[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 10:23

Ja je hebt twee mooie sets Queelens!
Met schimmel kan je ook wel echt leven in kleur he, haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 10:35

Alice13 schreef:
Gave sets!

Bijna iedereen heeft hier wel meer dan 1 set geloof ik?

Nies, is je set heel donker want dan zie je soms maar weinig verschil en zou je misschien niet direct een bruin hoofdstel aan te schaffen

Ik had 2 sets maar ben terug naar 1. Vond het toch wel erg zonde 2 jasjes. Dat is leuk als je heel veel op concours gaat denk ik maar voor 2x per maand is het wel erg zonde het te laten hangen.

Nies_

Re: [HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 10:41

Ik heb ook gewoon zwart tuig inderdaad. Had bij beide verschillende jasjes, maar die zijn allemaal te groot. Enige jasje wat past staat eigenlijk niet bij zwart, kijk wel of ik ergens een goedkoop jasje kan vinden en anders moet het toch maar even zo..

Wacht nog even met neusriemen/hoofdstellen kopen, Marieke. Wil namelijk Passier of Döbert dus dan wil ik zeker zijn dat het ook de oplossing is. Rij nu met een antieke neusriem met zo'n stiksel op de neus aan een rondgenaaid hoofdstel :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 11:10

Met schimmels kun je inderdaad alle kanten op! Zelfs witte dekjes staan nog. Maar dan moet er wel een rand omheen zitten vind ik.

thaampjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 11:13

Voor de mensen die de 25% korting hebben gemist bij de Divoza, vanaf morgen tot zaterdag gaat er weer een nieuwe actie in met de 25% korting!

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 11:24

Queelens schreef:
Met schimmels kun je inderdaad alle kanten op! Zelfs witte dekjes staan nog. Maar dan moet er wel een rand omheen zitten vind ik.

Ja vind ik ook :j Heb er zelf 1 met blauwe rand en dat kan prima.

Vind die eerste set heel erg gaaf! Ben benieuwd naar je cap.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 11:35

Ze blijven met korting smijten daar. Hopelijk is deze actie wel geldig op een opscheer apparaat want die heb ik nog nodig. Gisteren werkte die daar niet op, via de webshop..

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 14:01

Divoza heeft crisis. Hahaha ze gooien met korting. (Andersom gezien zijn ze dus standaard 25% te duur)

Ik heb mijn set nu compleet en ongeveer ander half jaar in gebruik ik start nog maar l1 en ga na de Almelose over naar de l2. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik een nieuwe set mag als ik M1 mag starten O:).

Mijn huidige jasje vind ik warm in de zomer wil graag een winter set en zomer set.

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 14:05

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 14:24

Ze zijn geloof ik net nieuw? Nog niet van gehoord in ieder geval.
Je kan wel zien dat ze ontworpen zijn door KEP, met de kleuren van dat ijzeren randje en het kinbandje en het model opzich ook. Vind ze wel mooi eigenlijk, wel sportief.

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 14:43

Alice13 schreef:
Iemand bekend met KASK rijhelmen?
Ik krijg vaak reclame via mail, nu ook deze helmen. Vind de erg gaaf en net weer even anders dan KEP en samshield.

http://www.rijbroekenenzo.nl/Categoriee ... /Caps.aspx

Zóoo, die zijn gaaf! Vind ze ook idd wel mooier als de KEP en Samshield :+

Ben benieuwd hoe je cap wordt Marieke!

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 14:45

Lijkt wel een mix van Kep en Samshield haha. Vind zo niet helemaal mijn smaak maar ik denk dat als je ze op hebt, ze mooier zitten. :)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 14:46

noorhermans1 schreef:
Lijkt wel een mix van Kep en Samshield haha. Vind zo niet helemaal mijn smaak maar ik denk dat als je ze op hebt, ze mooier zitten. :)

Precies wat ik dacht. Het model van KEP en het lijntje van Samshield/Uvex :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 14:48

Ik ben benieuwd in hoeverre die nekbeschermer echt goed beschermt.. Rij nu met een losse nekbeschermer namelijk.

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 15:32

Ik had ze ook al eens voorbij zien komen. KASK is net als uit de wielersport. Ik vind ze ook wel wat weghebben van dit model van Uvex: Afbeelding

Ik zie ook verschil in de bandjes bij de verschillende modelen van die KASK helmen. Het ene bandje lijkt op die van KEP en de ander lijkt het stuk bij het oor wel van kunststof. Kan er niet uithalen of ik dat niet KEP-achtige bandje comfortabel zou vinden of niet.

