Vonneke: achterkant heb ik gewoon mat gelaten want daar heb ik dan zo'n naamplaatje!
Vandaag ook oornetje en dekje binnen gekomen, nu is het alleen nog wachten op de laarzen (als die deze week even binnenkomen is het mooi op tijd voor de Almelose Ruiterdagen )
Ik ga voor de zwarte. Overwoog wel voor de witte te gaan want ik wou opvallen allen ik bedacht me: met een normale wedstrijd val ik op omdat ik een Fries heb, en met een Friezen wedstrijd val ik op omdat ik 12 jaar ben en mijn Fries is 5 Dus ga ik voor de zwarte
Ik heb een vraagje. Heeft iemand een tip voor een betaalbaar donkerblauw rijjasje met eventueel rode accenten?
Alice13
Geplaatst: 23-06-15 18:30
Glenstorm ik heb hem nog niet gevonden. Althans ik vind niks mooi genoeg
Doki horse. (Zit in holten en heeft een webshop) heeft op de webshop wel een mooi blauw jasje staan in softshell alleen ik weet niet hoe die er in het echt uit ziet!
De bovenste is de fair play evita. Softshell: http://www.ruitersportimport.nl/jasjes/ ... evita.html Een heerlijk rijjasje. Maar het heeft niet veel rood. Alleen bij de kraag, verder zijn de accenten wit. Ik heb detailfoto's op de site staan.
Alice13
Geplaatst: 23-06-15 19:13
Oh mooi want die kon ik op internet dus nergens vinden!!
Heb je ook een foto van de achterkant?! En hoe valt de maat uit?
mistid
Geplaatst: 23-06-15 20:31
glenstorm schreef:
Ik heb een vraagje. Heeft iemand een tip voor een betaalbaar donkerblauw rijjasje met eventueel rode accenten?
Had Equimatch een tijd in de collectie! Weet niet of ze hem nu nog hebben...
Veulen84
Geplaatst: 23-06-15 20:54
Alice13 schreef:
Oh mooi want die kon ik op internet dus nergens vinden!!
Heb je ook een foto van de achterkant?! En hoe valt de maat uit?
Ik heb er eigenlijk niet over nagedacht om foto's te maken aan de achterkant.