Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Quidou schreef:milou123 schreef:Ja en Wim kreeg (Z springe) chaps die gelijk kapot waren.
Chaps van Parlanti!Die had k ook wel willen hebben..
haha
Maar die extra prijzen kunnen jullie over zeuren maar dat ligt toch aan de sponsor?
Denk niet dat de KNHS daar veel aan kan doen, en dat Daaleman geen 4 zadels aan een 4tal wil geven kan k me ergens wel voorstellen.
Wil niet zeggen dat k het niet eerlijk vind dat de 4tallen geen dekens kregen en maar 1 zo'n lint voor om de hals.

1 lint enzo wel, maar dekens eerlijk gezegd niet.
Is hier in Brabant wel altijd, en dan weet je niet wie er nu individueel kampioen is of wie met het 4tal ofzo. Hier heeft heel saxe gotha een deken, dus ze zijn apsoluut niet meer speciaal..
Wij zijn kampioen met ons tweespan!!!

Neonlight schreef:Nou, ik kan zeggen, bij de aangespannen sport geen medailles, wel een loei van een beker, bloemen, linten, en ook geen deken. Jammer, want die hadden we wel gewild.![]()
![]()
![]()
Wij zijn kampioen met ons tweespan!!!
![]()
![]()
![]()
Uiteindelijk nog aan 3 kampioenschappen meegedaan, het damesnummer toch maar weer wel. KNHS had me op de lijst staan, in de niet startgerechtigde rubriek mocht ik niet starten, ze wilden niets veranderen. Daarin 9de geworden, kampioenschap enkelspan 7de.
Staat zelfs nu op de voorpagina
neonlight
milou123 schreef:Ik vind het eigenlijk niet dom dat 4tallen etc geen dekens krijgen.1 lint enzo wel, maar dekens eerlijk gezegd niet.
Is hier in Brabant wel altijd, en dan weet je niet wie er nu individueel kampioen is of wie met het 4tal ofzo. Hier heeft heel saxe gotha een deken, dus ze zijn apsoluut niet meer speciaal..

marillion schreef:Ons L viertal werd vierde en die kregen allemaal een lintje en 35 euro

NoireIdylle schreef:En nog vreemder: toen wij op ons concours afdelingsdressuur wilden organiseren, mochten wij van de KNHS geen inschrijfgeld vragen, waarom mogen zij dat zelf wel??????
xStrawberry schreef:milou123 schreef:Ik vind het eigenlijk niet dom dat 4tallen etc geen dekens krijgen.1 lint enzo wel, maar dekens eerlijk gezegd niet.
Negatief of positief?![]()
Vind het super van jullie allemaal!