Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_jennifer17_ schreef:Ik vind het juist mooi om zo'n blauw jasje met zwart tuig/cap/laarzen te combineren, als je dan weer bruin of donkerblauw in je laarzen/cap terugziet wordt het wel erg druk (het jasje valt al genoeg op en is inderdaad aan de drukke kant, maar vind het haar wel erg mooi staan) Ook haar haarkleur met de beige accenten.
Als voorbeeld, mijn iets minder maar toch ook wel opvallende blauwe jasje met zwarte tuig/laarzen/cap. Kleur van m'n capbandje heb ik terug laten komen in de accenten van het jasje, net zoals het zwart.
[ [url=m/IDGcIu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cardy schreef:_jennifer17_ schreef:Ik vind het juist mooi om zo'n blauw jasje met zwart tuig/cap/laarzen te combineren, als je dan weer bruin of donkerblauw in je laarzen/cap terugziet wordt het wel erg druk (het jasje valt al genoeg op en is inderdaad aan de drukke kant, maar vind het haar wel erg mooi staan) Ook haar haarkleur met de beige accenten.
Als voorbeeld, mijn iets minder maar toch ook wel opvallende blauwe jasje met zwarte tuig/laarzen/cap. Kleur van m'n capbandje heb ik terug laten komen in de accenten van het jasje, net zoals het zwart.
[ [url=m/IDGcIu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw! had ik ook maar zo'n mooi blauw jasje![]()
![]()
![]()
roxyolly schreef:Ik wil niet precies hetzelfde jasje als die van britt maar wel die kleur.. Kleur van het kraagje ben k nog niet over uit.. Die stukken op me elleboog wil ik niet... Ik heb alleen wel bruin tuig en bruine laarzen/cap.. Ik heb ook blauwe laarzen en blauwe cap..
roxyolly schreef:Ik wil niet precies hetzelfde jasje als die van britt maar wel die kleur.. Kleur van het kraagje ben k nog niet over uit.. Die stukken op me elleboog wil ik niet... Ik heb alleen wel bruin tuig en bruine laarzen/cap.. Ik heb ook blauwe laarzen en blauwe cap..
Alice13 schreef:roxyolly schreef:Ik wil niet precies hetzelfde jasje als die van britt maar wel die kleur.. Kleur van het kraagje ben k nog niet over uit.. Die stukken op me elleboog wil ik niet... Ik heb alleen wel bruin tuig en bruine laarzen/cap.. Ik heb ook blauwe laarzen en blauwe cap..
Manfredi heeft zo'n jasje waarvan je zelf kraagje kan bepalen en super pasvorm!
Alice13 schreef:Waar twijfel je precies over? Ik denk dat bokt genoeg voorbeelden biedt en genoeg mogelijk heden laat zien. Haha
Ik had bruin hoofdstel en zadel en bruine laarzen maar echt alles tegen het zwarte aan. (Dus heel donkerbruin.)
Ik vind kleur altijd mooi maar moet wel een eenheid vormen.
(En geen circus)
Alice13 schreef:Oe idd lastig. Vind de sets die je hebt heel mooi, zou het denk ik zo laten haha. Een licht blauw jasje is ook heel tijdelijk. (Gevoeliger wbt mode)
Dan zou ik eerder voor een wat dieper blauw of Royal blue gaan.