Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Enige wat duidelijk is, is dat ik geen fatsoenlijke tekst meer kan produceren
Iemand een creatievere versie van bovenstaande? Lijkt me nog best nuttig ook eigenlijk, als mensen bij voorbaat gewaarschuwd zijn niet te dicht achter je te gaan lopen
Maar iets in die richting idd
Ben ik iig niet de enige
Dat soort dingen moet echt zo'n briljante ingeving zijn waardoor je een pracht van een one-liner hebt
)

Want zoals het er nu staat moet je de geprinte kant op je shirt drukken maar dan zie je het geprinte toch niet meer? DDlovesIona schreef:Mensen die ervaring hebben met die drukdingen van de action. Kun je die voor lichte shirts ook gebruiken op een donker shirt??? Ging hem afdrukken met de printer, bleek de kleuren inkt op te zijn en nu is die dus verprutst. En heb niet zo'n zin om nu een heel nieuw setje te kopen (tenzij het niet anders kan natuurlijk).
rensenheid schreef:DDlovesIona schreef:Mensen die ervaring hebben met die drukdingen van de action. Kun je die voor lichte shirts ook gebruiken op een donker shirt??? Ging hem afdrukken met de printer, bleek de kleuren inkt op te zijn en nu is die dus verprutst. En heb niet zo'n zin om nu een heel nieuw setje te kopen (tenzij het niet anders kan natuurlijk).
Het kan als je het maar helemaal goed uitknipt!
Maar geen witte vellen op donkere kleding..de kleuren verdwijnen namelijk in het shirt zelf....