Hebben jullie gezien dat ze de galway nu ook voor een bredere kuit hebben gemaakt? De galway extrafit.

Of is dat oud nieuws?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het zijn tijdloze kwaliteitslaarzen, zullen niet snel uit de mode raken dus vandaar denk ik ook.
Flaaf schreef:Ze mogen niet met korting verkocht wordenHet zijn tijdloze kwaliteitslaarzen, zullen niet snel uit de mode raken dus vandaar denk ik ook.
Ik wilde ze ook heel lang, dus toen ik 18 werd mocht ik wel even onverantwoord veel geld aan die dingen uitgeven.
Maargoed, tot nu toe zijn ze het dubbel en dwars waard!

racekater schreef:Weet iemand toevallig hoeveel cm het verschil is tussen de reguliere kuitmaat en de extrafit kuitmaat? Ik heb op internet gezocht maar ik kan het helaas nergens vinden.
bij de paardendrogist.. is nu ook weer 2 of 3 jaar geleden
en ze gaan nog goed! 
, sluit wat meer aan om de kuit en voet en is wat hoger. De Beaufort is in het gebruik dus een prima alternatief voor de Dubarry. Flaaf schreef:Het is wel waar wat Siskeg zegt. Sprak vandaag een goeie kennis van me en die zei ook dat ze er maar 1 jaar mee doet. Ze loopt er zowat 24u per dag op, woont in het buitengebied met paarden, met al die urine, dat doet niet veel goeds voor die laarzen..