[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xMercury

Re: [HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 16:20

Hee allemaal!

Ik verkoop mijn Anky Glamour wedstrijdjasje in de kleur donkerblauw. Hij is helaas te groot :( Als er iemand interesse heeft hoor ik het graag :)

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 16:21

Heb je een foto en wat is de maat?

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 17:13

Guusje1 schreef:
Heb je een foto en wat is de maat?

Idd ook benieuwd naar.

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 17:43

Ik heb een advertentie! :) maat is 38

Belfor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 19:49

Ik wil binnenkort toch maar weer eens een wedstrijdjes gaan rijden met mijn verzorgpaard, een grote (super lieve en leuke!) donker bruine ruin (dressuur). Ik heb petrie conventry laarzen in de kleur cognac en een zwarte cap. De 4 jasjes op de foto zijn gewoon van de mango/zara/h&m, maar ik twijfel een beetje welke de beste combinatie zal zijn samen met mijn cap en laarzen. Ik wil er zelf dan wat extra knoopjes aan maken (als iemand een leuke suggestie heeft voor een goedkoop wedstrijdjasje, dan is die tip ook zeker welkom! Ben helaas wel gewoon een arm studentje in Utrecht, dus tot 60 euro). Ik zit er aan te denken om maar eens een schone cap te kopen, welke kleur zal het beste passen bij mijn laarzen? Zelf denk ik dat donker blauw wel chique zal staan. Ik ben niet zo van de bling en de printjes (croco/lak etc.). De licht beige cap (die Dinja van Liere vaak op heeft tijdens training) vind ik erg tof, maar de meningen waren erg verdeeld over of die cap zou matchen bij mijn laarzen.

Wat vinden jullie? :)

Afbeelding

Afbeelding

Kathy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 20:56

Als je op bijvoorbeeld Divoza.nl naar de wedstrijdjasjes gaat en dan de maximale prijs van bijvoorbeeld 60,00 invult vind je al een paar jasjes:

- http://www.divoza.com/nl/harrys-horse-sprinter-rijjas
- http://www.divoza.com/nl/la-valencio-amira-rijjas
- http://www.divoza.com/nl/harrys-horse-san-marino-rijjas

En hier hebben ze ook vaak de actie 25% korting op een artikel naar keuze en dan kan je bijvoorbeeld ook dit jasje nemen:

http://www.divoza.com/nl/harrys-horse-st-tropez-rijjas

Dit is een niet zo heel duur jasje maar van goede kwaliteit en heeft een fijne pasvorm wat veel van hun andere jasje niet zo hebben. Deze hebben ze ook in veel kleuren, bij de Epplejeck hebben ze deze ook en daar hebben ze momenteel een 25% kortings actie...

Groetjes Kathy

Luf_Midnight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 21:54

Gave laarzen zeg! Ik zou ook kijken voor een donkerblauw jasje en eventueel donkerblauwe cap. 2e hands zijn er ook voor weinig geld hele mooie jasjes te koop.
Je zou nog een cognac accent op je jasje terug kunnen laten komen

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 22:35

Luf_Midnight schreef:
Gave laarzen zeg! Ik zou ook kijken voor een donkerblauw jasje en eventueel donkerblauwe cap. 2e hands zijn er ook voor weinig geld hele mooie jasjes te koop.
Je zou nog een cognac accent op je jasje terug kunnen laten komen

Belfor schreef:
Ik wil binnenkort toch maar weer eens een wedstrijdjes gaan rijden met mijn verzorgpaard, een grote (super lieve en leuke!) donker bruine ruin (dressuur). Ik heb petrie conventry laarzen in de kleur cognac en een zwarte cap. De 4 jasjes op de foto zijn gewoon van de mango/zara/h&m, maar ik twijfel een beetje welke de beste combinatie zal zijn samen met mijn cap en laarzen. Ik wil er zelf dan wat extra knoopjes aan maken (als iemand een leuke suggestie heeft voor een goedkoop wedstrijdjasje, dan is die tip ook zeker welkom! Ben helaas wel gewoon een arm studentje in Utrecht, dus tot 60 euro). Ik zit er aan te denken om maar eens een schone cap te kopen, welke kleur zal het beste passen bij mijn laarzen? Zelf denk ik dat donker blauw wel chique zal staan. Ik ben niet zo van de bling en de printjes (croco/lak etc.). De licht beige cap (die Dinja van Liere vaak op heeft tijdens training) vind ik erg tof, maar de meningen waren erg verdeeld over of die cap zou matchen bij mijn laarzen.

Wat vinden jullie? :)

[ [url=m/rQjkfL.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/KgE5x3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Er bestaat een Harry's horse cap donkerblauw met bruin lederen klep kijk maar
Afbeelding

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 07:24

Gaaf die laarzen in cognac!
Zou inderdaad gaan voor donkerblauw en dan als je je cap gaat vernieuwen ook donkerblauw. Gaat heel goed met bruintinten!

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 09:10

Inderdaad! Zo'n set heb ik ook, mijn laarzen zijn iets donkerder maar lichter dan gewoon bruin. Foto staat hier wel ergens in het topic :)

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 22:09

Iemand een mening over de volgende combi's bij een haflinger?

