Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Alice13 schreef:Manfredi of animo. Dat lijken mij fijne stofjes.
Vroeg laatst iemand niet wat een fijn stofje voor wedstrijd shirt.
Ik heb net een nieuwe van FairPlay super fijn stofje. Ook leuke jasjes van trouwens.
Coberlina schreef:Voor degene die nog info zoeken over de nieuwe regels van de helm :
Alle en 1384 helmen mogen verkocht worden tot zolang de voorraad strekt, en deze mogen ook gebruikt worden door de ruiters totdat de helm versleten of kapot is.
Alles wat nu gemaakt wordt, komt in vg1. Dat is een nieuw en voorlopig veiligheidkeurmerk.
Dus geen paniek over welke helm je ook kiest. Alles mag je gewoon blijven gebruiken!
Veulen84 schreef:Coberlina schreef:Voor degene die nog info zoeken over de nieuwe regels van de helm :
Alle en 1384 helmen mogen verkocht worden tot zolang de voorraad strekt, en deze mogen ook gebruikt worden door de ruiters totdat de helm versleten of kapot is.
Alles wat nu gemaakt wordt, komt in vg1. Dat is een nieuw en voorlopig veiligheidkeurmerk.
Dus geen paniek over welke helm je ook kiest. Alles mag je gewoon blijven gebruiken!
Heeft de knhs aangegeven de vg1 te gaan erkennen als keurmerk?
Coberlina schreef:Heeft de knhs aangegeven de vg1 te gaan erkennen als keurmerk?
Alice13 schreef:Ja erg leuke jasjes van FairPlay. Ze zijn mij als dressuur miep te kort anders had ik zo een erg leuk gevonden.
Manfredi is in twee lengte maten. In de korte vind ik hem wel geschikt v springen. Ken een meisje die heeft de licht blauwe erg mooi.
Veulen84 schreef:Alice13 schreef:Ja erg leuke jasjes van FairPlay. Ze zijn mij als dressuur miep te kort anders had ik zo een erg leuk gevonden.
Manfredi is in twee lengte maten. In de korte vind ik hem wel geschikt v springen. Ken een meisje die heeft de licht blauwe erg mooi.
Ik heb gespiekt, inderdaad. Dan is het wel weer leuk. Jammer dat ze zo duur zijn, want het is el echt een heerlijk stofje.
FP is er trouwens tegenwoordig ook in lengte maten.
Veulen84 schreef:Je moet soms de mailtjes zien of de telefoontjes die ik van ze krijg. Levert heel dwaze gesprekken op soms.
Over de jasjes. Ze vallen vrij kort. Daarom is de lengte maat een uitkomst. Vind ze zelf bij de schouders wat krap. (Maar ik heb ook echte schouders, krijg van klanten geen klachten). De kleine maatjes vallen echt als die maat. De grotere maten vallen gelukkig iets ruimer uit.
Krijg enkel soms een jasje terug van mensen met een grotere borstmaat. Dan valt ie krap.
Ik heb van alles jasjes een goed kloppende maattabel bij de afbeeldingen staan.
Fabienne_Z schreef:Veulen84 schreef:Je moet soms de mailtjes zien of de telefoontjes die ik van ze krijg. Levert heel dwaze gesprekken op soms.
Over de jasjes. Ze vallen vrij kort. Daarom is de lengte maat een uitkomst. Vind ze zelf bij de schouders wat krap. (Maar ik heb ook echte schouders, krijg van klanten geen klachten). De kleine maatjes vallen echt als die maat. De grotere maten vallen gelukkig iets ruimer uit.
Krijg enkel soms een jasje terug van mensen met een grotere borstmaat. Dan valt ie krap.
Maken de lengtematen echt verschil? Ik heb nl nu de Gloria in een normale maat en vind hem fantastisch, op de lengte na.. Ben vrij rijkelijk bedeeld qua achterwerk en kleed nu toch niet zo mooi af omdat het jasje zo kort is..
Fabienne_Z schreef:Veulen84 schreef:Je moet soms de mailtjes zien of de telefoontjes die ik van ze krijg. Levert heel dwaze gesprekken op soms.
Maken de lengtematen echt verschil? Ik heb nl nu de Gloria in een normale maat en vind hem fantastisch, op de lengte na.. Ben vrij rijkelijk bedeeld qua achterwerk en kleed nu toch niet zo mooi af omdat het jasje zo kort is..