[INFO] Alle vragen over dekens - Deel 5.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nibbit

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - Deel 5.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:30

Je kunt je ook afvragen in hoeverre 0-grams ook echt 0 gram is.

Ik weet niet hoe dik die Lemieux deken is,
Een 0 gram Rambo is bijv een stuk dikker en zwaarder dan bijv een 100 grams van een heel goedkoop merk

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:59

Mijn 50gr lemieux aruka is veel warmer dan mijn 50gr bucas, dus ja dat klopt wel zeker.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:38

Ja dat kan inderdaad enorm verschillen, mijn ongevoerde Rambo is veel dikker/warmer dan de amigo Hero, maar de Rhino is weer echt dikker dan de Rambo… dat vind ik meer een 50 Grams qua warmte…

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:42

Het maakt zeker verschil qua dekens. Ik gebruik nu de Horseware Amigo Bravo‑regendekens met het linersysteem. Daarnaast heb ik de Kudos‑eczeemdeken, en die beviel eigenlijk zó goed qua pasvorm dat ik, nu mijn Horseware‑deken versleten is, graag een regendeken uit dezelfde serie wilde. Helaas blijkt dat toch niet mogelijk.

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:11

Volgens mij is er qua pasvorm geen verschil tussen kudos, arika en die 0gram versie (ben de naam even kwijt). Alleen de deniers dacht ik..

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:05

Macs schreef:
Volgens mij is er qua pasvorm geen verschil tussen kudos, arika en die 0gram versie (ben de naam even kwijt). Alleen de deniers dacht ik..

Zeker wel verschil. Arika ligt als gegoten op mijn paard en de kudos past voor geen meter.