Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Susy_Q schreef:Ik heb de bruine maat 39S.
Ze zitten heerlijk! maar ze zweten wel mega.
en met sporen moet je even goed kijken waar je ze gaat plaatsen. Want te hoog blijven ze haken achter het hoogste ritsleertje om zo te zeggen. Mijn sporen hangen nu laag op het onderste ritsleertje. Denk wel dat ie er een keertje aangaat.. Verder prima laars en loopt ook goed.
Susy_Q schreef:Ik heb de bruine maat 39S.
Ze zitten heerlijk! maar ze zweten wel mega.
en met sporen moet je even goed kijken waar je ze gaat plaatsen. Want te hoog blijven ze haken achter het hoogste ritsleertje om zo te zeggen. Mijn sporen hangen nu laag op het onderste ritsleertje. Denk wel dat ie er een keertje aangaat.. Verder prima laars en loopt ook goed.
Sha_r0n schreef:Ik heb laatst de mondoni plain aangepast in het bruin.. Maar aangezien ik alles in het zwart heb wacht ik even totdat ze die binnen hebben..
Idd de laars is wel hoog.. Maar ga er hakjes in doen.. En ze zakken nog 1,5 cm in zei de verkoopster..
Nu zijn de laarzen nog wat stijfjes.. Maar dat is in het begin zo met leer.. Dus ik denk dat ik de zwarte wel koop(als ze binnen zijn:P)
irise456 schreef:Hoi ik wil graag ook dresuurlaarzen en die van divoza zag ik dat die helemaal niet duur waren
Hoe zitten de maaten? ik heb maat 40 en met chaps maat 38 heb ik dan een 40/m nodig?
Hoe zit het met de hoogte?