1.
Cognac laarzen, zwart tuig, zwart grijs jasje (Anky Fancy) en cognac of zwarte cap.

2.
Cognac laarzen, zwart tuig, blauw jasje en cognac of blauwe cap.

3.
Zwarte laarzen, zwart tuig, zwart grijs jasje (Anky Fancy) en zwart grijze cap.

4.
Cognac laarzen, zwart tuig, grijs jasje en cognac of grijze cap.

Op het moment rijden we zo rond. Zwarte laarzen, cap en jasje. Grijze plastron en wit dekje met grijze rand.
Afbeelding

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 22:45

Ik zou voor 3 gaan en miss vind je wel zwart met grijze laarzen <3

Belfor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 14:10

Heel erg bedankt voor de tips! Ik ga eerst even kijken of ik bij de h&m of WE een mooie blazer kan vinden waarvan ik zelf een jasje kan maken, want daar zit net wat meer model in. Ik ga wel even kijken voor een blauwe cap, zoek er alleen eentje van kunststof en niet van suède.

En pauline, ik vind zelf denk ik combi 3 het mooist. Zelf houd ik er van dat je hooguit twee kleuren neemt die je in je outfit combineert, ik denk dat het anders wat rommelig wordt, dus of alles in grijs/zwart tinten of alles in bruin/blauw tinten. Ik vind overigens je huidige oufit ook erg mooi hoor! Cognac vind ik vaak wel heel chique staan bij haflingers :)

Belfor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 14:36

[/quote]
Er bestaat een Harry's horse cap donkerblauw met bruin lederen klep kijk maar
Afbeelding[/quote]

Die cap vindt ik wel echt super tof! kan alleen niet vinden waar ze hem verkopen, is het een Challange?

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 14:44

Ja is een challenge inderdaad, veel HH dealers verkopen ze wel of kunnen ze sowieso bestellen.

Belfor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 14:46

Ah ik heb hem gevonden! Dankjewel :)

Daniellejody

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 15:59

Weet iemand een leuke blauwe cap? Donkerblauw, geen suede graag.
Het aanbod in blauwe caps onder de 200 euro is best beperkt namelijk :(

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 16:30

Ik heb deze gehad, was ik echt heel blij mee! Was toen 90 euro geloof ik, weet niet meer waar ik hem vandaan had.
Afbeelding

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 16:38

Daniellejody schreef:
Weet iemand een leuke blauwe cap? Donkerblauw, geen suede graag.
Het aanbod in blauwe caps onder de 200 euro is best beperkt namelijk :(

Casco Champ! Die heb ik nu sinds een paar maanden, super blij mee!
http://www.ej.nl/ruiter/veiligheid/veil ... _3338.html

wil94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 16:43

Horka heeft nu ook een paar blauwe caps in het assortiment.

Daniellejody

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 20:35

Die Casco en Uvex cappen is zo out of my comfort zone haha. Dat lijken fijne lichtgewichte caps die lekker luchtig zijn, maar als ik het op een afbeelding zie kan ik me noooit voorstellen dat mij zo'n model staat :') Dat wordt passen dus! Leuke suggesties, ik zal ook eens bij horka kijken voor blauwe cap.

Op zich vind ik de BR viper zwart/blauw ook wel oké alleen ziet er erg "cheap" uit op de foto.
http://www.agradi.nl/br-rijhelm-viper-p ... wwod49AMUQ

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 20:51

Daniellejody schreef:
Die Casco en Uvex cappen is zo out of my comfort zone haha. Dat lijken fijne lichtgewichte caps die lekker luchtig zijn, maar als ik het op een afbeelding zie kan ik me noooit voorstellen dat mij zo'n model staat :') Dat wordt passen dus! Leuke suggesties, ik zal ook eens bij horka kijken voor blauwe cap.

Op zich vind ik de BR viper zwart/blauw ook wel oké alleen ziet er erg "cheap" uit op de foto.

Qua model liggen de BR en uvex helemaal niet zo ver uit elkaar.

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 23:28

Capriootje schreef:
Ja is een challenge inderdaad, veel HH dealers verkopen ze wel of kunnen ze sowieso bestellen.

Als je geluk hebt, vind je nog een winkel die hem heeft. Harry's horse heeft deze nl niet meer op voorraad!

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 12:33

Belfor schreef:
Heel erg bedankt voor de tips! Ik ga eerst even kijken of ik bij de h&m of WE een mooie blazer kan vinden waarvan ik zelf een jasje kan maken, want daar zit net wat meer model in. Ik ga wel even kijken voor een blauwe cap, zoek er alleen eentje van kunststof en niet van suède.

En pauline, ik vind zelf denk ik combi 3 het mooist. Zelf houd ik er van dat je hooguit twee kleuren neemt die je in je outfit combineert, ik denk dat het anders wat rommelig wordt, dus of alles in grijs/zwart tinten of alles in bruin/blauw tinten. Ik vind overigens je huidige oufit ook erg mooi hoor! Cognac vind ik vaak wel heel chique staan bij haflingers :)

Ik weet niet welke maat jasje je nodig hebt maar ik heb een zwart wedstrijdjasje van horka maat 42 te koop die voor weinig weg mag. Ook ideaal voor evt. op te pimpen

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 13:32

Daniellejody schreef:

Bij mij staan alleen de Casco caps goed :Y)
Dan zou ik eerder gaan voor de BR rijhelm Viper Pro Elite met SWAROVSKI ELEMENTS, die heb je ook in zwart/blauw