Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
musiqolog schreef:Ik heb er maar één, serieus. Maar ik ga dan ook maar eens per week rijden, op de manege.
Maar dan nog, sommige mensen hier hebben blijkbaar geld te veel? Je betaalt zo honderd euro voor zo'n ding! (Daarom doe ik hem ook pas aan als ik naar de manege ga, en meteen weer uit als ik terug ben. Zonde om zo'n duur ding meteen af te dragen.)
Saintelette schreef:Beetje vreemde reactie vind ik... Er dan maar vanuit gaan dat iedereen geld te veel heeft?![]()
Zeker als je zelf paarden hebt, of helemaal als je het voor je werk nodig hebt, is het toch logisch dat je er meerdere hebt?
En hoe lang doe je nou met een rijbroek? Ik heb er een al sinds mijn 13de (even voor de duidelijkheid, ik wordt over een paar weken 21!)
musiqolog schreef:Saintelette schreef:Beetje vreemde reactie vind ik... Er dan maar vanuit gaan dat iedereen geld te veel heeft?![]()
Zeker als je zelf paarden hebt, of helemaal als je het voor je werk nodig hebt, is het toch logisch dat je er meerdere hebt?
En hoe lang doe je nou met een rijbroek? Ik heb er een al sinds mijn 13de (even voor de duidelijkheid, ik wordt over een paar weken 21!)
Ik heb het ook niet over vier broeken, wel over 14 of nog meer, waar sommige mensen mee komen.
En verder: til er niet té zwaar aan. Ik ben een heteroseksuele man, dus ik zal dat shopgedrag van vrouwen nooit helemaal doorgronden, of het nou om rijbroeken gaat of om jurkjes, schoenen of nog iets anders. Wij (de meesten van ons) snappen gewoon niet waar iemand veertien rijbroeken of 12 paar schoenen voor nodig heeft. Jullie weten dat blijkbaar precies.