Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Tendance

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 09:30

Ze zijn ook wel echt mooi alleen moet ik van mezelf met zwarte laarzen starten (gewoon zo'n geestelijk dingetje), dus wil ik ze wel in het zwart, maar dan moet ik eerst maar even sparen! HAHA

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 09:33

Afbeelding
Sommigen vinden het spuuglelijk, maar die kijken dan maar even de andere kant op. :D
Ik wissel het af, ik start ook vaak gewoon met zwarte laarzen en zwart tuig.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 09:50

Ze hebben bij Divoza een jasje, die er zooooo mooi bij zou staan!
Ik heb zelf 2 vossen, dus dan vind ik bruin wat minder mooi, vandaar dat ik zwart draag.

Waar en in welke klasse was dit? (Hoezo offtopic)

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 09:53

Bruin tuig staat bij alle paarden, ook bij vossen. :j

Dit was in Exloo, Z1.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 10:03

Weet dat het staat, maar dan vind ik het allemaal wat TE bruin worden... haha
Zit puur in mijn eigen hoofd hoor!

Plus dat ik net een nieuw Prestige zadel heb, want mijn merrie heeft zo'n fijne rug, waar bijna geen zadel op past en die is zwart... En dan heb ik ook in mijn hoofd dat alles zwart moet en gelukkig hoefde ik daar niets nieuws voor aan te schaffen en heb ik mijn bruine hoofdstel aan mijn moeder gegeven.

Mag ik weten wat ze gekost hebben? PB mag ook...

Ik kom nooit in Exloo, kwam me dus ook totaal niet bekend voor...
Moet je nog naar Diever?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 10:05

Ik weet niet meer precies wat ze gekost hebben, volgens mij net geen € 500,-
Vrijdag moet ik pony's jureren in Diever.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 10:10

Dan toch nog maar even sparen. Net een nieuw zadel moeten kopen en heb ook een vriend met een dure hobby, dus die wordt niet blij als ik geld blijf uitgeven.

Zelf niet starten?
Binnenkort wel weer?
Ik start alleen in het B. De Z1 merrie moet eerst haar fokmerrie look een beetje kwijtraken, want die was erg dik geworden na die weken rust met haar hart.
Heb wel alweer 2 keer gestart, maar ze komt gewoon conditie te kort.

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 10:12

KarinvdM schreef:
Bruin tuig staat bij alle paarden, ook bij vossen. :j

Dit was in Exloo, Z1.

Ik vind bruin juist heel mooi op vos.. Ik start in de cross en op jumping met mn cognackleurige laarzen en volledig bruin tuig..

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 10:15

Ik heb even in je profiel gekeken Pops, maar dat is inderdaad erg mooi! :j

Nee, we gaan binnen pas weer starten Tendance.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 10:18

@ KarinvdM: Ik denk dat ik ook pas binnen weer ga starten, helaas moeten we nu verder reizen voor een 20-60 bak.... BAH
Tot die tijd heb ik het in de weekenden zo druk, dat starten er niet meer tussen past.

@ Pops: Het zit ook gewoon in mijn hoofd hoor, maar dat wil er niet uit. Ik weet dat het mooi staat, maar vind het dan gewoon te veel bruin. Ik weet het... Het klinkt stom, maar is gewoon gevoel.
Stoer trouwens, die vlek op z'n knie!

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 12:41

Karin: Dank je wel

Tendance: Dank je wel, ik zal het hem zeggen ;) de meningen zijn daar trouwens enorm over verdeeld, de ene vindt het stoer leuk en apart, de andere zegt "wat een leuk paard, alleen jammer dat hij zijn aftekeningen niet mee heeft" :+ Kreeg in het begin ook wel commentaar "dat het in dressuur niet graag gzn ging zijn, omdat het door het ene vosbeen er minder regelmatig zou gaan uitzien" maar ah, toen hadden ze hem nog niet in de proef gezien hé ;-) (grapje)

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 13:00

Pops schreef:
Karin: Dank je wel

Tendance: Dank je wel, ik zal het hem zeggen ;) de meningen zijn daar trouwens enorm over verdeeld, de ene vindt het stoer leuk en apart, de andere zegt "wat een leuk paard, alleen jammer dat hij zijn aftekeningen niet mee heeft" :+ Kreeg in het begin ook wel commentaar "dat het in dressuur niet graag gzn ging zijn, omdat het door het ene vosbeen er minder regelmatig zou gaan uitzien" maar ah, toen hadden ze hem nog niet in de proef gezien hé ;-) (grapje)

die weten duidelijk niet waarover ze spreken hé :D

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 13:00

Ik vind hem stoer!!!

