Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_babbel_ schreef:hallo
ik heb een rare vraag
ik heb een vlinke kleding maat ( 46 ) en voel me soms zo ongemakkelijk in mijn rij kleding
en als ik op me paardje zit voel ik me soms zo bekeken
ik vraag me af of er meer bokkers last van hebben of juist niet
en hoe jullie dit oplossen ,, want de meeste rij kleding vooral zomer kleding is allemaal kort en strak
en ik wil altijd alles zo lang mogenlijk zodat het mijn kont laat verdwijnen en zo ruim mogenlijk dat niemand mijn dikke buik ziet
afvallen ben ik overigens mee bezig maar ben sinds mijn hernia en medicatie daarbij zo veel aangekomen de laatste drie jaar
daarvoor altijd maatje 38 gehad , goh wat een feest was het toen ,, maar nu ,, pffff voel me soms echt een dikke rolmops op mijn paard , en soms vind ik het nog zielig voor haar ook ,,
Blackbinky schreef:Welke heb je besteld Roo_19? De fuller fillies of de equitector? Ben benieuwd hoe ze je bevallen, laat je het nog even weten hier?
Anoukie schreef:Oh daar ben ik het ook echt mee eens. Weet je, er kan altijd wel wat beter bij jezelf of in het leven, maar de kunst is om er gewoon van te genieten zo lang het kan!
Roo_19 schreef:Anoukie schreef:Oh daar ben ik het ook echt mee eens. Weet je, er kan altijd wel wat beter bij jezelf of in het leven, maar de kunst is om er gewoon van te genieten zo lang het kan!
Absoluut! Al het mooie kan zo maar opeens afgelopen zijn. Hier was vorige week een vriend van mn zusje overleden. 16 jaar..hartstilstand. Nou dan ben ik zo gelukkig met elke dag die ik heb en dat ik kan genieten van alles wat me lief is!
Roo_19 schreef:Ja ik maak gewoon een foto! Kun je het goed zien! Hopelijk krijg ik ze deze week nog! Weten jullie hoe dat zit? Zaterdagavond besteld, ze waren op voorraad
Roo_19 schreef:Nee zomaar was niks aan de hand. Mn beste vriend is 6 jaar geleden overleden doordat hij geschept is door een vrachtwagen en een goede vriedin van me is vorig jaar december ook zo ineens overleden op vakantie. Door al deze dingen heb ik zeker leren genieten van alles wat ik heb. Het kan zo maar voorbij zijn.
Suusje1972 schreef:Roo_19 schreef:Ja ik maak gewoon een foto! Kun je het goed zien! Hopelijk krijg ik ze deze week nog! Weten jullie hoe dat zit? Zaterdagavond besteld, ze waren op voorraad
Je laarzen worden morgen verzonden hoor, dus dan heb je ze dinsdag of woensdag wel in huis.