Janine1990 schreef:Snap ik, maar ik bedoel dat de lengte niet zo erg is. Te breed voetbed is niet prettig...
Het is in dit geval beide, en te breed en veel te lang. Daardoor kan ik alle kanten op bewegen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annebet_ schreef:Ik heb Marije net een mailtje gestuurd.
Ik organiseer 3 december dus een aanmeetdag, en ik zou het zeer vervelend vinden moesten mensen die dan bestellen ook zulke problemen hebben met levertijden, contact opnemen, etc ... Dus toch maar even geïnformeerd of er misschien ergens iets fout gegaan is wat nu opgelost zou kunnen zijn.
Annebet_ schreef:Ik heb Marije net een mailtje gestuurd.
Ik organiseer 3 december dus een aanmeetdag, en ik zou het zeer vervelend vinden moesten mensen die dan bestellen ook zulke problemen hebben met levertijden, contact opnemen, etc ... Dus toch maar even geïnformeerd of er misschien ergens iets fout gegaan is wat nu opgelost zou kunnen zijn.
Lithya schreef:Popke schreef:Dat moet niet de bedoeling zijn van aangemeten laarzen. Je koopt toch ook geen te grote schoenen?
Heb je het al gemeld en zo ja, wat was de reactie?
Kijken of zooltjes verbetering geven.
Annebet_ schreef:Die is in Rillaar ( BE ) , geen idee hoe ver dat voor je is, maar als het doenbaar is, wees welkom
Nann__ schreef:Annebet_ schreef:Die is in Rillaar ( BE ) , geen idee hoe ver dat voor je is, maar als het doenbaar is, wees welkom
Dat is twee uur rijden voor mij, denk dat ik toch maar een keer langs Castricum ga om te kijken.
=
LETS schreef:Mijn blauwe staan op de site (Rita). Ik vind het niet te druk met veter, maar de Rita heeft niet die haakjes die de Bia wel heeft. Dat vond ik wel wat te druk. Het blauw is vrij donker, staat erg mooi vind ik.
Ik ben heel blij met de laarzen, ze zitten super. Levertijd is een minpunt, maar hopelijk wordt het weer beter.
Michelle77 schreef:LETS schreef:Mijn blauwe staan op de site (Rita). Ik vind het niet te druk met veter, maar de Rita heeft niet die haakjes die de Bia wel heeft. Dat vond ik wel wat te druk. Het blauw is vrij donker, staat erg mooi vind ik.
Ik ben heel blij met de laarzen, ze zitten super. Levertijd is een minpunt, maar hopelijk wordt het weer beter.
Heb je er een foto van?