Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! Mij zul je nooit zonder cap zien rijden.. Ben tot nu toe nog van geen enkel paard bang geweest en ben al in geen jaren meer naar de grond gedoken, maar het zou je maar gebeuren...xTesslove schreef:nee eigelijk nooit, ik heb een eigen pony die ik al 5 jaar ken. ik heb hem zelfs ingereden zonder cap of bodyprotector. ik draag alleen een cap als ik op de manege rij.
xTesslove schreef:nee eigelijk nooit, ik heb een eigen pony die ik al 5 jaar ken. ik heb hem zelfs ingereden zonder cap of bodyprotector. ik draag alleen een cap als ik op de manege rij.
denice1991 schreef:ik rijd sinds kort zonder cap. vind het zelf veel fijner. rijd op een haflinger en erg braaf. het blijven dieren dus ik zeg wel wees voorzichtig. maar met cap kun je je ook zeer doen (uit eigen ervaring)
alleen als ik over de weg moet of een hard pad of bossen draag ik wel altijd een cap!
Haarlemtje schreef:Als het heeeel warm is kan ik begrijpen dat je zonder cap rijdt, maar zelf rijdt ik altijd met!
Je hoeft maar 1x te vallen en dan net verkeerd... en dan roep je de rest van je leven "had ik nou me cap maar opgedaan"

Fleurrie schreef:Ik heb verzorg/eigen pony's (eigenaar geeft water en zet ze in de wei enzo en een vriendin en ik rijden, poetsen enzo, ik heb meer een haflinger en mijn vriendin een welsh) en van die eigenaar mogen we niet zonder cap rijden. Ik heb wel mijn 3de cap, een verkeerd opgepakt en de tweede was ik met de welsh aan het springen wou die rechtsaf, tegen een boom aan gebotst (rij in een wei) cap stuk. Beide had ik met draaischijf nu niet meer.
.