Divoza leren rijlaarzen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Re: Divoza leren rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 18:09

Volgens mij zit er best wel wat verschil in de serie's. Ik heb dus hele soepele. En toevallig was ik woensdag bij Divoza en het demo-model is veel stugger dan mijn eigen.
Zijn die van jullie stug of juist soepel?

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 20:24

ik heb gisteren voor het eerst met mijn laarzen gereden. ze zijn soepel. ik heb ze niet ingelopen. ben er mee opgestapt en er zo mee weg gereden. ze zitten heerlijk.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 21:33

Zoals ik merk zijn jullie er erg tevreden over :D
Ik wil graag de bruine laarzen kopen, aanrader dus ?

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 21:38

Kan iemand mij miss vertellen hoe dat zit met de maten ?
Ik moet voet maat 40 hebben, hoogte ongeveer 46 en kuit
ongeveer 38.

Welke moet ik dan hebben H, M,S of W ?

Orchidee21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 21:38

Ik heb de bruine maat 39S.
Ze zitten heerlijk! maar ze zweten wel mega.
en met sporen moet je even goed kijken waar je ze gaat plaatsen. Want te hoog blijven ze haken achter het hoogste ritsleertje om zo te zeggen. Mijn sporen hangen nu laag op het onderste ritsleertje. Denk wel dat ie er een keertje aangaat.. Verder prima laars en loopt ook goed.

Orchidee21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 21:39

p.s: heb normaal maat 40 en kuitmaat 37 en hoogte 51.
Maar je moet ze gewoon passen, dan weet je het zeker

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 21:39

Je kan ze toch terug sturen als ze niet passen ?
Is die hoogte maat inclusief dat boogje ?

Winx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 21:45

Ik heb ze ook sinds gister zitten lekker zijn iets hoog maar zakken nog in :P Die bruine kleur is ook echt mooi had heel anders verwacht is heel apart vind ik heel mooi terwijl ik normaal niet vn bruin houd, maar heb wel zwart maar zwart was er niet in mijn maat maar toen moest ik tcoh een ander maat en die was er wel.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 21:51

Nou ik heb ze besteld hoor :D De bruine

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 22:35

en hebben jullie de laarzen ingevet voor jullie er als eerst mee gingen rijden? en werden ze dan grijs nu of zijn ze bij de invetters juist zwart gebleven? :P

Orchidee21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 22:51

ik heb ze pas na 3 x rijden ingevet.
Ik heb dan de bruines. Zowel met zwart als met bruine vetjes en van beide worden ze erg mooi!

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 10:07

Ik heb gister gemaild wanneer de 39 M weer binnen kwamen en ze zeiden begin juli.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 10:37

Ik heb ze netjes een dag voor het eerste gebruik ingevet. En de eerste keren doe ik ze na het rijden ook altijd weer. Eerst schoonmaken, drogen, vetten. Tot nu toe heb ik de laarzenwas die ik erbij gekregen heb gebruikt.
Bij mij wel iets grijs aan de binnenkant, en dat terwijl ik ze nog maar 3 keer gebruikt heb. Verder vind ik het fijne laarzen, de mijne zijn juist soepel, terwijl er dus ook stuggere tussen zitten is mij opgevallen.

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 10:43

EvitaHitalia schreef:
Ik heb gister gemaild wanneer de 39 M weer binnen kwamen en ze zeiden begin juli.

De zwarte of de bruine? En met veter of zonder? :-)

Is het zo dat als je besteld hebt, je dan pas weet wanneer het geleverd wordt? Want er staat op de site toch verder niets over levertijden?

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 11:26

ik heb er geen laarzenwas bij gekregenhoor, maargoed heb genoeg invet spul hier staan ;)
misschien dat ik ze dan mrogen maar even invet :j

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 11:40

Die laarzenwas geven ze altijd bij aanschaf van (zwarte) laarzen.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 12:11

niet gezien hoor, heb ook zwarte laarzen, zal nog eens in de doos kijken maar er zit geloof ik niks meer in :+ ?
[edit] nee niks gehad :n

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 12:24

Heeft de rest wel laarzenwas er bij gekregen? Bij mijn petries kreeg ik wel algtijd laarzenwas er bij.

@ Toekie: De zwarte met veter. En ik had de laarzen besteld en kreeg later een mailtje dat de laarzen niet op voorraad waren en ze de laarzen gingen bestellen en dat ze dan over ongeveer 2 weken binnen waren. Gefeliciteerd trouwens! :)

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 12:30

Ik heb er ook niks bij gekregen, later hoorde ik wel dat andere mensen het erbij hadden gekregen. Maar misschien komt het omdat ik het pasmodel mee had gekregen omdat mijn maat er niet meer bij was...

Susy_Q schreef:
en met sporen moet je even goed kijken waar je ze gaat plaatsen. Want te hoog blijven ze haken achter het hoogste ritsleertje om zo te zeggen. Mijn sporen hangen nu laag op het onderste ritsleertje. Denk wel dat ie er een keertje aangaat.. Verder prima laars en loopt ook goed.

Dat vind ik ook wel een nadeel aan de laarzen! Voor in de winter is het heerlijk waarschijnlijk, maar ik ga er voor de zomer maar even chaps bij kopen denk ik...

Jeaulijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 15:52

Susy_Q schreef:

Wat bedoel je met hoogste ritsleertje? De 'grote', één links en ander rechts van de rits? En met onderste ritsleertje bedoel je die uit de zool komt zeg maar? Ik heb de sporen dan halverwege de hoogste, zit prima.

Sha_r0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 16:19

Ik heb laatst de mondoni plain aangepast in het bruin.. Maar aangezien ik alles in het zwart heb wacht ik even totdat ze die binnen hebben..
Idd de laars is wel hoog.. Maar ga er hakjes in doen.. En ze zakken nog 1,5 cm in zei de verkoopster..
Nu zijn de laarzen nog wat stijfjes.. Maar dat is in het begin zo met leer.. Dus ik denk dat ik de zwarte wel koop :) (als ze binnen zijn:P)

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 16:31

Hoi ik wil graag ook dresuurlaarzen en die van divoza zag ik dat die helemaal niet duur waren
Hoe zitten de maaten? ik heb maat 40 en met chaps maat 38 heb ik dan een 40/m nodig?
Hoe zit het met de hoogte?

Winx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 16:49

Sha_r0n schreef:
Ik heb laatst de mondoni plain aangepast in het bruin.. Maar aangezien ik alles in het zwart heb wacht ik even totdat ze die binnen hebben..
Idd de laars is wel hoog.. Maar ga er hakjes in doen.. En ze zakken nog 1,5 cm in zei de verkoopster..
Nu zijn de laarzen nog wat stijfjes.. Maar dat is in het begin zo met leer.. Dus ik denk dat ik de zwarte wel koop :) (als ze binnen zijn:P)

ja ik moest ook al eerst de bruine passen, maar toen toch andere maat en die was er gelukkig wel in het zwart :D maar idd die van mij zijn ook nog aan de hoge kant net voor het eerst gereden maar dat is erg goed te doen.

tjalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 16:55

irise456 schreef:
Hoi ik wil graag ook dresuurlaarzen en die van divoza zag ik dat die helemaal niet duur waren
Hoe zitten de maaten? ik heb maat 40 en met chaps maat 38 heb ik dan een 40/m nodig?
Hoe zit het met de hoogte?

Gewoon eventjes meten allemaal. De schoenmaat valt gewoon als het hoort te vallen.

tjalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 16:56

Ik heb ook een mailtje gestuurd wanneer ik mijn laarzen thuis kan verwachten :j