Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zitake schreef:Ik denk dat geen enkele laars/schoen tegen ammoniak kan, of het nu dubarry is, of ariat, of petrie... maakt niet uit.
Dat bont randje heb ik, zijn sokken die je erbij kan krijgen, fleece en bovenrand bont. Weet nog dat ik ze in een opwelling kocht bij mn laarzen, vond ze zooo mooi, en kwam thuis en vroeg me ineens af of het echt was, gelukkig imitatie bont. Enige nadeel, laarzen passen me perfect, sokken erbij was knellen (kuiten niet ruim genoeg), dus amper gebruikt, ondertussen wat meer ruimte, dus mss krijg ik die sokken er deze winter wel in.
is alleen een bontrandje met dan 10 cm fleece ofzo
geweldig
simodi schreef:marish schreef:Dat heb ik ook gehad!! Vind het slechte kwaliteit laarzen en dat voor die prijs... Voor mij ook een dubarry meer!
Je bedoel zeker 'geen' ?!![]()
Ik moet wel zeggen dat ik heel van van zulke outdoor laarzen heb gepast (eurostar, horka etc), maar dat er geen eentje zo fijn zit als de Dubarry. Bovendien kan ik er goed mee rijden, ook niet onbelangrijk ...!
Maar na anderhalf jaar lek en de zool los vind ik echt mega-slecht. De verkoper zei ook nog dat hem dit bekend voorkwam, noata bene, dus het is ook geen incident!

)
Maar die waren nog iets duurder geloof ik, plus dat ze een vrij lage wreef hebben. Mijn moeder kan ze niet eens aan 
). Mijn moeder werkt niet met paarden (wel met honden
) en loopt dus niet door ammoniak. Ze zijn allemaal kapot gegaan
en die van mij ook. Dus dan hebben we het in totaal over 8 paar ofzo
De voering of zool, en hebben het ook meerdere keren laten repareren.... Maar dat werd ook niets
.

Menino schreef:jasmijn89 schreef:misschien weten jullie dit allemaal al, ik pas net..
maar dubarry heeft gewoon alle producten 10 procent in prijs verhoogd!
dit is sinds mei volgens de verkoper..
en het schildje (dat heeeeele kleine logootje) is van kunststof ipv metaal tot grote ergernis van mijn moeder
)
GaitMonster schreef:Ik heb ze net iets ingevet met ledervet op de vouwen van het lopen. Het leer werd erg droog en ben bang dat het zou gaan scheuren. Hopelijk gaat het goed
en zit nu een gapend gat aan de zijkant bij de zool... Worden dus voor de winter weer nieuwe laarzen kopen. Goretex of niet, via een gat worden je voeten toch nat vrees ik
Auky schreef:GaitMonster schreef:Ik heb ze net iets ingevet met ledervet op de vouwen van het lopen. Het leer werd erg droog en ben bang dat het zou gaan scheuren. Hopelijk gaat het goed
Goed optijd blijven doen hoor! Ik heb dat van de winter dus verzuimden zit nu een gapend gat aan de zijkant bij de zool... Worden dus voor de winter weer nieuwe laarzen kopen. Goretex of niet, via een gat worden je voeten toch nat vrees ik
Menino schreef:echt?
Naja, wij kopen de meeste dubarry dingen toch tweedehands. (we hebben inmiddels een aardige collectie)
Maar laatst heeft mijn moeder een paar uit de winkel gehaald. En ze raakt er maar niet over uitgepraat hoezeer ze zich ergert aan dat kunststof schildje
. 2 jaar geleden heb ik ze nieuw gekocht.... MET METALEN LOGOOTJE!
Margje schreef:Waar koop je dan tweedehandse Dubarry spullen, Menino? Laarzen zijn makkelijk zat te vinden, maar andere spullen kom ik maar zelden tegen. Toch gewoon goed zoeken op Marktplaats etc.? Nou zijn de laarzen al duur, maar tassen en jassen enz. zijn ook niet mis... Die zijn tweedehands waarschijnlijk nog niet te betalen.
Denk dat we 4 of 5 paar laarzen van de MP hebben oid (ook echt hele aparte, met een soort van camouflage motiefje ed. )en 3 tassen via MP hebben gekocht.
, al blijf ik er bij dat ik geen fan (meer) ben van de laarzen
....