Ik verkoop mijn Anky Glamour wedstrijdjasje in de kleur donkerblauw. Hij is helaas te groot

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Luf_Midnight schreef:Gave laarzen zeg! Ik zou ook kijken voor een donkerblauw jasje en eventueel donkerblauwe cap. 2e hands zijn er ook voor weinig geld hele mooie jasjes te koop.
Je zou nog een cognac accent op je jasje terug kunnen laten komen
Belfor schreef:Ik wil binnenkort toch maar weer eens een wedstrijdjes gaan rijden met mijn verzorgpaard, een grote (super lieve en leuke!) donker bruine ruin (dressuur). Ik heb petrie conventry laarzen in de kleur cognac en een zwarte cap. De 4 jasjes op de foto zijn gewoon van de mango/zara/h&m, maar ik twijfel een beetje welke de beste combinatie zal zijn samen met mijn cap en laarzen. Ik wil er zelf dan wat extra knoopjes aan maken (als iemand een leuke suggestie heeft voor een goedkoop wedstrijdjasje, dan is die tip ook zeker welkom! Ben helaas wel gewoon een arm studentje in Utrecht, dus tot 60 euro). Ik zit er aan te denken om maar eens een schone cap te kopen, welke kleur zal het beste passen bij mijn laarzen? Zelf denk ik dat donker blauw wel chique zal staan. Ik ben niet zo van de bling en de printjes (croco/lak etc.). De licht beige cap (die Dinja van Liere vaak op heeft tijdens training) vind ik erg tof, maar de meningen waren erg verdeeld over of die cap zou matchen bij mijn laarzen.
Wat vinden jullie?
[ [url=m/rQjkfL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KgE5x3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daniellejody schreef:Weet iemand een leuke blauwe cap? Donkerblauw, geen suede graag.
Het aanbod in blauwe caps onder de 200 euro is best beperkt namelijk
Daniellejody schreef:Die Casco en Uvex cappen is zo out of my comfort zone haha. Dat lijken fijne lichtgewichte caps die lekker luchtig zijn, maar als ik het op een afbeelding zie kan ik me noooit voorstellen dat mij zo'n model staatDat wordt passen dus! Leuke suggesties, ik zal ook eens bij horka kijken voor blauwe cap.
Op zich vind ik de BR viper zwart/blauw ook wel oké alleen ziet er erg "cheap" uit op de foto.
http://www.agradi.nl/br-rijhelm-viper-p ... wwod49AMUQ
Belfor schreef:Heel erg bedankt voor de tips! Ik ga eerst even kijken of ik bij de h&m of WE een mooie blazer kan vinden waarvan ik zelf een jasje kan maken, want daar zit net wat meer model in. Ik ga wel even kijken voor een blauwe cap, zoek er alleen eentje van kunststof en niet van suède.
En pauline, ik vind zelf denk ik combi 3 het mooist. Zelf houd ik er van dat je hooguit twee kleuren neemt die je in je outfit combineert, ik denk dat het anders wat rommelig wordt, dus of alles in grijs/zwart tinten of alles in bruin/blauw tinten. Ik vind overigens je huidige oufit ook erg mooi hoor! Cognac vind ik vaak wel heel chique staan bij haflingers
Daniellejody schreef:Die Casco en Uvex cappen is zo out of my comfort zone haha. Dat lijken fijne lichtgewichte caps die lekker luchtig zijn, maar als ik het op een afbeelding zie kan ik me noooit voorstellen dat mij zo'n model staatDat wordt passen dus! Leuke suggesties, ik zal ook eens bij horka kijken voor blauwe cap.
Op zich vind ik de BR viper zwart/blauw ook wel oké alleen ziet er erg "cheap" uit op de foto.
http://www.agradi.nl/br-rijhelm-viper-p ... wwod49AMUQ