Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 12:01

Moska schreef:
Kan het morgen wel even vragen? Ga morgen eindelijk mijn laarzen ophalen, ze zijn er er drie weken, maar door omstandigheden heb ik ze nog niet op kunnen haleb. Ik hoop maar dat ze passen!

Waar heb je ze besteld? Ik zag bij Horse & Outdoor een aantal staan

Moska

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 17:25

Ja daar stonden die van mij ook tussen! Heb ze vanmiddag opgehaald, ze pasten gelukkig perfect! Ga er morgen voor het eerst mee rijden. Ze waren er al een tijdje idd, maar door omstandigheden kon ik ze niet eerder ophalen.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 18:14

Ik ben daar vaste klant (ik kom er sowieso elke week :+ )

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 11:35

Heb ze zondag even aan gehad met rijden, moet nog wel even wennen,maar ze zaten wel heel fijn. Ben wel per direct op zoek naar dunnere beugelriemen, man wat voel je die dingen nu goed zitten zeg! Een klein minpuntje, de bijgeleverde spoorriempjes zijn echt flut. Retedun, ze zijn bijna elastisch! Dus ik moet nog even op zoek naar anderen.

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 11:40

Ik geloof dat alle spoorbandjes zo zijn, allemaal zo dun!
Gebruik ze wel maar had eerst ook die echte dikkere leren en dan is het inderdaad echt flut!

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 11:55

Het is ook helemaal niet afgewerkt, net alsof er een restje leer is gepakt en gewoon een gespje eraan geniet en klaar. Mijn andere riempjes zijn netjes gestikt en van een stevigere kwaliteit. Moet ook nog even op zoek naar bruine spoorbeschermers, heb nu van de zwarte rubberen, maar dat staat niet zo mooi.

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 11:58

Klopt ze zijn niet echt netjes!
Daar ben ik ook op zoek naar! Kan ze alleen nergens vinden :n

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 12:16

Ik geloof dat ze ze bij Emmers hebben :)

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 19:07

Dat is een belgische ruitersportzaak toch? Zag bij Ooteman dat ze ook cognackleurige bandjes hebben en bij Lipca maken ze leren spoorbeschermers, maar als dat net zo lang wachten is als de laarzen, dan duurt dan nog wel even...

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 20:14

Ej heeft ze ook van hun eigen merk.

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 20:50

Had het gelezen op bokt dat ze ze bij Emmers hadden maar heb gemaild en dat is helaas niet zo.

Klopt bij Lipica maken ze ook dus ga er vandeweek eventjes langs :)
Moest ook nog langs EJ dus kan ik gelijk kijken dan hoef ik ze niet te bestellen.

ReneeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 22:46

Ik heb vandaag dan eindelijk na lang twijfelen mijn DeNiro's besteld! Ik heb ze besteld in de oxford kleur met enkele croco accenten. Ben heeeeel benieuwd hoe ze zullen gaan worden! <3 :D

sourih

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 23:05

ik hyad ook zulke flut laarzen waar ik mee begonen ben daar had ik een half jaar me gedaan dat waaren leeren laarzen met booven l;ak leer en swarovski steentjes der in en een ijzeren neus en die kosten maar 160 euro mijn moeder zij koop die nou maar en als je het leuk gaad vinden dan koop ik wel anderen toen kocht ik pettrie laarzen gewoon simpelen een bruin en een zwart van zoon 350 euro en die heb ik nu ook al zoon half jaar dus ik ga nu voor die ik denk niet dat ik voor de simpelen ga ik vind die van 500 euro heel mooi ik ga die meshien koopen met een andere van lak leer want ik wil geoon twee met een heb ik niks aan

mkk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 00:01

Ik heb deniros al anderhalf jaar, niet veel mee gereden de laatste tijd intensiever.. maar ze gingen aan het begin gelijk kapot zowel de veter als de sluiting aan de achter kant, niet de druk knoop maar de stiksel waarmee het flapje vast ZAT...

ik vind pertrie's van veel hogere kwaliteit... mooier leer vooral het leer van de niro's vind ik sneller minder glimmen en je blijft er mee aan het poetsen...

dus voor mij volgende keer geen deniros

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 11:36

ReneeP ik heb precies dezelfde besteld :D zal een foto plaatsen als ik ze heb, de mijne komen over ongeveer 3 weken!