AfbeeldingAfbeelding

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 15:47

Vind persoonlijk dat rechterbandje mooier.
Achja ik ben op het moment dol gelukkig met mijn blauwe samshield :D

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 16:05

Ik ben heel benieuwd. Vind de prijs behoorlijk minder.

Model van uvex had ik in m'n lijstje staan toen ik een cap zocht maar model staat me niet ik heb een vrij smal hoofd. Uvex staat erg af. Samshield en KEP staan me wel maar wil bruin en de kleur bruin van sashield vind ik minder en het model van KEP ( die met python) hebben al twee bekenden. Ik vind het toch wel leuk om wat anders te hebben O:).

Maar nog geen gebruikers dus?! :D

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 16:55

Kask is inderdaad een nieuw merk in Nederland. Vind het mooie caps, maar de prijs is net zo hoog als KEP. Al hebben ze bij Rijbroekenenzo nu wel 10% korting op de Cap.
Laatst bijgewerkt door Lithya op 06-05-15 17:29, in het totaal 1 keer bewerkt

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 17:19

Wat een lelijke dingen :+

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 17:25

Ik vind er persoonlijk ook niks aan, kep trouwens ook niet.
Ben al ruim 4 jaar ontzettend gelukkig met m'n Samshield, echt nog nooit zo'n fijne cap gehad (voor mijn hoofdpijnklachten) en ziet er nog mooi uit ook :j

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 17:30

Ik vind de KASK ook tof!! Ik dacht eindelijk weer eens jets anders. Iedereen loopt met een KEP of Samshield, maar jammer genoeg zijn ook deze niet te betalen.

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 18:25

x_Lys schreef:
Ik vind de KASK ook tof!! Ik dacht eindelijk weer eens jets anders. Iedereen loopt met een KEP of Samshield, maar jammer genoeg zijn ook deze niet te betalen.

Ik dach precies het zelfde. Ga kijken of ze in Duitsland ofzo goedkoper zijn. Je weet maar nooit

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 18:36

vonneke schreef:
Alice13 schreef:
Gave sets!

Bijna iedereen heeft hier wel meer dan 1 set geloof ik?

Nies, is je set heel donker want dan zie je soms maar weinig verschil en zou je misschien niet direct een bruin hoofdstel aan te schaffen

Ik had 2 sets maar ben terug naar 1. Vond het toch wel erg zonde 2 jasjes. Dat is leuk als je heel veel op concours gaat denk ik maar voor 2x per maand is het wel erg zonde het te laten hangen.

Ik heb 6 jasjes en meerdere witte rijbroeken en 3 plastrons en 5 paar rijlaarzen :o :D
En ik rijd ook maar 1 a 2 wedstrijden per maand en ook vaak zat een maand niet :P

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 18:44

en je hebt maar een paard???

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 18:58

Alice13 schreef:
en je hebt maar een paard???

jup :D ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Van links naar rechts: Imperial riding swarovski jasje, Bruin harry horse jasje gecustomized met zwarte accenten en bling bling knopen, donkerblauw Kingsland jasje, zwarte met grijze accenten jasje van Horse pilot, zwarte met donkerblauwe accenten jasje en swarovski knopen van horse pilot en een zwarte horka jasje.

Het zwarte Horka jasje draag ik al ff niet meer ivm te saai dus word binnenkort gecustomized en het donkerblauwe kingsland jasje heb ik nog niet gedragen :o

van links naar rechts:

donkerbruine goldjumper laarzen van Derby, zwarte laklaarzen met binnenkant gewoon leer en bruine piping van Lipica, zwarte polo rijlaarzen met lakaccenten van Derby, zwarte goldjumper rijlaarzen met swarovski van Derby en Cognac rijlaarzen Derby(officieel zwart en worden nu donkerblauw gemaakt)

Zwarte harry horse sparkle cap en bruin/beige casco cap
paar witte rijbroeken van Kingsland en Ned horse, meerdere wedstrijdshirts.

plastrons van plasta lique en torsy design, zelf ontworpen :)

en 3 witte dekjes :) 1 van pk, 1 van qhp en nieuwe van la valencia met donkerblauwen kobaltblauwe rand :)

En 6 verschillende hoofdstellen die overal te matchen zijn bij bijna elke set :)
Laatst bijgewerkt door tamaramt op 06-05-15 19:16, in het totaal 2 keer bewerkt