Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Astor schreef:Weet iemand waar je een mooi lichtbruin/beige wedstrijd jasje kan kopen? Volgens mij had ooit iemand hier al een link geplaatst daarvoor!
Birgit__ schreef:Kan iemand mij hier helpen? Ik wil in het bruin gaan starten en ben opzoek naar een midden/donker bruin chique jasje, flink getailleerd en een langer model. Iemand hier tips?
Birgit__ schreef:Kan iemand mij hier helpen? Ik wil in het bruin gaan starten en ben opzoek naar een midden/donker bruin chique jasje, flink getailleerd en een langer model. Iemand hier tips?
marshmellow schreef:Laarzen zijn bruin...?
En zo bont is het niet, kleuren kloppen ook niet helemaal op de foto, maar alles past bij elkaar; laarzen, singel, beschermers, jasje zijn zelfde kleur. Zadel en hoofdstel zijn zelfde kleur, en dekje en broek zijn -bijna- zelfde kleur.
Vind alles in precies de zelfde kleur bruin ook helemaal niet mooi, maar dat is mijn mening
Joolien schreef:Birgit__ schreef:Kan iemand mij hier helpen? Ik wil in het bruin gaan starten en ben opzoek naar een midden/donker bruin chique jasje, flink getailleerd en een langer model. Iemand hier tips?
Een vriendin van mij heeft er een te koop, even zoeken. http://www.bokt.nl/markt/ad/64622/zeer- ... r-rijjasje