[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Washinton

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 16:12

Amigo_ schreef:
Wat een leuk topic!
Je ziet altijd erg mooie dingen voorbijkomen op concours.

Zelf heb ik dit jasje;Counture Hippique Lifestyle en een Pikeur Diana met blingknopen en zilveren bies langs kraag.
Verder niet heel bijzonder vergeleken met andere jasjes enz hier in het topic ;)

Hé, die heb ik ook! Schrok alleen wel een beetje, heeft couture hippique zijn prijzen aangepast? *ik heb er 250 voor moeten neerleggen :+

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 16:21

Zoo nu heb ik heel het topic door gespit :)
Echt hele mooie dingen voorbij zien komen.. Ook dingen waarvan ik dacht; nee dat vind ik dus absoluut niet mooi.. Maar iedereen z`n eigen smaak toch!

Iemand zocht volgens mij ook nog zo`n haarnetje met bling?? Horka heeft deze nu ;
Afbeelding

Mijn gehele set ;
Afbeelding

Graag wil ik nog andere laarzen. Zit te denken over deze; http://www.petrie.nl/products/62
en dan met lak accenten of helemaal lak, daar ben ik nog niet overuit..

En voor het springen wil ik graag ook nog iets anders.. Heb cognac kleurig tuig.. Zit te denken aan een blauw animo jasje..

@Pattyy_ ; Nee sorry dat weet ik niet.. Ik heb zelf een 38, moest ik gewoon hebben voor m`n schouders anders zou ik eruit scheuren maar aan de voorkant is die eigenlijk beetje te groot :o

@Washinton; Hey ja nu je het zegt.. Ik heb er toen ook meer voorbetaald. Misschien vonden mensen de jasjes toch de duur en hebben ze de prijzen veranderd zodat ze beter verkopen?

retivi

Re: Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 16:46

Ik rijd in het bruin/blauw/wit. Wil ook weer een bruin jasje omdat ik ook weer in bruin/beige wil starten.
Vage foto, voor het idee
Afbeelding

En toen ik nog een bruin jasje had:
Afbeelding

AshleyZoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 16:49

Oke ik zit te twijfelen.. 1 welke kleur zou voor wedstrijd goed staan op een bonte? en zouden lak laarzen goed op een bonte staan? heb een lak frontriem en spoorriempjes met bling en gewoon een mat zadel en hoofdstel.. HELP

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 16:52

Washinton schreef:
Amigo_ schreef:
Wat een leuk topic!
Je ziet altijd erg mooie dingen voorbijkomen op concours.

Zelf heb ik dit jasje;Counture Hippique Lifestyle en een Pikeur Diana met blingknopen en zilveren bies langs kraag.
Verder niet heel bijzonder vergeleken met andere jasjes enz hier in het topic ;)

Hé, die heb ik ook! Schrok alleen wel een beetje, heeft couture hippique zijn prijzen aangepast? *ik heb er 250 voor moeten neerleggen :+

Nee, deze prijs is voor de kindermaat geloof ik.

vladimir1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 17:07

Afbeelding
mijn outfit bruin jasje, zwartfluwelenboord met licht biesje, bruine helm, zwarte USG-laarzen, witte broek/handschoenen/dekje past vind ik goed bij mijn koffiekleurige merrie.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 18:46

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 19:23

_Lot_ schreef:
Washinton schreef:

Nee, deze prijs is voor de kindermaat geloof ik.

klopt is voor de kindermaten, daarom ben ik ook zeeeer benieuwd hoe ze vallen haha, pas normaal 164/176 makkelijk maar het moet ook mooi zitten

nuka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 19:54

AshleyZoet schreef:
Oke ik zit te twijfelen.. 1 welke kleur zou voor wedstrijd goed staan op een bonte? en zouden lak laarzen goed op een bonte staan? heb een lak frontriem en spoorriempjes met bling en gewoon een mat zadel en hoofdstel.. HELP

ik heb ook een bruinbonte gehad, toen had ik gewoon zwart, simpelweg omdat het toen niet anders mocht (wel blauw dan)
als ik haar nu nog zou hebben zou ik voor bruin gaan, niet zadel en hoofdstel, maar jasje, cap en laarzen wel, vind ik dat het mooiste geheel.
andere kleuren kunnen op een bonte wat druk ogen.

AshleyZoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 20:24

thanx ! ik denk dat ik voor champagne kleur ga met laklaarzen :)

Washinton

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 20:36

klopt is voor de kindermaten, daarom ben ik ook zeeeer benieuwd hoe ze vallen haha, pas normaal 164/176 makkelijk maar het moet ook mooi zitten[/quote]

dan is zeker de moeite waard om de kindermaten te proberen :)

retivi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 10:26

Veulen84 schreef:
retivi schreef:
Ik rijd in het bruin/blauw/wit. Wil ook weer een bruin jasje omdat ik ook weer in bruin/beige wil starten.
Vage foto, voor het idee
http://www.mijnalbum.nl/Foto-U3DDPYLE-D.jpg

En toen ik nog een bruin jasje had:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WYI6XRWT-D.jpg

Ik vind jou dekjes erg leuk. Passen die onder een gewoon dressuurzadel? En waar heb je de jouwe gekocht?

