Yvank_ schreef:Jadie ziet er na een paar keer dragen en wassen uit alsof die 30 jaar oud is
Ik heb het witte dekje met de bruine rand zelf ook, al vaker gewassen en ziet er nog steeds goed uit

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nies_ schreef:Welk model heb jij dan? Ik heb de Dynamic Style en die ziet er dan nog niet zo erg uit dat je denkt dat ie 30 jaar oud is, maar echt wit is het niet meer en hij ligt ook niet meer netjes onder het zadel. De bruine rand vervaagd. Heel bijzonder ook aangezien wit bij ons altijd wit blijft. Dat creme en off-white wit wordt ben ik gewend, maar dit dekje doet het andersom
Alice13 schreef:Oh ik heb vandaag ook voor de 10e keer het zelfde jasje aan gehad van manfredi. Hij hangt er nog steeds kan me er niet toe zetten blijf hem te duur vinden.
roxyolly schreef:x_Elise schreef:Om hier even op terug te komen
Zojuist de KEP besteld bij Divoza met 25% korting![]()
![]()
Ik was in divoza net heeel erg staan twijfelen toch niet gedaan..
Welke krijg je?
x_Elise schreef:Ja ik twijfelde daar ook heel erg over. Maar in combinatie met mijn huidige wedstrijdset (grijs) vond ik blauw mooier. Alleen mijn zadel en hoofdstel (in de toekomst) zijn bruin.
Gezien de bruine wéér duurder was, heb ik voor de blauwe gekozen
mistid schreef:Toch denk ik niet dat ze dit in de tuigpaardenwereld kunnen waarderen. Zeker het vrij oubollige Ta/veno niet![]()
Veel te opvallend, ze keken mij destijds al vreemd aan dat ik met een dekje met sponsorlogo reed.
Wel een mooie kleur blauw.