[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Belfor

Re: [HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 09:23

Ik heb ook tussen beiden merken getwijfeld en uiteindelijk de petrie Coventry in kleur cognac genomen, ben er nog steeds zo blij mee! Ik heb daar nu een kobalt blauw horka london jasje bij (ook een aanrader maar nieuw 180 euro. Ik heb een nieuwe kunnen vinden voor 38 euro).

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 09:48

Ik heb de Petrie coventries in zowel bruin als zwart en nu na zeker 5 jaar zijn ze nog in goede staat. De bruine zijn amper gesleten en de zwarte heb ik altijd mee op stal gewerkt, dat wil zeggen paarden wassen afspuiten in stallen staan en veel, heel veel rijden. En ik gebruik ze nu nog. Zijn behoorlijk gesleten aan de binnenkant maar aan de buitenzijde zijn ze na een poetsbeurtje weer super netjes. Niet te zien dat ze zo oud zijn.

Ik heb ook De niro gehad de allereerste, die waren na 6 jaar ook nog netjes. Niet meer als nieuw maar wel netjes na eerst wat jaren wedstrijdgebruik en vervolgens dagelijks gebruik. Ik heb ze toen nog voor een klein prijsje verkocht. Ik merk dat de nieuwere deniro's minder kunnen hebben als de eerste varianten.

Denk dus dat de keuze meer voor je eigen comfort of smaak zal zijn als om de kwaliteit die is om het even.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 10:41

roxyolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 12:05

Alice13 schreef:
Wauw gaaf paard! Heb je helemaal geen spectaculaire outfit nodig die valt zo wel op!
Vind je set heel mooi, jullie zijn een mooie combinatie.

Ik zit te twijfelen of ik weer petries neem of voor wat anders ga. Zie steeds vaker de Niro's langs komen. (Hier in directe omg. Geen leverancier van) k hoor graag meningen als iemand die heeft :D

Ik zou voor petrie gaan, de kwaliteit van de niro valt mij erg tegen..

roxyolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 12:06

Capriootje schreef:
Horka inderdaad, heb hem zelf in navy en vind hem lekkerder zitten dan HH. Is soepeler :j

Hoe valt de maat van Horka?

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 12:10

Hmm ja ik heb nu dus zelf de coventrys en die zou ik niet snel weer nemen. Sowieso ben ik toch meer Vd polo modellen staat mij mooier en zit me ook fijner.

De Niro's zoals ik al zei zelf geen ervaring mee. Toch maar eens kijken waar hier in de buurt verkrijgbaar en een kijkje nemen om dan eens te oordelen.

roxyolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 12:17

Alice13 schreef:
Hmm ja ik heb nu dus zelf de coventrys en die zou ik niet snel weer nemen. Sowieso ben ik toch meer Vd polo modellen staat mij mooier en zit me ook fijner.

De Niro's zoals ik al zei zelf geen ervaring mee. Toch maar eens kijken waar hier in de buurt verkrijgbaar en een kijkje nemen om dan eens te oordelen.

Ik heb van petrie de olympic en de athene en die kwaliteit is echt veel beter.. Ik heb me de niros nu 1,5 jaar en rijd er af en toe mee in training en voor de rest alleen op wedstrijd maar ze zijn echt niet mooi meer en na een maand gingen ze al verkleuren

car0linee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 08:51

Ik ben afgelopen weekend met mijn merrie met deze outfit gestart. Groen shirtje hoort normaal gesproken een witte blouse te zijn :)

Afbeelding

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 10:57

Ohhh, wat mooi!!

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 11:26

Wauw!! Echt heel mooi en apart <3

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 16:40

Vroeg hier iemand laatst niet om het supermandekje? Vandaag voorbij zien komen op fb via frontriemenshop.

