[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 18:23

€200 is eigenlijk net een rot budget als je rondgenaaid wil ben ik achter gekomen :') Dan zit je toch snel op rond de €100 wat eigenlijk niet de kwaliteit is die je wil of het is niet precies wat je zoekt :+

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 19:19

Hypostore is heel fijn! Voor mijn haffie had ik ook een hoofdstel van daar.
Hangt nu zielig in de kast maar nog steeds verliefd op dat hoofdstel :')

Afbeelding

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 20:10

Ik heb 2 nieuwe plasterons erbij :)

Grijs voor grijze jasjes
En bruin voor het bruine jasje en eventueel geruit.

Heb nog een plasteron cadeau gekregen en die kan bij mijn zwarte jasje en ook eigenlijk bij de grijze.

Ik wik nog graag een blauwe, maar weet niet of ik weer een pikeur wil. Of een keer wat anders. Had mijn jasjes al een keer geplaatst
Afbeelding

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 22:10

xxNANDOxx schreef:
Ik heb helaas nog geen mooie duidelijke foto, maar ik wil mijn huidige outfit toch even laten zien hier!
Het jasje heb ik via dit topic gevonden, en het is een echte opvaller op concours.
Omdat het jasje de aandacht trekt heb ik ervoor gekozen om de rest gewoon rustig te houden.

[ [url=m/Y5iGqH.png]Afbeelding[/url] ]

Inmiddels ben ik er al weer een beetje op uitgekeken, dat gaat altijd erg snel bij mij, en nu wil ik opzoek naar een donker rood/paars jasje, maar voorlopig rijden we nog even zo rond. :)

Mooi zeg!! Wel merk is het jasje?

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 23:06

paljaslaura schreef:
Hypostore is heel fijn! Voor mijn haffie had ik ook een hoofdstel van daar.
Hangt nu zielig in de kast maar nog steeds verliefd op dat hoofdstel :')

[ [url=m/MvzLwy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die verkoop je zeker njet ? :D

paljaslaura

Re: [HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 23:14

Jawel hoor! Doe d'r niks meer mee want rij geen dressuur wedstrijden meer :')

roxyolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 23:15

Thnxx voor de reacties Ik twijfel nog even door over kobalt blauw vind het bij andwre altijd super stoer! Heb nu al bruin en donkerblauw.. Ben het alweer een beetje zat!

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 00:31

Thanks voor de reacties! Ik denk dat het inderdaad maar premiera gaat worden. Komt het dichtst in de buurt en dan hou ik nog wel wat over voor een frontriem

Nies_ schreef:
€200 is eigenlijk net een rot budget als je rondgenaaid wil ben ik achter gekomen :') Dan zit je toch snel op rond de €100 wat eigenlijk niet de kwaliteit is die je wil of het is niet precies wat je zoekt :+

Ja inderdaad. Ik had een groot budget tot ik besloot om binnenkort een heeeele grote aankoop te doen :') ik wilde eigenlijk een custom made dobert of een van ir bridles maar die gaan toch wel erg over budget heenkomen met mijn wensen :(

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 08:41

Ik heb uiteindelijk maar een niet ronde passier gekocht. De premiera vind ik de kwaliteit niet zo super van. Ben nu weer op zoek naar een met lage neusriem, maar denk dat dat toch ook gewoon plat wordt dan. Beetje jammer, maar het is zo, ik ga niet zo veel inleveren op kwaliteit voor een paar ronde riempjes.

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 09:15

Drico schreef:
Frontriem zou je natuurlijk ook los helemaal naar keuze kunnen laten maken :)

Ik heb die frontriem van HH de Crystal round, in het bruin/goud. Maar aangezien ze daar mee onder een vrachtwagen is geschoven is die toch een beetje stuk.

Dus nu dacht ik tijd voor een mooie custom-made maar wat en van wie raden jullie aan? Ik wil zo smal mogelijk en toch iets aparts. Het moet bij beide tenues passen.

Afbeelding

Afbeelding

Wie geeft advies??

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 09:30

Ik heb al een aantal jaar 1 van frontriemdesign en hij is nog netjes en heel. Was destijds ook niet zo duur, ben er erg tevreden over. Heb ook een frontriem van premiera maar die is echt prut. Nog maar een jaar in gebruik en er zijn al diverse stenen uit en een aantal kastjes waar de stenen in zitten hangen los.

Ps is dat watje op je avatar? :D

Nies_ schreef:
Ik heb uiteindelijk maar een niet ronde passier gekocht. De premiera vind ik de kwaliteit niet zo super van. Ben nu weer op zoek naar een met lage neusriem, maar denk dat dat toch ook gewoon plat wordt dan. Beetje jammer, maar het is zo, ik ga niet zo veel inleveren op kwaliteit voor een paar ronde riempjes.

