[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

x_ankieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 06:36

Mijn nieuwe jasje, op maat laten maken bij een tailor in Thailand, ben er superblij mee *\o/*
Ik reed voorheen in het donkerbruin dus ik heb nu nog een bruine cap en laarzen. Wat zou er mooi bij staan? Want vind bruin/antraciet niet zo'n geslaagde combi :')
Afbeelding

Belfor

Re: [HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 06:56

Ik denk dat zwarte laarzen en cap er het chiquest bij staan! Echt een super mooi jasje!

Vandaag krijg ik mijn jasje binnen (horka London) :)

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 07:30

Heel mooi jasje Ankie!

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 09:14

Prachtig jasje! Inderdaad gewoon zwarte laarzen en Cap. Evt een grijze cap als je dezelfde kleur kunt vinden

xAlexineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 18:08

Heel mooi jasje! Ik zou voor zwart gaan :j

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 19:17

Ankie: Ik zou ook voor zwart gaan.
Eventueel een grijze cap inderdaad, al zijn die meestal redelijk licht qua kleur wat ik persoonlijk vaak eerder er uit vind zien alsof de cap te lang in de zon heeft gelegen :o En je jasje is zo'n mooie donkere kleur (echt heel mooi jasje!!), daar zijn de meeste caps te donker voor weet ik uit ervaring.
Rij zelf ook al een tijd in antraciet en dit combineerde ik altijd met zwarte cap en laarzen. Sinds kort een nieuwe cap bij mn setje: de samshield in het 'zwart'. Ze noemen het zwart, maaar hij is meer grijs. En bij mijzelf is hij qua kleur perfect bij mijn jasje en ik gok dat dit ook zo zal zijn bij die van jou.
Maar met zwarte cap bij een antraciet jasje staat sowieso altijd heel mooi netjes :) Persoonlijk zou ik dus sowieso sneller voor zwart gaan als voor bruin.

Qua kleuren heb ik helaas nog geen perfecte foto, maar om je een beetje een beeld te kunnen geven:
Afbeelding

Met zwarte cap: linkje

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 19:50

Sorry dat ik zo kom binnenvallen maar ik zoek voor in de toekomst een cognac kleurig rij jasje die niet te duur is aangezien ik nog niet weet of ik wel ga starten. Ik heb rondgekeken, nieuw en tweedehands en vind nergens iets. Ik heb de tobacco cognac kleur van stubben in m'n tuig. En momenteel cognac petrie olympics op een cremello. De petries gaan wel mss weg want ze zijn me te lang dus als hakverhogers niet werken ga ik lipica's laten aanmeten. Omdat ik vrees dat dit het geval gaat zijn heb ik geen hoog budget voor een duur jasje :o
Maar ik heb op de meeste webshops al eens gekeken en ik zie niets. Heeft een van de setjes experts hier enig idee? Ik kan totaal niets met naald en draad dus zelf maken is geen optie... Weet niet of het belangrijk is maar ik heb maat 38/M.

Dankjewel voor een eventuele gouden tip :D

scheffersxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 20:11

Daenerys schreef:
Een roze jasje vind ik op zich wel leuk, maar dit is wel erg veel roze :D Leuk dat je het gewoon doet! Krijg je er veel reacties op?

Best veel positieve reacties! Maar ach ik rijd ook met een tinker. Moet kunnen dus!

x_ankieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 02:11

Dankjewel voor alle complimenten! Leuk dat hij in de smaak valt :D ik ga voor zwarte laarzen en een zwarte cap, dat lijkt mij het mooiste :j

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 08:39

chimello schreef:
Sorry dat ik zo kom binnenvallen maar ik zoek voor in de toekomst een cognac kleurig rij jasje die niet te duur is aangezien ik nog niet weet of ik wel ga starten. Ik heb rondgekeken, nieuw en tweedehands en vind nergens iets. Ik heb de tobacco cognac kleur van stubben in m'n tuig. En momenteel cognac petrie olympics op een cremello. De petries gaan wel mss weg want ze zijn me te lang dus als hakverhogers niet werken ga ik lipica's laten aanmeten. Omdat ik vrees dat dit het geval gaat zijn heb ik geen hoog budget voor een duur jasje :o
Maar ik heb op de meeste webshops al eens gekeken en ik zie niets. Heeft een van de setjes experts hier enig idee? Ik kan totaal niets met naald en draad dus zelf maken is geen optie... Weet niet of het belangrijk is maar ik heb maat 38/M.

