Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xxNANDOxx schreef:Ik heb helaas nog geen mooie duidelijke foto, maar ik wil mijn huidige outfit toch even laten zien hier!
Het jasje heb ik via dit topic gevonden, en het is een echte opvaller op concours.
Omdat het jasje de aandacht trekt heb ik ervoor gekozen om de rest gewoon rustig te houden.
[ [url=m/Y5iGqH.png]Afbeelding[/url] ]
Inmiddels ben ik er al weer een beetje op uitgekeken, dat gaat altijd erg snel bij mij, en nu wil ik opzoek naar een donker rood/paars jasje, maar voorlopig rijden we nog even zo rond.
Nies_ schreef:€200 is eigenlijk net een rot budget als je rondgenaaid wil ben ik achter gekomenDan zit je toch snel op rond de €100 wat eigenlijk niet de kwaliteit is die je wil of het is niet precies wat je zoekt
Drico schreef:Frontriem zou je natuurlijk ook los helemaal naar keuze kunnen laten maken
Nies_ schreef:Ik heb uiteindelijk maar een niet ronde passier gekocht. De premiera vind ik de kwaliteit niet zo super van. Ben nu weer op zoek naar een met lage neusriem, maar denk dat dat toch ook gewoon plat wordt dan. Beetje jammer, maar het is zo, ik ga niet zo veel inleveren op kwaliteit voor een paar ronde riempjes.
Duijfje schreef:Ik heb 2 nieuwe plasterons erbij
Grijs voor grijze jasjes
En bruin voor het bruine jasje en eventueel geruit.
Heb nog een plasteron cadeau gekregen en die kan bij mijn zwarte jasje en ook eigenlijk bij de grijze.
Ik wik nog graag een blauwe, maar weet niet of ik weer een pikeur wil. Of een keer wat anders. Had mijn jasjes al een keer geplaatst
[ [url=m/nCsb9d.jpg]Afbeelding[/url] ]
Luz_ElenaE schreef:Ik heb al een aantal jaar 1 van frontriemdesign en hij is nog netjes en heel. Was destijds ook niet zo duur, ben er erg tevreden over. Heb ook een frontriem van premiera maar die is echt prut. Nog maar een jaar in gebruik en er zijn al diverse stenen uit en een aantal kastjes waar de stenen in zitten hangen los.
Ps is dat watje op je avatar?Nies_ schreef:Ik heb uiteindelijk maar een niet ronde passier gekocht. De premiera vind ik de kwaliteit niet zo super van. Ben nu weer op zoek naar een met lage neusriem, maar denk dat dat toch ook gewoon plat wordt dan. Beetje jammer, maar het is zo, ik ga niet zo veel inleveren op kwaliteit voor een paar ronde riempjes.
Het is ook gewoon erg jammer dat bij s&t de keuze nog vrij beperkt is. En prijziger dan trens hoofstellen. Maar eerst volgende week even uitproberen hoe die het er op doet met het hoofdstel van mijn trainer voordat ik er zelf 1 aanschaf
Duijfje schreef:Ik heb 2 nieuwe plasterons erbij
Grijs voor grijze jasjes
En bruin voor het bruine jasje en eventueel geruit.
Heb nog een plasteron cadeau gekregen en die kan bij mijn zwarte jasje en ook eigenlijk bij de grijze.
Ik wik nog graag een blauwe, maar weet niet of ik weer een pikeur wil. Of een keer wat anders. Had mijn jasjes al een keer geplaatst
[ [url=m/nCsb9d.jpg]Afbeelding[/url] ]