andere topic gevraagd maar daar ben ik niet welkom met mijn vraag.
Blackbinky schreef:Even een vraagje aan suusje: De countrylaarzen zijn zeker niet geschikt om af en toe in de modder te lopen? Ik zoek namelijk iets thermo-achtigs en deze lijken me heel erg fijn en warm. Maar ik moet af en toe een stukje door de blub om de shetjes binnen en buiten hun afgebakende stukje te zetten.
RGBrink schreef:hey mensen.. ik meld me hier ook maar even.. stevige dame die op zoek is naar de juiste hoge sokken (heb nu hh sokken maar die knellen toch wel een beetje) en waterdichte (!!) stalschoenen of laarsen voor de winter.. ik hoef er niet mee te rijden.. Ik heb nu hele mooie lederen mountainhorse jophurs en vind het zo zonde dat ik nu elke keer in de modder weg zak en deze niet meer netjes krijg, dus wil ze gaag alleen gebruiken met rijden. Mocht iemand dus voordelige stalschoenen weten hou ik me zeker aanbevolen!!
alvast bedankt