Het zijn dekjes van iemand die ze zelf maakt. Zij zit in Duitsland: http://shetan-fashion.de
Ze passen juist onder dressuurzadels en zijn heerlijk dik en heel goed ademend.
Ze zijn niet goedkoop, maar het is echt kwaliteit! Heb vooral de creme met goudstiksels al meerdere malen gewassen en ziet er nog perfect uit, ook het stiksel! (is overigens erop geplakt.)
Die ik heb is de verkorte versie, de 'gewone' versies zijn echt te lang voor mijn korte barokkie, die komen dan ergens op zijn kont uit :+ .
Je kan ook op 'shetan' zoeken op de Duitse ebay. Ze verkoopt nu ook een hele aparte roze (mooi als je er van houdt :) ): http://www.ebay.de/itm/Satteldecke-Scha ... 257815a029

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 13:53

Ik ben erg blij met mn bruine set;
Afbeelding

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 15:32

retivi schreef:
Het zijn dekjes van iemand die ze zelf maakt. Zij zit in Duitsland: http://shetan-fashion.de
Ze passen juist onder dressuurzadels en zijn heerlijk dik en heel goed ademend.
Ze zijn niet goedkoop, maar het is echt kwaliteit! Heb vooral de creme met goudstiksels al meerdere malen gewassen en ziet er nog perfect uit, ook het stiksel! (is overigens erop geplakt.)
Die ik heb is de verkorte versie, de 'gewone' versies zijn echt te lang voor mijn korte barokkie, die komen dan ergens op zijn kont uit :+ .
Je kan ook op 'shetan' zoeken op de Duitse ebay. Ze verkoopt nu ook een hele aparte roze (mooi als je er van houdt :) ): http://www.ebay.de/itm/Satteldecke-Scha ... 257815a029

Ik hou niet zo van roze. Maar ze heeft wel echt mooie dekjes op d'r site staan.
Dat word sparen zeg.

retivi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 15:36

Ze komt ook wel regelmatig naar Nederland bij evenementen/keuringen van barokke paarden.
Zo was ze er bij paarden van de zon in Bunschoten, keuring PRE's en vorig jaar ook op Horse Event.
Dan betaal je iig die hoge verzendkosten niet. Als je er zuinig op bent gaan de dekjes haast je levenlang mee gok ik zo!

marshmellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 15:50

Ik ben helemaal in het bruin :)

Afbeelding

Hier zijn de beschermers nog zwart, maar heb inmiddels deze;
http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 7506_n.jpg
En dan met andere bruine springschoenen

Op deze foto met de bruine beschermers (niet goed te zien, en me houding is hier verschrikkelijk omdat hij als een onnozele afsprong, maar daar gaat het nu even niet om :'))
Afbeelding

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 17:23

Mag ik vragen waarom je wel nog zwarte laarzen hebt? :o
Heb hetzelfde zadel gehad, echt heel gaaf! Maar vind de zwarte laarzen niet zo mooi erbij eerlijk gezegd

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 19:20

Ik vind het heel bont als ik eerlijk ben. Omdat je paard bruin is kan het nog wel, maar anders zou het er echt uitzien als een bij elkaar geraapte bedoeling. :o

marshmellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 23:45

Laarzen zijn bruin...?
En zo bont is het niet, kleuren kloppen ook niet helemaal op de foto, maar alles past bij elkaar; laarzen, singel, beschermers, jasje zijn zelfde kleur. Zadel en hoofdstel zijn zelfde kleur, en dekje en broek zijn -bijna- zelfde kleur.
Vind alles in precies de zelfde kleur bruin ook helemaal niet mooi, maar dat is mijn mening :)

mariska1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 23:55

Kleuren vervagen idd op de foto, ik vond het persoonlijk wel mooi als het zadel/hoofdstel/singel/Martingaal (en al het tuig wat er bij hoort,) en de laarzen de zelfde kleur hebben, verder kan je wel weer iets combineren met jasje en broek enzo...

Heb je trouwens een beige broek aan ?? :P heb je dan ook Eem plastron of blouse in die kleur ?! Heb laatst een beige broek gekocht maar moet nog even zien hoe ik de rest ga combineren :P

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 00:48

Donkergroen lijkt me erg chique bij beige, ook bij champagne trouwens :j

Heb zo'n mooie groene blazer, zit er echt aan te denken om die stiekem ook eens aan te doenn als ik weer concoursen ga rijden <<)

greefje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 12:39

Afbeelding

Dit is mijn tenue!

en sinds kort een nieuwe plastron :) Afbeelding

Afbeelding

marshmellow een bruine set is ook gaaf :)

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 15:41

marshmellow schreef:
Laarzen zijn bruin...?
En zo bont is het niet, kleuren kloppen ook niet helemaal op de foto, maar alles past bij elkaar; laarzen, singel, beschermers, jasje zijn zelfde kleur. Zadel en hoofdstel zijn zelfde kleur, en dekje en broek zijn -bijna- zelfde kleur.
Vind alles in precies de zelfde kleur bruin ook helemaal niet mooi, maar dat is mijn mening :)

Dan ligt het aan de foto! Dan is het wel mooi wat je zegt.
Laarzen lijken zwart en je hoofdstel een stuk donkerder als je zadel, vandaar.

tiffclaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 19:38

Afbeelding

Geruit jasje, Charles Owen Hamptons Hat, Lak lipica's, creme broek, handschoenen en dekje en zwart met geblingde plastron op een valkkleurige pony :D

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 19:40

Wauw wat een gaaf jasje!