Mm vreemd! Weet niet of meerdere mensen daar last van hebben maar ik heb noooit problemen met de laarzen.
Een paar is wel erg gezakt waardoor die niet mooi meer zit en aansluit maar die zijn ook al zeker 4 jaar oud.
Van dat paar heb ik 1 keer de rits van vervangen en 1 drukker.

Danique1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 13:26

Kaitlin schreef:
Goede avond! Leuk topic!

Ik heb al 4 jaar een standaard paar zwarte ottoviano's (zie profiel)

Maar ik heb nu hele unieke besteld!! :D
Afbeelding

Deze in het zwart, met alles wat oranje is in het lak zwart! En de onderste sluiting ook lak! Met dezelfde hak! Voor op wedstrijd met mijn nieuwe paard, ben erg benieuwd, heb ze besteld zonder voorbeeld haha!

Deze heb ik ook besteld maar dan met het bruine in het zwart suede! Ik ben heel benieuwd :D nog een maandje wachten....

ReneeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 19:09

Eleonora_ schreef:
ReneeP ik heb precies dezelfde besteld :D zal een foto plaatsen als ik ze heb, de mijne komen over ongeveer 3 weken!

Jaaa doe maar, ik ben heel benieuwd! Ik heb ze eigenlijk zoals het showmodel in Drunen stond, met de lichte stiksels, het lusje boven in croco en de sluitint boven bij de rits. En dan een donkere rand boven de boog en donker langs de rits. Ben heel benieuwd :D

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:04

Danique, ben benieuwd naar jouw uitvoering! :D De mijne zouden deze week aankomen.. nog niks gehoord!

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:12

Klopt ik heb ze ook precies zo, alleen niet de lichte stiksels want als je een keer met congac kleurige schoenpoets erover heen gaat zijn ze al niet meer licht _O- en om er nou altijd omheen te gaan poetsen!
Ook het randje kroko bij het neusje? Dat mini randje haha!

ReneeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 19:25

Eleonora_ schreef:
Klopt ik heb ze ook precies zo, alleen niet de lichte stiksels want als je een keer met congac kleurige schoenpoets erover heen gaat zijn ze al niet meer licht _O- en om er nou altijd omheen te gaan poetsen!
Ook het randje kroko bij het neusje? Dat mini randje haha!

Haha ja dat mini randje ook kroko! :D De sluiting onder bij de rits (weet niet hoe het heet) die heb ik dan weer niet in kroko maar gewoon in oxford. Ik ga zo lang mogelijk proberen om om de witte stikels heen te poetsen, vond het zo mooi! <3

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 19:49

Ik heb de sluiting onderaan wel croco! vond de stiksels ook erg mooi maar niets voor mij :')

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 22:15

heeft iemand ervaring met hoe de "harde" varianten zitten en zich na een tijdje dragen houden?
Wil voor de wedstrijden namelijk weer harde laarzen... echter zitten mijn de nirotjes zo lekker dat ik niet irect terug wil naar petrie :D

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 18:32

Die hierboven met lak zijn gaaf! Die wil ik ook :P Ik vind een beetje lak mooi!
Witte stiksels zijn idd erg leuk, heb nog de Petrie Coventry Contrast in mn handen gehad voordat ik mn De Niro's kocht, maar Petrie pastte niet, en De Niro, als een van de heeeeeeeele weinige (QHP pastte ook, joehoee! :') ) wel.

CinTwiZo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 21:14

ik heb de harde dressuurlaars van de niro maar gebruik ze pas een paar maanden. Duurde erg lang voordat ze echt lekker zaten maar wil nu echt geen andere meer

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 11:47

ow danique1990 die zijn me mooi! wauw zeg! ik weet wel wat mijn volgende uitvoering gaat worden maar dan geheel in het zwart met die speciale kap ook in het zwart en met veter.....