Dankjewel voor een eventuele gouden tip :D

65 euro, past dat?
Ik heb de mijne toen zelf wat gepimpd met gouden biesjes en knopen :) http://reitshopcuxland.de/wedstrijdacce ... ance-.html

Er staat Beige op de site en een slechte foto, maar ik vind het meer cognac :Y)

Afbeelding

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 10:47

x_ankieee schreef:
Mijn nieuwe jasje, op maat laten maken bij een tailor in Thailand, ben er superblij mee *\o/*
Ik reed voorheen in het donkerbruin dus ik heb nu nog een bruine cap en laarzen. Wat zou er mooi bij staan? Want vind bruin/antraciet niet zo'n geslaagde combi :')
[ [url=m/61fzw7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Misschien is die rechts boven wat voor jou? Huh challenge cap
Afbeelding

x_ankieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 11:10

hannelover schreef:
x_ankieee schreef:
[ [url=m/61fzw7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Misschien is die rechts boven wat voor jou? Huh challenge cap
[ [url=m/MZHTjS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ooh die is mooi! Ik ga denk ik binnenkort maar even naar Divoza oid om wat inspiratie op te doen. Hopelijk is ie een beetje dezelfde kleur :)

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 13:37

Ik hoop het ook :(:)

amo500

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 17:56

Ik kom hier ook even zomaar binnenvallen :D

Ik wou ook graag mn set even laten zien..

Met mijn nieuwe jasje. En normaal heb ik een nog een blauwe KEP, maar die zit helaas niet helemaal goed. Dus mijn oude Charles owen maar weer in gebruik.
Afbeelding

Dit was nog met mijn oude jasje, en met beige rijbroek.. vind ik helaas niet zo mooi op een schimmel
Afbeelding

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 17:58

Mooi jasje, ik zit nu mobiel ik kijk thuis even goed, prijs is heel redelijk iig maar zie wel dat het een duitse site is kan ik dan nog gewoon bestellen? En dankje ik heb alleen in nl gekeken :o

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 18:03

chimello schreef:
Mooi jasje, ik zit nu mobiel ik kijk thuis even goed, prijs is heel redelijk iig maar zie wel dat het een duitse site is kan ik dan nog gewoon bestellen? En dankje ik heb alleen in nl gekeken :o

Is van Bokker cavaletti :D gewoon Nederlands hoor! Verzendkosten zijn iets van 8.60

Ik bestel er wel vaker wat :) (sowieso is alles van mattes, helemaal naar wens, een stuk goedkoper)

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 18:06

Super dankje! Een stap verder naar de perfecte wedstrijdset mochten paardlief eb ik gaan starten :D

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 18:10

Hmm ik zie toch dat hij erg licht is zo mss is de belichting van mn tel niet zo goed, is die echt cognac?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 19:02

chimello schreef:
Hmm ik zie toch dat hij erg licht is zo mss is de belichting van mn tel niet zo goed, is die echt cognac?

Het is in het echt deze kleur ;)

Afbeelding

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 19:14

Daar ziet het er echt mooi uit. Ik zag die cap laatst ergens tweedehands, was echt tempted :P

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 21:07

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 21:54

Ziet er soms heel licht uit maar te paard donkerder, denk dat het wle een optie is iig, mooi jasje :j

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 11:10

Ik heb gisteren een nieuw dekje gekocht voor onder mijn springzadel. Oornetje hadden ze helaas niet liggen, maar die is besteld.
Het is voor op een schimmel.

Dekje
Oornetje

Nu twijfel ik alleen of ik een lichtblauw kraagje op mijn jasje laat maken.
Ik rij met zwart tuig en zwarte laarzen, jasje en cap.

Belfor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 11:30

Ik denk dat dat wel kan, zolang het kleine details blijven. Maakt het wel meer eigen :)

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 12:03

Leuk Esmee! Zou inderdaad wat subtiele dingetjes doen, misschien een biesje op je jasje of het kraagje inderdaad.