Ik meld me ook! Ben helemaal weg van bruine sets!! Heb een vos/koffievos dus bruin past er mooi bij! Helaas geen bruin zadel, heb nog een vrij nieuwe erop liggen en ik ga geen nieuwe kopen als deze goed past. Wel een bruin hoofdstel en van HH een offwhite dekje. Verder is dit voor mezelf mijn wedstrijd outfit: Felix Bühler wedstrijdjasje (Crème plastron is onderweg) Roeckl handschoenen crème HH rijbroek Concours Plus Cream DeNiro Fildona laarzen brown BR cap bruin met zwart (helaas haha)
Foto van wedstrijd: (Beetje een wazige foto maar og) dekje lijkt btw wit maar heeft echt een offwhite glans. Tussen de witte dekjes stak ie echt af zeg maar :p
Ik heb een paar hele gave donkerbruine Deniro's gekocht met (licht)roze accenten, wil nu graag m'n jasje ook wat laten 'pimpen' met wat lichtroze accenten zoals bijv. bij het kraagje. Iemand enig idee of dit kan, bij wie ik dit evt. kan laten doen? (ben daar zelf niet zo handig in) https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=563F1F12
ik ben ook opzoek naar een paar laarzen, maar het lastige is ik heb cognac tuig en een kobalt jasje. maar ik denk dat Cognac laarzen niet mooi zijn omdat je bijna niet dezelfde kleur kan krijgen