Vond het hartstikke leuk! Heb het 5 liedjes volgehouden. Mijn gevoelige ingewanden protesteerden wel, ik had nog een half uur het gevoel over te moeten geven

Het voelt wel wat beurs overal, ben benieuwd of ik blauwe plekken krijg.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lienbono schreef:Leuk topic! Zijn jullie allemaal begonnen met een simpele hoelahoep uit de kinderwinkel?Want ik wil er ook graag aan beginnen.. Weet alleen niet hoe.
leonie87 schreef:Oe forumster jij gaat het zwaar krijgen als je hem nu weer terug oppakt. De 3de keer deed bij mij het meeste pijn en ik liet er in het begin steeds 1 dag tussen want au au wat was ik beurs! En ik had de lvl 1
Ik heb zondag heel voorzichtig 5 minuutjes gehoepeld. Het gaat nog geheel vlekkeloos maar je beweegt meer je lijf dan je weet dus na 5 minuten moest ik echt gaan liggen. Maar goed het is een begin
. Voor ik het weet sta ik weer een uur te hoepelen. Hoop ik...
F_Orumster schreef:Nee, die hoepels zijn te klein, zo hard kunnen we niet. Enkele posts terug zie je de hoepel die ik heb besteld, op die website zijn ze in de aanbieding momenteel. Er loopt ook een topic [RUI] Hoelahoepen voor paardrijden, wie nog meer?
_Kiki_ schreef:F_Orumster schreef:Nee, die hoepels zijn te klein, zo hard kunnen we niet. Enkele posts terug zie je de hoepel die ik heb besteld, op die website zijn ze in de aanbieding momenteel. Er loopt ook een topic [RUI] Hoelahoepen voor paardrijden, wie nog meer?
Dat is dit topic
Oef, ik moet hier weer wat meer gaan lezen want mijn hoepel doet niet zoveel op dit moment....
Ik rijd nog maar heeeel weinig, en ben ook een beetje gestopt met hoepelen. Mooi stom! Hopelijk kan ik het weer een beetje oppakken als ik jullie verhalen lees. Wel leuk dat er zoveel mensen enthousiast zijn.
Edit; ik heb meteen mijn hoepel gepakt en heb net staan hoepelen
banketstaaf schreef:monique1983 schreef:
Thanx