1tje , druk opzoek naar "nieuwe" hahaha. ongeveer 3 keer per week, maar wordt wel elke keer gewassen na het dragen (verbazend hoe goed die zich houd met al dat ge-was)
inmiddels 9 haha.. maar 2 (of 3??) gebruik ik volgensmij veel minder.. nee dat weet ik niet zeker haha. ze liggen door elkaar en ik heb 4 dezelfde.. maar 2 zijn beetje krapper en ouder.
5 1 eurostar 1 weet ik niet 2 pikeur candela 1 mondoni
En die mondoni is echt prut.
annekeh
Geplaatst: 25-11-12 15:21
Ik heb er 4 (incl. wedstrijd) Ik heb een donker blauwe met groen! (Die heb ik meestal altijd aan naar rijles-en verzorgpony) een grijze heb ik maar die zit strak bij de middel, dus die ga ik weer ruilen! en een blauwe(met blauw zitvlak) Die draag ik bijna nooit, in de zomer heb ik wel eens gebruikt maar ik ben weer geroeit dusniet is ie te klein!
ik heb er twee, maar ik ga maar één keer in de week rijden, en eigenlijk gebruik ik altijd dezelfde... die tweede heb ik gekocht toen ik een hele week op kamp ging, dan moest ik toch eens kunnen wisselen
xsarinax
Geplaatst: 27-11-12 20:56
ik heb :
*2 zwarte * 1 blauwe * 2 witte ( voor wedstrijd)
maar ik draag ze maximaal 3 dagen, heb een eigen pony, dus ik heb ze elke dag aan. het word wel tijd voor nieuwe, ze verslijten op dit moment nogal erg!! XD
2 geruite (bruin geruit en blauw/paars geruit) met zitvlak & 1 witte zonder zitvlak..
SuuzMickey
Geplaatst: 03-12-12 14:00
-Paarse/zwarte geruite rijbroek -beige geruite rijbroek -bruin gestreepte rijbroek -bruine rijbroek maar die heb ik nooit aan -witte wedstrijd rijbroek
Ik heb er 4, maar waarvan er 1 eigenlijk al te klein is (gaat nog met moeite dicht, maar heb ik dan ook al sinds ik een jaar of 13 was :p) 1 pikeur Groen geruit, verschrikkelijke stroef om aan te trekken, maar zit verder prima (gebruik ik thuis, 1x in de 2 weken maar heb ik al 4 jaar) 1 zwart met donker blauwe (merkloos?) die gebruik ik bij mijn verzorgpaardje (2 a 3x in de week) 1 witte pikeur wedstrijdbroek.. Was ooit de bedoeling dat ik wedstrijden ging rijden, maar is er op een paar onderlinge wedstrijdjes na nooit meer van gekomen
musiqolog
Geplaatst: 03-12-12 14:07
Ik heb er maar één, serieus. Maar ik ga dan ook maar eens per week rijden, op de manege.
Maar dan nog, sommige mensen hier hebben blijkbaar geld te veel? Je betaalt zo honderd euro voor zo'n ding! (Daarom doe ik hem ook pas aan als ik naar de manege ga, en meteen weer uit als ik terug ben. Zonde om zo'n duur ding meteen af te dragen.)