Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DewiFoto schreef:Ik ben alleen nog opzoek naar een andere witte rijbroek. Aangezien ik helemaal gek ben van mijn trainings- rijbroek met gripping. En de keuze met witte rijbroeken met gripping is nogal beperkt helaas.
_Lot_ schreef:Ze verkopen tegenwoordig ook rijbroeken met grip van Harry's Horse, Mike & Charlie en Montar bij Divoza!
DewiFoto schreef:Zo iets inderdaad. En dan nog voorkeur voor gripping die doorloopt over de hele zitting van de broek.
Maar ik ga er rustig naar kijken. De broek die ik nu heb ( Animo ) is opzich ook prima.
Maar glijd er een beetje mee in het zadel
vonneke schreef:Ik mag binnenkort mijn nieuwe rijlaarzen ophalen. Ben zo bang dat ze niet passen...
Citaat:Die "plak" broeken vraag ik me echt af hoe dat zit en hoe ze blijven.
Deel u ervaring aub, haha
Ik ben trouwens wel altijd leren zitvlak. Anky kingsland Eurostar en cavallo. Ohja en Harry horse wedstrijd broek en die zit fijner dan m'n kingsland
Alice13 schreef:[naam] schreef:Ik mag binnenkort mijn nieuwe rijlaarzen ophalen. Ben zo bang dat ze niet passen...
Waarom ben je daar bang voor?
---
Die "plak" broeken vraag ik me echt af hoe dat zit en hoe ze blijven.
Deel u ervaring aub, haha
Ik ben trouwens wel altijd leren zitvlak. Anky kingsland Eurostar en cavallo. Ohja en Harry horse wedstrijd broek en die zit fijner dan m'n kingsland