Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_rosita_ schreef:Tjeetje mina... zouden ze deze week weer binnen zijn, is het weer uitgesteld met 2 weken.. wordt nu gebeld als ze er zijn...
(3 winkels afgeweest, overal hetzelfde verhaal...)
Auky schreef:_rosita_ schreef:Tjeetje mina... zouden ze deze week weer binnen zijn, is het weer uitgesteld met 2 weken.. wordt nu gebeld als ze er zijn...
(3 winkels afgeweest, overal hetzelfde verhaal...)
Meen je niet! Hier stonden ze nog gewoon in de etalage trouwens... Kom je gezellig een dagje hierheen, kun je meteen laarzen scoren

Roelke_ schreef:racekater schreef:Weet iemand toevallig hoeveel cm het verschil is tussen de reguliere kuitmaat en de extrafit kuitmaat? Ik heb op internet gezocht maar ik kan het helaas nergens vinden.
Ik heb dit opgevraagd bij de paardendrogist in mijn eigen maat, 37.
De normale galway heeft in maat 37 een omtrek van 35 cm (wat smal?) en de extra fit een 38 cm. Dat zou betekenen dat ik met 38,5 nog maar met moeite extra fit zou passen terwijl mijn kuiten echt niet enorm zijn.. :S
Maarja dit is dus in een kleine voetmaat gemeten
luxket schreef:de galway heeft zeker weten een grotere omtrek dan 35cm. Ik heb van rijlaarzen 35 cm en de galway heb ik aan met een spijkerbroek erin en dan zitten ze nog lang niet strak. Kan er nog 2 ghanden naast doen.
Fijn dat ze bij jou wel warm zijn ladyisabelle, ik heb er steenkoude voeten in

ladyisabelle schreef:Nog een goede tip voor koude voeten: koop van die bontenzooltjes (bijv. bij de van haren voor een paar euro) en doe die in je laarzen/schoen etc!
Werkt echt goed en is heerlijk warm
Dian_Dina schreef:Hallo alle Dubarry liefhebbers!
Ik heb de laarzen van lipica besteld (http://www.lipica.nl). Dit is een zaak die ze op maat maakt, en ze zouden dan ook perfect moeten passena als ze zometeen klaar zijn! (er moest 3 cm van de normale kuitmaat af...) Ze kosten 195 euro, op maat gemaakt, hebben alleen een iets grovere zool dan de Dubbary's maar zijn verder heel erg vergelijkbaar!
Ik ben er nu al blij mee, ben benieuwd hoe ze zitten =).
Groetjes
de schacht loopt in een ) waarbij het breedste stuk ongeveer 5 cm van mijn kuit af staat

is alleen de bovenkant bont met een klein stukje fleece. Heb je dus niet een hele sok van fleece, alleen een randje