Het is ook gewoon erg jammer dat bij s&t de keuze nog vrij beperkt is. En prijziger dan trens hoofstellen. Maar eerst volgende week even uitproberen hoe die het er op doet met het hoofdstel van mijn trainer voordat ik er zelf 1 aanschaf

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 10:08

Duijfje schreef:

Grijs voor grijze jasjes

Heb nog een plasteron cadeau gekregen en die kan bij mijn zwarte jasje en ook eigenlijk bij de grijze.

Ik wik nog graag een blauwe, maar weet niet of ik weer een pikeur wil. Of een keer wat anders. Had mijn jasjes al een keer geplaatst
[ [url=m/nCsb9d.jpg]Afbeelding[/url] ]

die plastrons zijn echt mooii <3 zijn van plaats lique zeker <3

IriLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 21:57

Ik wil graag binnenkort de wedstrijden in en mijn vraag is welke kleur outfit jullie zouden nemen bij deze kleur van mijn pony.
Ik dacht zelf aan: zwarte laarzen, witte broek en beige jasje
of
zwarte laarzen beige broek en bruin/zwart jasje.
Graag reacties :o :o
Afbeelding

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 11:58

de kleur van het dekje op de foto <3 daar zou ik het op aanpassen en mag ik vragen welk merk en kleur het dekje is? <3

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 12:35

Luz_ElenaE schreef:
Ik heb al een aantal jaar 1 van frontriemdesign en hij is nog netjes en heel. Was destijds ook niet zo duur, ben er erg tevreden over. Heb ook een frontriem van premiera maar die is echt prut. Nog maar een jaar in gebruik en er zijn al diverse stenen uit en een aantal kastjes waar de stenen in zitten hangen los.

Ps is dat watje op je avatar? :D

Nies_ schreef:

Het is ook gewoon erg jammer dat bij s&t de keuze nog vrij beperkt is. En prijziger dan trens hoofstellen. Maar eerst volgende week even uitproberen hoe die het er op doet met het hoofdstel van mijn trainer voordat ik er zelf 1 aanschaf

Dank je voor je reactie, ik had ook al op fb zitten kijken maar ik wil zo smal mogelijk en weet niet wat dan de kwaliteit is er zijn er tegenwoordig echt veel dus vandaar dat ik het hier vroeg. Ik zal bij Frontriemdesign nog eens spieken.

En mijn Avatar is idd watje. Hij begint een BNP (bekend nederlands paard) te worden :D

Stang en trenshoofdstel heb ik van Hooks, echt super kwaliteit en betaalbaar. Hebben sowieso erg leuke spullen voor niet teveel geld. Heel vaak gratis verzenden dus dat is sowieso mooi meegenomen.

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 19:45

vera_pino schreef:
En mijn Avatar is idd watje. Hij begint een BNP (bekend nederlands paard) te worden :D

Haha, ik dacht al die herken ik! Ik zat bij sacha in de klas :)

IriLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 21:23

hannelover schreef:
de kleur van het dekje op de foto <3 daar zou ik het op aanpassen en mag ik vragen welk merk en kleur het dekje is? <3

Bedankt! Vind ik ook een erg mooie kleur. Het dekje is van Anky en kleur denk gewoon beige. :)

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 06:17

IriLover schreef:
hannelover schreef:

Bedankt! Vind ik ook een erg mooie kleur. Het dekje is van Anky en kleur denk gewoon beige. :)

Weet je ook welke Anky kleur het is? :)

annelinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 08:02

Heb ook een s&t van het Zweedse Hööks! Wel beetje stug maar het enige betaalbare hoofdstel wat in de buurt komt van de roodbruine macrider zadels..

Maar Vera, wat voor kleur zoek je nu precies? De cross start je in roze/paars?

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 09:26

Oh mijn hoofdstellen van Hooks zijn super soepel, heb er 3 van Hooks.

De cross is Lila/grijs/ restanten bruin en baby roze accenten
Dressuur/springen heb ik brons/goud/creme of grijs/lila of blauw/oranje

Ik zat te denken aan iets van Brons/lila voor de frontriem maar weet niet of dat mooi is. Zadel/hoofdstel is bruin

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 22:09

Ik start in het wit met donkerblauw.
Br dekje met blauwe bies en blauw/glitter koord
Blauw jasje met bling op boord/rits/mouwen,
Zwarte cap en laarzen.
Zwart hoofdstel met lakneusriem

Afbeelding

Afbeelding

Teckelgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 11:20

Mizsz_Kitty schreef:
Zwarte cap en laarzen.

Leuke combinatie!

VALINSKY

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 12:07

Duijfje schreef:

Grijs voor grijze jasjes

[ [url=m/nCsb9d.jpg]Afbeelding[/url] ]

erg mooi ! waar heb je deze besteld ?

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 00:13

Iemand nog belang bij een nieuwe rosner lak neusriem. Ik heb hem gekocht, het leer gepoetst en denk ik een keer gebruikt maar vind het op mijn merrie toch te groot!

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 12:43

Mizsz_Kitty schreef:
Zwarte cap en laarzen.

Waar heb je dat jasje vandaan?