ik wil ook laarzen met veter voor.. maar nu blijkt bij de niro dat als jij je rits achter losmaakt, de veters ook los raken omdat er geen elastiek in de veter zit.
petrie schijnt nu ook eentje op de markt gebracht te hebben met wel elastiek in de veter.
Ik heb wel met elastiek Horsea, alleen dat is wel maar 5-7 cm ofzo, dus dat zou bij een hele rits anders kunnen zijn! Ben weer gebeld.. over 2 weken komen mijn laarzen aan, alweer.. jeah right!
Voor zover ik weet doen ze alles behalve de versies in het harder leder, daar hadden ze telkens problemen mee dit is wat mij een aantal maanden gelede verteld is iig
Oke dankje! Hoe komt dat ze daar problemen mee hadden? Qua leveringen of ontevredenheid van klanten?
Zinn
Geplaatst: 14-11-11 20:28
nee, dat de laarzen nooit pasten....de maten klopten steeds niet, er zat altijd verschil op wat ze zelf opgemeten hadden en wat ze geleverd kregen en daardoor dus ook ontevreden klanten omdat ze weer langer moesten wachten. Met de soepele versies hebben ze daar geen enkel probleem mee, dus ze gingen alleen die doen is er mij toen gezegd. Mss dat dat probleem ondertussen opgelost is, maar dat moet je dan maar eens vragen. En verder kan je alles bestellen wat je maar wil
Oke super, dankjewel! Zijn de basisprijzen ook hetzelfde? Ik zie vaak dat bepaalde dingen in de Kerckhaert meer kosten dan ergens anders.. Het model dat ik gezien had was zonder enige toevoegingen 380 euro en dit is voor mij al duur genoeg vandaar
Ik vind de laarzen mooi uitzien als ze nieuw zijn, maar ze zien er kort daarna slecht uit. Veel te slap leer, ziet er al snel afgedragen uit. Kwaliteit is bagger als je het mij vraagt.