Ik heb voor m'n verjaardag een shirt met de tekst 'May the horse be with you' gevraagd. Nu hopen dat ik 'em krijg, anders bestel ik hem later zelf denk ik.
op de voorkant: ik ben niet arrogant! en de achterkant: ik ben gewoon de beste!!
mijn instructrise vond hem erg leuk hahah!!
je kan ook zeggen
IK ben niet arrogant, jij bent gewoon niet intressant
celinepilot
Geplaatst: 17-07-11 21:41
De naam van je paard?
celinepilot
Geplaatst: 17-07-11 21:41
Kandor schreef:
Ik heb voor m'n verjaardag een shirt met de tekst 'May the horse be with you' gevraagd. Nu hopen dat ik 'em krijg, anders bestel ik hem later zelf denk ik.
Voorkant: plaatje van een paard op een kruising met de tekst: het gaat niet om de weg die je inslaat
achterkant: een spoor van hoefafdrukken met de tekst: maar om het spoor dat je achterlaat
jennsoof
Geplaatst: 17-07-11 21:47
ik ben morgen jarig en wil ook een shirt vragen! ik weet alleen niet met wat erop .
ik weet ik heb het al eerder gevraagd .
Anoniem
Geplaatst: 18-07-11 11:08
Waah ik heb weer hulp nodig!
Nu zoek ik weer iets anders, wel voor op een trui te drukken hoor.. Maar dan een beetje zoiets als dit:"
Dressuur team:
Unique Suprise.
----------------------------- Het is eigenlijk de bedoeling dat het als een dressuurteam over moet komen. Maar dat jij de enigste bent die in dat team zit met je paardje. En dat wil ik dan op mijn trui laten drukken. En dat moet voor elk paard gelden. Dus ik wil zeggen, het moet niet naar 1 ras gericht zijn.. Zelf had ik alleen de bovenste, maar ik dacht.. Misschien kunnen de andere bokkers me misschien helpen?
Let op: Dit word een uitgebreide uitleg over mijn bedoeling.
Nou je hebt wel eens ooit, dat je van die mensen zit met de naam van hun rijteam op hun shirt bedrukt netzoals anky van grunsven en heel der groompies enzo. Daar staat dan ( bijvoorbeeld!! ) op Dressuurteam: Van Grunsven. Of Stal van Grunsven.. Zoiets. Nu wil ik dat ook, alleen ik wil dan een soort team alleen dan alleen van mezelf. En waar mijn achternaam niet in voor komt ( mijn achternaam is helemaal niet paard geschikt en helemaal niet dressuurteam achtig geschikt haha ) . Maar ik zit ''alleen'' in dat team. Dus dan laat ik bijvoorbeeld op mijn trui drukken: Dressuurteam Unique Suprise. Dus wat staat er dan: Dressuurteam de unieke verassing. En wat is nu die verassing? Dat ik alleen ben of met mijn super knollie en dat wij ( heel sarcastisch ) de beste zijn. Maaaaar, ik vind hem toch niet helemaal geweldig. Maar ik wil wel zoiets op mijn trui laten drukken. En ik wil hem dus op ieder paard kunnen dragen. Dus ik kan er nu bijv ook op zetten: Dressuurteam: Janneke&Fresli. Maar dat vind ik èn niet leuk èn ik kan het niet op alle paarden dragen.
Wat een uitleg, haha. Maar ik hoop dat jullie me nu wel snappen.