Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Graag zou ik op dit jasje andere knopen zetten, ik heb alleen niet echt een idee wat precies. Ook zit ik eraan te denken om de klepjes van de zakken met satijnen bies (zie kraag) op te leuken. Misschien zelfs ook het stukje op het rugpand.
Astor schreef:Weet iemand waar je een mooi lichtbruin/beige wedstrijd jasje kan kopen? Volgens mij had ooit iemand hier al een link geplaatst daarvoor!
Birgit__ schreef:Kan iemand mij hier helpen? Ik wil in het bruin gaan starten en ben opzoek naar een midden/donker bruin chique jasje, flink getailleerd en een langer model. Iemand hier tips?
die kan je overal laten maken vanaf 400 euroBirgit__ schreef:Kan iemand mij hier helpen? Ik wil in het bruin gaan starten en ben opzoek naar een midden/donker bruin chique jasje, flink getailleerd en een langer model. Iemand hier tips?
Helaas heb ik geen foto's. Vandaar deze still uit een filmpje.
marshmellow schreef:Laarzen zijn bruin...?
En zo bont is het niet, kleuren kloppen ook niet helemaal op de foto, maar alles past bij elkaar; laarzen, singel, beschermers, jasje zijn zelfde kleur. Zadel en hoofdstel zijn zelfde kleur, en dekje en broek zijn -bijna- zelfde kleur.
Vind alles in precies de zelfde kleur bruin ook helemaal niet mooi, maar dat is mijn mening
Joolien schreef:Birgit__ schreef:Kan iemand mij hier helpen? Ik wil in het bruin gaan starten en ben opzoek naar een midden/donker bruin chique jasje, flink getailleerd en een langer model. Iemand hier tips?
Een vriendin van mij heeft er een te koop, even zoeken. http://www.bokt.nl/markt/ad/64622/zeer- ... r-rijjasje