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 16:41

Hele gave combi zeg!

car0linee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 19:09

Thanks :D Outfit heb ik in de jaren bij elkaar gespaard en toevallig past het best goed bij mijn merrie. Ben wel blij met het resultaat :D

Heb ook nog dit donkerblauwe Iris Bayer jasje. Ben ik ook helemaal gek op, maar vond het beige net wat mooier bij mijn merrie passen :)

Afbeelding

Belfor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 21:03

Nou ik ben er uit! Ik heb cognac laarzen en een donker blauw jasje van Horka. Ik wil nu even sparen voor de HH Challenge navy met roze accenten en ik wil dan een roze randje in dezelfde kleur van de cap om mijn witte chabrak maken! Volgens mij wordt het dan niet too much, maar net even wat meer eigen :D Nu nog even opzoek naar een dealer die de HH challenge in die kleur verkoopt...

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 21:16

Oh jongens! Door dit super leuke topic wil ik zelf ook een nieuw setje hahahah!

Super mooie spul weer wat zijn paarden meisjes eigenlijk modieus, kheb het hele topic nog geen kleur fouten, slechte combi's of niet mooie passende setjes gezien!

Ik kwam deze tegen. <3

Afbeelding

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 21:42

Wauw die is heel mooi, welk merk is dat? Animo toevallig?

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 21:54

Staat met koeienletters op het jasje haha. Lotus Romeo.

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 21:56

Heeft er iemand hier interesse in een nieuw Cavallo wedstrijdjasje in het groen? :D

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 22:40

Idd Lotus Romeo, ik heb laatst jasje van aan gehad en dat model stond me super paste ook erg goed en dat heb ik niet gauw. Maar zat grote bloem achterop en dat is niet m'n ding.

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 22:13

Eindelijk heb ik genoeg centjes gespaard! Ik mag van mezelf bruine leren laarzen kopen. Maarrr nu is het dus de vraag, welk merk? Het moeten bruine laarzen zijn en het polo model vind ik erg mooi. Heb redelijke stevige kuiten (+-40 cm) dus de meeste basismodellen zal ik in de (X)L uitkomen.
Daarnaast wil ik dat het graag maximaal 300-450 euro gaat kosten. Nou past hier de Petrie Athene binnen, maar ik hoor daar altijd zulke terror verhalen over qua inrijden. Derby en DeNiro hoor ik ook goede verhalen over, maar ligt volgens mij toch wel iets boven budget. Derby polo rond de 450 en DeNiro pas vanaf 530.
Nou vraag ik me af wat de ervaringen zijn met Derby Polo en Petrie Athene qua kwaliteit en inlopen en of de gevonden prijzen een beetje kloppen? Vooral van Derby zijn er weinig echte duidelijke prijzen te vinden namelijk..

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 22:16

En Lipica dan?

Ik vind van petrie de kleur bruin heel mooi.

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 22:22

Arielle_ schreef:
Staat met koeienletters op het jasje haha. Lotus Romeo.

Blijkbaar geen koeienletters voor mij want op mijn telefoon kan ik het niet goed lezen.. Maar het blijft een mooi jasje!..

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 22:33

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 22:40

je ooteman linkje doet het niet goed kyrseltje,
Die derby zijn wel heel gaaf.

Ik heb ook behoorlijke kuiten en moet laarzen op maat laten maken.
Ik pooste nog niet heel lang geleden dat ik ook aan het twijfelen ben.
Ik kies sowieso een polo model, of rits aan de binnenzijde dat vind ik zelf het mooiste staan.
Van petrie heb ik nu het coventry model, ze staan heel mooi en de kleur is mooi maar wordt schijt chagrijnig van de ritsen! (voor mij geen rits meer aan de achterkant!)

Lipica laarzen heb ik dus ook staan en ze zijn me nu te wijdt maar ze zijn al wel dik 4 jaar oud en als ik ze zou poetsen zou de buitenkant er nog als nieuw uit zien dus dat moet ik ze wel na geven.

Aangezien ik helemaal zwarte lak laarzen wil twijfel ik of ik misschien wel gewoon weer lipicas neem.

Belfor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 22:41

Petrie coventry cognac! Ik heb ook super lang getwijfeld en uiteindelijk deze gekocht en ben nog steeds er super blij mee! Blijven ook echt super mooi! Vond het model ook wat stoerder met de veter en de kleur blijft ook goed (geen zwarte plekken).