Ik reed voorheen in het donkerbruin dus ik heb nu nog een bruine cap en laarzen. Wat zou er mooi bij staan? Want vind bruin/antraciet niet zo'n geslaagde combi

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chimello schreef:Sorry dat ik zo kom binnenvallen maar ik zoek voor in de toekomst een cognac kleurig rij jasje die niet te duur is aangezien ik nog niet weet of ik wel ga starten. Ik heb rondgekeken, nieuw en tweedehands en vind nergens iets. Ik heb de tobacco cognac kleur van stubben in m'n tuig. En momenteel cognac petrie olympics op een cremello. De petries gaan wel mss weg want ze zijn me te lang dus als hakverhogers niet werken ga ik lipica's laten aanmeten. Omdat ik vrees dat dit het geval gaat zijn heb ik geen hoog budget voor een duur jasje
Maar ik heb op de meeste webshops al eens gekeken en ik zie niets. Heeft een van de setjes experts hier enig idee? Ik kan totaal niets met naald en draad dus zelf maken is geen optie... Weet niet of het belangrijk is maar ik heb maat 38/M.
Dankjewel voor een eventuele gouden tip
x_ankieee schreef:Mijn nieuwe jasje, op maat laten maken bij een tailor in Thailand, ben er superblij mee![]()
Ik reed voorheen in het donkerbruin dus ik heb nu nog een bruine cap en laarzen. Wat zou er mooi bij staan? Want vind bruin/antraciet niet zo'n geslaagde combi![]()
[ [url=m/61fzw7.jpg]Afbeelding[/url] ]
hannelover schreef:x_ankieee schreef:Mijn nieuwe jasje, op maat laten maken bij een tailor in Thailand, ben er superblij mee![]()
Ik reed voorheen in het donkerbruin dus ik heb nu nog een bruine cap en laarzen. Wat zou er mooi bij staan? Want vind bruin/antraciet niet zo'n geslaagde combi![]()
[ [url=m/61fzw7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Misschien is die rechts boven wat voor jou? Huh challenge cap
[ [url=m/MZHTjS.jpg]Afbeelding[/url] ]
chimello schreef:Mooi jasje, ik zit nu mobiel ik kijk thuis even goed, prijs is heel redelijk iig maar zie wel dat het een duitse site is kan ik dan nog gewoon bestellen? En dankje ik heb alleen in nl gekeken