Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yvank_ schreef:Ik wacht ook nog even.. alleen samshield en KEP voldoen en begreep dat mogelijk 2016 het al ingevoerd wordt.. Dus ik ben sparende voor een samshield
kokkielover schreef:Yvank_ schreef:Ik wacht ook nog even.. alleen samshield en KEP voldoen en begreep dat mogelijk 2016 het al ingevoerd wordt.. Dus ik ben sparende voor een samshield
Nieuwe norm? Waar alleen die hele dure caps aan voldoen? Das lekker dan...ik weet niet of ik geld heb voor die caps, ik vond mijn uvex al best duur.
SteffiiY schreef:Ik moet een nieuwe rijbroek en om mijn setje compleet te maken(cobalt blauw) zoek ik nog een witte rijbroek met op de kont bijvoorbeeld cobalt blauw logo of iets.
Ik zag vandaag toevallig ermee lopen dus ze bestaan, ik dacht dat het een la valencio was maar na zoekwerk was dit hem toch niet.
Weet iemand welke ik bedoel?
SteffiiY schreef:Ik moet een nieuwe rijbroek en om mijn setje compleet te maken(cobalt blauw) zoek ik nog een witte rijbroek met op de kont bijvoorbeeld cobalt blauw logo of iets.
Ik zag vandaag toevallig ermee lopen dus ze bestaan, ik dacht dat het een la valencio was maar na zoekwerk was dit hem toch niet.
Weet iemand welke ik bedoel?