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 13:02

ik ben wel een beetje bevooroordeeld (heb ook zo'n vos-met-veel-wit-en-1-vos-been) maar stoer is hij absoluut :D

nien81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 13:07

ik heb mijn deniro's nog niet zo lang en ben er heel blij mee: ze zitten heerlijk. Ik heb ze in cognackleur (oxford kleur ofzo iets) maar baal wel enorm van iets: ik krijg op de binnenkant een zwarte plek van mijn zadel |o
Weet iemand of je dit nog wegkrijgt? En hoe?

petrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 13:09

nien81 schreef:
ik heb mijn deniro's nog niet zo lang en ben er heel blij mee: ze zitten heerlijk. Ik heb ze in cognackleur (oxford kleur ofzo iets) maar baal wel enorm van iets: ik krijg op de binnenkant een zwarte plek van mijn zadel |o
Weet iemand of je dit nog wegkrijgt? En hoe?

Sorry maar dat staat toch hartstikke stoer ? slijtplekken horen bij laarzen vind ik .

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 13:11

je krijgt zowieso wel donkere slijtageplekken langs de binnenkant, dat is typisch bij zo'n bruine laarzen...als het echt zwart spul is dat van je zadel afkomt, zou ik aanraden om je zadel met wat anders te poetsen

FleurStyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 23:36

Vandaag naar de zadelmaker (heeft paardenwinkel) om rijlaarzen te gaan aanmeten en passen. Ik was al verliefd op de Deniro's (zie afb), maar het was eigenlijk de bedoeling om zwarte te nemen... totdat ik de winkel binnenging en ze zag staan. Die meteen gepast en ik wou geen ander! Mijn benen zijn helemaal gemeten en de bestelling is gedaan. Binnen een achttal weken zou ik ze moeten hebben.

Deze heb ik gekocht:

Afbeelding

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 08:49

ik wacht nog steeds, de vier tot zes weken zijn inmiddels bijna elf weken. Ben de hoop verloren dat ik ze nog aan kan dit wedstrijdseizoen... Maar omdat ze zo mooi zijn en de laars die ik in januari al gepast had zo lekker zat, heb ik nog wel even geduld...

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 10:36

@ Moska, er staat ook ruim 12 weken voor als ze besteld dienen te worden. ik had het geluk dat ze bij de groothandel op voorraad waren, amders komen ze dus uit Italie hierheen

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 11:16

Dat is anders dan wat tegen mij verteld is. Het was twee weken als ze op voorraad waren bij de groothandel en vier tot zes weken als ze besteld moesten worden. Op de site van De Niro zelf geven ze een levertijd van vier weken aan voor laarzen die gemaakt moeten worden, lijkt mij dat versturen geen 8 weken hoeft te duren dan. Maar goed, ik vind het gewoon vervelend dat men niet gewoon even zegt dat het langer duurt en zelf even contact opneemt ipv dat ik zelf steeds moet bellen om te vragen.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 11:19

Vergeet de vakantie niet Moska, dan duurt het langer. Ik moest ook daardoor ook 4 weken langer wachten.

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 11:26

Ik moet nieuwe zwarte laarzen...ik geraak in de mijne niet meer in. Nu wil ik dus voor zwart ook naar de niro's gaan, helaas zit ik weer met een bruin model in mijn hoofd :') maar dat is geen optie want ik moet hier in belgie met zwart starten. Nu ben ik heel erg aan het twijfelen welke ik zal nemen. De niro zit heeeerlijk, maar voor dressuur mogen ze van mij ook wel harder en steviger zijn...

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 11:28

DeNiro heeft ook hardere laarzen. En je kan volgens mij ook bij alle modellen een verharde buitenkant nemen. Staat gewoon bij de opties nl.

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 11:34

jep, maar die schijnen heel lastig te zijn met aanpassen. Winkel waar ik wou gaan bestellen (waar mijn vorige oko vandaan komen) die doen alleen de zachte versie omdat ze met de harde altijd problemen hebben dat ze niet goed passen...